Selasa, 5 Mac 2013

lahad datu!! pas pun boleh diangkat hero beb!! ini buktinya.. hehe

that why darling i say, pas always hansome and power... hahaha

Akhirnya, siren JIHAD PAS berbunyi juga. Walaupun agak terlewat kerana OPS Sulu semakin menghampiri penghujungnya, namun niat yang "ikhlas" itu yang patut kita puji.


Sebagai menyahut seruan Ketua Pemudanya, maka jentera PAS seluruh negara kini bersiap sedia dengan segala aset perang mereka dan hanya menantikan sahaja saat kerahan ke barisan hadapan!


Malah Tuan Guru Presiden sendiri sedia untuk mengikut berJIHAD di Lahad Datu. Minta pembaca jangan ketawa kerana ini bukan satu sandiwara politik PAS semata-mata, bahkan Dewan Pemuda dan unit komandonya, Unit Amal PAS pernah membuktikan yang mereka sanggup mati katak di atas jalanraya demi JIHAD untuk Ambiga!




Cuma satu sahaja soalan kami di Mymassa: Nanti JIHADnya menentang penceroboh itukah atau pihak berkuasa?

hehehe...

ps: garu telo lagi nikmat da.. hehe jangan mara aa kasi gurau-gurau sama pas.. lama tak ngusik.. hehe

klik my massa

12 ulasan:

  1. Hahahahaha... sakit perut aku ketawa. Wakakaka

    BalasPadam
  2. hahahaha

    nanti Anwar pee Gay Arr marah dia saman baru tau.

    tu belum lagi yang sanggup baring atas jalan raya

    Nizar dan DAP tak mau bakar lilin ka?

    BalasPadam
  3. U ULANG I SAMAN BUNTUT U HAHAHA...

    BalasPadam
  4. Salah tu...u ulang I sondol buntut u....

    BalasPadam
  5. perghh..nk blaja wat howitzer, apc n keta kebal kt blakang rumah leh g markas PAS. standby buluh jer bebanyak sbb blueprint tue dah ada disediakan. Slamat mencoba..err Training komando lak leh jumpa Hj. Hadi!

    BalasPadam
  6. Hahahaha

    Drpd

    Hahahaha

    BalasPadam
  7. kah kah kah kah kah...meriam cap bulan buat serangan waktu bulan posa boleh la. Lawan sape lagi kuat dentuman ngan kampung sebelah.... aku rasa yang cepat jahanam meriam cap bulan ni la sebab baru cucuh api dah terbakar satu replika... eh, replika je ke??? Aku ingat meriam betul tadi, aku pun boleh confuse... kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  8. BRIGDER JENERAL HJ HADI DAN KETUA PEMERINTAH MAHFUZ,MAJOR JENERAL BADRUL AMIN DAH BESIAP UTNUK KEMEDAN PERANG...PENYAMARAN SEBAGAI ORNG KAMPONG DGN BERKAIN PELIKAT UNTUK MENGABURI PIHAK MUSUH DI LAHAT DATU.ARAHAN TERSEBUT TELAH DKELUARKAN OLIH PAK ALJUB...SENJATA YG AKAN DIGUNAKAN OLIH JENERAL HJ HADI AMAT CANGIH...SENAPANG PATAH BERKUASA SCUD 11.

    BalasPadam
  9. kasihan puak umno

    seruan jihad dipermainkan
    serupa perangai abdullah ubai sewaktu Rasul mengajak jihad dan infaq
    .......pernah dengar perkataan munafik?
    mungkin ada persamaannya


    jika tak menyahut, jangan diperlekehkan


    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak berjihad pulak dah... Dulu kata sandiwara UMNO. Dulu kata polis anjing, skrng nak tolong polis pulak.

      Sedap je nak kata org munafik. Munafik dia, dia tak sedar...

      Padam
  10. alahai cik pas oii... Buat per tunggu tertakluk kpd keizinan pemerintah... Awak semua kan suka langgar pemerintah... Tu dok melawan polis semacam, dok buat piket dan rusuhan bagai... Tok sah la minta izin... Pi jer naik air asia, ke sana... Nk minta kebenaran lak.. Ala ala.... Konon konon jer tuuu... Sopannnn gituuu....:p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaha. Betui la kata hang. Aku sukong. Nak berjihad masa BERSIH dak pulak minta izin. La ni nak berjihad melawan musuh negara sebenaq bulih pulak minta izin. Pulak tu ada yg keluaq perkataan munafik.

      Dulu kata sandiwara UMNO, la ni nak berjihad pulak. Dia punya munafik dia dak sedaq tu...

      Padam