Rabu, 13 Mac 2013

LAWAK PALING BUDUS OLEH PEKAKAS PR..!!! KELAKAR GILE.. haha

ni kira pesen apa nak gelarkan manusia yang tahap kronik dia punya bebal.. wakaka.. berniaga.. lepas tu sewa tak bayar, letrik kena potong, pasal celaru.. dia kata ini semua umno punya salah.. wakakaka... tahap badas melampau siol.. hahahaha

aduhai.. ai macam-macam dah perangai si pekakas pr keh keh keh keh keh...


suruh kawan kita yang tak bayar sewa ni buat macam bawah ni je lah kekeke..

ps: hehe.. kalau nak cari modal pilihanraya pun kena ada trill sikit.. hehehe..

14 ulasan:

  1. Kalu Gua leh senang jer nak bagi "lempang" kat cecei PR tu,
    "Jadi ko hidup pun salah UMNO ke??? kih kih"

    p/s: Teringat lak masa perhimpunan HKR, ada gambar satu mamat tu minta turun mas kahwin, tupun mamat tu cakap salah Najib keh keh keh... Hidup takde pedoman itulah hasilnya...

    BalasPadam
  2. Tu laaa, untung berniaga masuk tin milo, sewa tak mampu bayar.

    BalasPadam
  3. Aku ada sorg pakcik kt kampung aku. Dia mmg org kuat PAS la. Dia ada kedai runcit. Aku peratikan dr aku sekolah rendah sampai la ni aku dh kerja, aku tgok kedai dia maju ja. Yg herannya x dak pulak la aku dengaq pakcik tu kata kedai dia maju pasai salah UMNO.

    Hahahaha

    BalasPadam
  4. tempeleng je sudahnya budus ni. sendiri tak bayar sewa ditudingnya ke umno. agaknya bapak dia tak sunatpun salah umno jugak!!!! BUDUS MUKARRAB

    BalasPadam
  5. kenapa dia tak salahkan umno sbb dapat berniaga disitu...

    kahakk pthuii punyai balaci pr ni.. sendiri buat salah tak mengaku tapi nak salahkan org lain plak...

    pssttt: budak bingai ni kalau barang dia tak laku pun nanti dia akan salahkan umno jugak.. hampehhh...

    BalasPadam
  6. Apeda bangang punya macai pr..ko tak bayar sewa..sure kena beb. Ke ko nak duduk free? Almaklumlah..macai2 pr ni suka semua free..
    bila dah kena potong..patutnya segera settlekan sewa..ini dok salahkan umno apehal? Buduh nak mampos!

    BalasPadam
  7. HAHAHAHAHAHAHA..KELAKAR GILA BRO..MACAI2 FUCKATAN PUNYA IQ & KEBODOHAN MEMANG TAHAP LEMBU..BODO TAK KENA TEMPAT..SERIUS LAWAK..TGK MUKA PUN TAU BODO..AKU GELAK SAMPAI NK TERKENCING..AKU G KENCING JAP..HAHAHAHAHA..

    BalasPadam
  8. iq mamat ni memang tinggi martabatnya..tahap lubang jubo nuar..serius bodoh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. u ulang, i saman bontot u...

      Padam
  9. elektrik kene potong pakai la lilin... ape punye BEBAL la peniaga akbar amin tu. Lain kali jangan lari dari bayar sewa tau....

    BalasPadam
  10. Aku kadang2 rasa terhibur dgn perangai macai2 PR ni anak jadi jahat umno salah anak kenal dadah umno salah mat rempit umno salah anak keluar rumah tak balik2 umno salah yang hairannya bila jadi kat kelantan tak lak salah TGNA rasanya tak lama lagi kalau sembelit umno salah cirit birit umno salah atap tercabut umno salah kad kredit kena telan mesin umno salah, dalam kepla hotak puak2 ni dah setting umno salah sekarang ni siapa yg menyokong PR merasakan hero alaf baru, hihihihi :D

    BalasPadam
  11. Lawak org bengong !

    BalasPadam
  12. Muka pun nampak tak brapa cerdik.

    BalasPadam
  13. lagi satu, post gambar / status dalam fb, lepas tu pegi 'like' sendiri. kesian, sedih aku

    BalasPadam