Selasa, 19 Mac 2013

mahfuz omar sound ds najib la... gile gempak!!! hehe

nampaknya bersuara dengan gempak siut mahfuz omar.. kira dashyat la dia sound tepet kat ds najib sebagai gagal kerana isu lahad datu... erk... apa betul mahfuz omar ni cakap ikut sedap rasa atau sedap hati atau sedap ramuan herba... hahaha macam dia ada tolong selesaikan ke apa terjadi dekat lahad datu tu...

komplen komplen komplen...


TALK TALK TALK... itu lah je mampu pemimpin pembangkang, muka tak seko pun nampak kat lahad datu tu.. hehe.. tolong sama-sama selesai tak nak pulak.. KOMPLEN KOMPLEN KOMPLEN... itu je lah yang termampu.. dah pesen diaorang sejak azali lagi kan.. hehe oit mr mahfuz.. daku masih teringat lagi ayat-ayat best dari mu mahfuz... hahaha... 



ejaan pun salah, nak kritik ds najib gagal... wakakaka... aku pun pening lah pesen pemimpin KOMPLEN KOMPLEN NI.. hehe.. kadang-kadang kelakar sebab kalau dia komplen, dia pun ada sekali buat kerja tak pe... ini alahai.. keh keh keh

kau buka mulut lagi... kenapa??????

ps: tu lah aku nak bagi tau.. TALK TALK TALK... talk only, membantu dalam menyelesaikan?????? pooodah chait..

11 ulasan:

  1. helo mr. bean! awak sape? belajar pun setakat srp....poooodaah chit!

    BalasPadam
  2. Teringat aku bila Tan Sri Dato' Seri Dr. Mahfuz Omar beri kenyataan dalam suara keadilan dulu, semua ahli UMNO kelu tak berkata-kata kerana kebenaran kata-kata Tan Sri Dato' Seri Dr. Mahfuz Omar tersebut beserta bukti sekali. Artikel tersebut berbunyi:


    JPN arah IC, Mykid tidak dituntut dihantar ke Sabah – Dr. Mahfuz

    KUALA LUMPUR 30 Jan: Belum reda isu Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) mengenai pemberian warga asing di Sabah, timbul pula pendedahan baru tentang arahan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) supaya semua kad pengenalan (IC) dan Mykid yang tidak dituntut dalam masa 18 bulan dihantar ke Keningau.
    Mendedahkan demikian, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata, perkara itu dimaklumkan kepada beliau menerusi surat yang diterimanya melalui pos.

    Katanya, timbul keraguan kerana arahan JPN kepada semua Pengarah Bahagian, Negeri dan Ketua Pejabat JPN itu dikeluarkan secara tergesa-gesa.

    Tambahan pula katanya, IC dan Mykid itu perlu dihantar terlebih dahulu ke Keningau atas alasan kerana auditor JPN berada di sana.

    “Timbul keraguan kerana surat dihantar pada 14 Disember dan mesti diterima pada 31 Disember ke Keningau. Saya minta kerajaan umumkan berapa jumlah IC yang tidak dituntut dalam masa 18 bulan dan bila tarikh pelupusan.

    “Ini yang membuatkan kita rasa pelik. Kenapa dihantar ke Keningau dulu. Tidak adakah pihak lain yang boleh uruskan sementara auditor di Sabah?,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PAS, di sini hari ini.

    Justeru itu kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu, Kementerian Dalam Negeri (KDN) perlu menjelaskan perkara tersebut kerana JPN berada di bawah pengurusannya.

    “Saya minta kerajaan terutama KDN tampil buat penjelasan berhubung surat dari JPN yang amat diragui. Apa tujuan sebenar perlu dihantar ke Keningau? Jika betul auditor berada di sana kerana tugas, saya pasti beliau sendiri tidak mempunyai masa untuk membuat pemeriksaan ke atas IC dan Mykid yang dihantar itu.

    “Ini jelas akan berlaku manipulasi terhadap IC tersebut pada masa pilihan raya umum semakin hampir,” katanya.

    Surat yang ditandatangi oleh Pengarah Bahagian Kad Pengenalan, Md Solehan Omar itu juga memberitahu, penggunaan beg berkunci untuk IC dan Mykid tersebut tidak dibenarkan dengan alasan pegawai pendaftar di Keningau tidak mempunyai kunci untuk setiap beg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahli UMNO semua sunyi sepi bila Tan Sri Dato' Seri Dr. Mahfuz Omar berkata-kata. Betapa hebatnya Tan Sri Dato' Seri Dr. Mahfuz Omar tu....

      Padam
  3. Tua kutuk tak sedar diri.....yg kau tahu nak komplen je....

    Kalau jantan ...moh le ke Lahad Datu...
    Kalau jantan ...moh le ke Lahad Datu...
    Kalau jantan ...moh le ke Lahad Datu...

    Piiiiidahhhhhh....telor tak ada.....

    BalasPadam
  4. lahad datu pun tak pergi, tanya orang cukup makan brg makan ke, selamat ke.. apa ke, ini komplen2.. ceh

    BalasPadam
  5. Nak balas apenya..semua auta jer..any way agak2nya itulah kehebatan Mahpos tu pada ko org ea? Adoii..kalo aku, lebih baik bg IC tu kat Mat Bangal, Nepal atu Indon sbb org Melayu mcm ko org ni dan Mahpos tu no value. Malas dan komplen siang mlm..keje?? emmm..hampeh..So next time, tgk cermin dan kaji diri dulu la ye..

    BalasPadam
  6. muka mcm Sedara Sivasara, perangai pun sama

    BalasPadam
  7. CERMINLAH DIRI TU MAMPUSSS.....

    BalasPadam
  8. Hahahaha. Itu la masalah puak sebelah sana. Baik dr pemimpin sampai pengikut, semua sepesen ja kau tgok. Dapat info dak mau verify dulu dgn org yg sepatutnya, tp sibuk nak buat sidang media ja. Surat palsu pun depa guna. Memo palsu pun depa guna. Lepaih tu buat modai bagi ceramah. Pengikut yg dengaq pulak tolong sebaqkan dkt kedai kopi. Lingkup la kalau lagu ni...

    Hahahaha

    BalasPadam
  9. Memo palsu berharga RM207 billion eh??? Kah kah kah kah kah kah... sampai la ni si pembuat cerita tu tersengih bagai kerang busuk. Bukti kepala bana dia le...

    BalasPadam
  10. Itulah tahap akademik pemimpin pas sekor ni. Perkataan nak eja pun tak betul.

    BalasPadam