Selasa, 12 Mac 2013

nampaknya dato hassan ali dah buat u turn!!!


kena ingat kalau yang suka buat u turn ni adalah golongan bangsawan pr.. diaorang cukup licik kalau buat u turn cerita.. hehe.. tapi apakan daya pengikut diaorang ramai... kalau kita nak bagi diorang insaf.. alamatnya biar malaysia ni terbalik barulah seko-seko tu nak sedar.. itulah realitinya.. nak buat camne..

yes yes dia dah bersumpah yes yes.. sumpah untuk jawatan la hehehe

KENYATAAN MEDIA PRESIDEN JALUR TIGA (JATI) DATO' DR. HASAN ALI BERKAITAN PENYERTAAN BAPA SAIFUL KE DALAM PKR.

Penyertaan En Azlan ke dalam PKR sudah tentu akan dipergunakan oleh parti tersebut berhabis-habisan. Beliau akan diheret ke tepi dan ke tengah menjelang dan semasa kempen pilihanraya untuk memberitahu rakyat bahawa Anwar Ibrahim bersih daripada segala tuduhan salah laku seks terutamanya liwat yang melibatkan anak beliau, Saiful Bukhari.
Hari ini bapa Saiful Bukhari, En Azlan Mohd Lazim sekali lagi mengadakan sidang akhbar. Sidang akhbar tersebut dihadiri oleh wakil-wakil pimpinan PKR dan PAS. Muka wakil pimpinan DAP tidak kelihatan.

Laporan yang dibuat oleh laman media menyatakan bahawa sidang media dibuat secara tergesa-gesa dan pemberita yang hadir tidak digalak mengemukakan soalan kepada En Azlan. Namun soalan yang bertubi-tubi terus dikemukakan kepada beliau. Pengamal media yang hadir begitu kecewa kerana soalan-soalan itu tidak di layan sebaliknya En Azlan hanya membacakan kenyataan pendek penyertaannya sebagai ahli PKR.

Seperti yang saya nyatakan dalam posting pertama waktu mengulas kenyataan “U-turn” En Azlan bahawa telahan yang saya buat nampaknya semakin menjadi kenyataan. En Azlan menyertai PKR dan menyatakan sokongan terbuka kepada Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat.

Penyertaan En Azlan ke dalam PKR sudah tentu akan dipergunakan oleh parti tersebut berhabis-habisan. Beliau akan diheret ke tepi dan ke tengah menjelang dan semasa kempen pilihanraya untuk memberitahu rakyat bahawa Anwar Ibrahim bersih daripada segala tuduhan salah laku seks terutamanya liwat yang melibatkan anak beliau, Saiful Bukhari.

Bagi ahli dan penyokong PAS kenyataan Mursyidul Am Dato’ Nik Aziz Nik Mat yang mengalu-alukan kenyataan En Azlan mengenai salah laku seks Anwar Ibrahim itu tidak banyak memberi kesan kepada penyokong dan ahli parti itu. Walau apapapun, bagi PAS penolakan untuk menamakan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Pakatan Rakyat yang dikatakan telah diputuskan oleh Majlis Syura Ulama tidak mungkin dapat di olah semula termasuk Mursyidul Am sendiri yang mengetuai Majlis Syura Ulama itu. Perlu diketahui bahawa sebarang keputusan Majlis Syura Ulama tidak dibuat atas konsiderasi politik atau kehendak mana-mana individu,  tetapi sudah tentu merujuk kepada berbagai sumber hukum termasuk (sekiranya ada) untuk menolak Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Pakatan Rakyat.

Saya meramalkan En Azlan yang begitu diperlukan untuk membina imej bersih Anwar Ibrahim akan mengundang kekecohan. Saya tidak nampak En Azlan mempunyai daya ketahanan politik untuk menghadapi berbagai ragam dan laku manusia apa lagi beliau berada dikancah isu yang menjadi liabiliti kepada Anwar Ibrahim dan PKR serta Pakatan Rakyat amnya.

Bagi Saiful Bukhari pula kemunculannya ditunggu-tunggu kerana dialah orangnya yang mengaku menjadi mangsa kebuasan seks Anwar Ibrahim. Beliaulah yang mengaku menjadi mangsa liwat Anwar Ibrahim yang setakat ini manusia yang dilabel sebagai peliwat itu tidak pernah mengenal erti penyesalan dengan apa yang telah dilakukan oleh beliau.

Masyarakat sudah tentu tidak dapat membuang daripada minda masing-masing mengenai gambar Saiful Bukhari dan disebelahnya En Azlan yang menyaksikan acara sumpah laknat yang dilakukan oleh Saiful terhadap pengakuan bahawa beliau diliwat oleh Anwar Ibrahim. Apakah sumpah laknat ini yang berlaku di depan mata En Azlan memungkinkan dia membuat “U-turn”? Adakah baginya tidak ada alam akhirat untuk menerima pembalasan akhir walaupun ada kemungkinan mahkamah dunia tidak mensabitkan kesalahan orang yang kini disokong dan cuba dibersihkannya iaitu Anwar Ibrahim? Atau adakah hubungan darah ayah dan anak tidak membawa erti apa-apa hatta dari sudut kemanusiaan hingga seorang ayah tergamak merelakan anak kandung sendiri dihimpit keaiban sepanjang hidupnya sementara menunggu hukuman Allah di alam azali nanti?

Akhirnya tindakan En Azlan jelas membawa angkara kepada dirinya dan angkara kepada Pakatan Rakyat itu sendiri. Menggunakan En Azlan sebagai umpan membersihkan Anwar Ibrahim bagi setengah pihak merupakan tindakan terdesak dan sia-sia.

Rakyat khasnya para pengundi bukan ingin melihat kelicikan En Azlan tetapi rakyat Malaysia selama ini menunggu-nunggu sumpah laknat  Anwar Ibrahim sendiri. Bukankah lebih mudah bersumpah laknat daripada menggunakan pelakon yang mungkin berbayar yang mempunyai latarbelakang yang boleh menimbulkan banyak persoalan seperti En Azlan? Adakah episod En Azlan ini akan menjadi salah satu penyebab kepada kecundangnya Pakatan Rakyat dalam PRU ke 13 nanti?


YB DATO DR HASAN MOHAMED ALI
Presiden JATI Malaysia
Taman Tun Dr Ismail, KL
11 MAC 2013

81 ulasan:

  1. Lepas ni ke hulu ke hilir le pak Lan ikut bontot al-Juburi berceramah merata tempat. Kata konspirasi politik, tapi satu bukti pun takde dia boleh bukti pun. Setakat jual nama Khairul Anas Jusoh je la, tu langsung tak membuktikan ada ape-ape konspirasi politik pun.....

    BalasPadam
  2. Sudah kena beli oleh PKR .

    BalasPadam
  3. kena beli takpe lagi jangan kena geli pulak dek Anu.....arg...heheheh

    BalasPadam
  4. masa dan ketika penarikan balik itu jelas menunjukkan dibuat atas desakan kepentingan politik dan bukannya untk mencari kebenaran.aku tak tahulah apakah Sdr Saiful akan membacakan Yaseen untk ayahnya kelak.

    BalasPadam
  5. MASIH TERUS BERTEMAKAN ANWAR IBRAHIM

    dah kurang cerita ke kat Malaysia ni?

    Cerita arnab curi lobak ke

    cerita kambing masuk kandang ke

    atau cerita gulu-gula menjadi ultraman

    amacam?

    canteeeekkkkkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. sila bukak blog sendiri.... dan kemudian komen untuk diri sendiri ye bangkai fuckatan...

      Padam
    2. ko admin ke?

      kalau ko admin, dan suruh aku blah,....aku blah

      amacam?

      aku tunggu headbomb nyer jawapan

      Padam
    3. Kah kah kah kah kah kah... habis tu bangkai, ko ni sepupu sepapat dengan admin ke sampai suruh tulis pasal arnab, kambing, ultraman pulak dalam blog ni??? Jangan nak berlagak bagus sangat la....!!!!!!!

      Padam
    4. ko admin ke?

      kalau ko admin dan suruh aku blah....aku blah

      so, sementera menunggu jawapan headbomb,

      soalan aku: KENAPA ANWAR TERUS MENGHANTUI UMNGOK?
      (Soalan maut dari aku yang paling berakhlak)

      wakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    5. antar je komen sakit otak ko yang sama tu. Aku kisah ape pun.... makin ko antar komen yang sama, makin ramai yang meluat kat ko wahai bangkai fuckatan...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    6. Wakakakakakakakakakaka

      UMNO akan bakal terkubur kerana video ini...

      http://youtu.be/XOGViV1Uwqk

      Padam
    7. ada aku kisah?

      wakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakka

      soalan aku: KENAPA ANWAR TERUS MENGHANTUI UMNGOK?
      (Soalan maut dari aku yang paling berakhlak)

      soalan aku : KENAPA ANWAR PERLU BERSUMPAH?
      (Soalan parah jiwa dari aku yang paling berakhlak)


      wakakakakakakakkakakaakakakakakakkakakakakakakakak

      Jom debat!!!!!!
      Takut!!!!!!!!!!
      wakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakaakak

      Padam
    8. Wakakakakakakakakakaka

      UMNO akan bakal terkubur kerana video ini...

      http://youtu.be/XOGViV1Uwqk

      Roti anwar telorless kasi buang ye sebab tarak telor... wakakakakakakakaka

      Padam
    9. Soalan maut dari aku yang paling berakhlak???
      Soalan parah jiwa dari aku yang paling berakhlak?????

      Kah kah kah kah kah kah... tu kene jawab masukkan sekali arnab, kambing dan ultraman tak???

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
  6. aje gile pencinta liwat suka sama suka diangkat menjadi ketua negara.. muahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. mane taknya... tengok mahasewel cam khalid berok Ismath tu, penyokong LGBT pun dia sanggup undi untuk jadi pemimpin. Kalau peliwat ni, ape la sangat... sama je macam sekor bangkai fuckatan yang suka beri komen-komen "BERAKHLAK" kat sini. Bangkai tu pencinta lubang jubor jugak....

      Roti anwar telorless kasi buang ye bro, bau macam bangkai ler.... hehe...

      Padam
    2. sebenarnya, ko nak anwar bersumpah apa?

      cakap cuba terang

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      Padam
    3. bangkai fuckatan sekor yang sakit otak ni tak habis-habis antar komen yang sama. 3 bulan sakit otak kerana memikirkan kenapa anwar perlu bersumpah...

      kah kah kah kah kah kah.... admin headbomb, hang tak kesian ke kat bangkai fuckatan sekor tu??

      Padam
    4. dah tu,

      apasala ANWAR TERUS MENGHANTUI UMNGOK?

      wakakakakakakakakaakakakkakakakakakakakakakakakakakakakka

      kesihan aku tengok...meroyan tak habis berok umngok ni

      Padam
    5. Wakakakakakakakakakaka

      UMNO akan bakal terkubur kerana video ini...

      http://youtu.be/XOGViV1Uwqk

      Padam
    6. berok hanya sesuai beri gelaran pada penganut fuckatan je macam berok hijau, berok jingga, berok kuning, Nijar berok dll. Macam pengomen yang suka jilat bontot Al-Juburi kat sini, lebih sesuai digelar BANGKAI....

      kah kah kah kah kah

      Padam
    7. UMNO - united Monkeys Nation Organization
      Ungka Monyet Nenek Orangutan

      sebab tu ejaan jawi UMNO adalah

      alif mim nun tendang wau = sarkas

      wakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    8. alif mim nun tendang wau = sarkas

      EPIC tu bro

      selagi Pendekar Bujang Lapok ditayang
      selagi tu UMNO monyet duduk sarkas

      Padam
    9. kah kah kah kah kah kah..... berok kuning, berok jingga, berok hijau, dan penjilat Nijar berok dah mula nak meroyan... komen "cukup berakhlak" pulak tu... kah kah kah kah kah

      Padam
    10. anon 12 Mac 2013 12:07 PTG dan 12 Mac 2013 12:12 PTG adalah bangkai fuckatan yang sama.... kah kah kah kah kah kah.. dah mula panas le tu. Biasa la, berok2 yang suka melompat masa BERSHIT mane nak mengaku...

      kah kah kah kah kah kah

      roti anwar telorless tolong taruk telor ye...

      Padam
    11. wakakakakakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakaka

      ada aku kisah

      yang aku kisah dan simpati kat berok2 umngok ialah;

      ANWAR IBRAHIM AKAN TERUS MENGHANTUI BEROK-BEROK UMNGOK

      wakakakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakaka

      tido malam tak lena?
      risau hilang kuasa?
      resah hilang Putrajaya?
      Mimpi buruk jadi berok?


      wakakakakkakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakak

      Padam
    12. kah kah kah kah kah kah kah... ade aku kisah jugak???

      BEROK + BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) = FUCKATAN

      kah kah kah kah kah kah kah... dah tak mau tanye pasal sumpah ke???

      Padam
    13. tido malam tak lena
      risau tak dapat kuasa
      siang malam asyik Putrajaya
      Mimpi buruk jadi berok durjana...

      kah kah kah kah kah kah......

      Padam
    14. apsal ANWAR IBRAHIM TERUS MENGHANTUI UMNGOK?

      wakkakkakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakaakka

      tak releven langsung metafora kau

      mmg standert UMNGOK atas pokok

      UMNGOK serupa BEROK atas POKOK

      wakakakakakkakkakakakakakakakakakakakakakkakakaka


      amacam, belum puas kena balun dgn aku?

      walkakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    15. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      kah kah kah kah kah kah... bapa saiful pun suruh peliwat tu bersumpah rupenye....

      kah kah kah kah kah kah....

      Padam
    16. kene balun??? kah kah kah kah kah... apsal tarak sakit aaa???

      kah kah kah kah kah kah kah

      wakakakakakakakakakakakakaka

      hahhahahahahahahahahaha...

      kene "BALUN" pun boleh gelak lagi....

      kah kah kah kah kah kah... takutnye aku... hehe

      Padam
  7. hehe bakar tetap bakar da.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe.... bangkai fuckatan tetap bangkai...

      Padam
    2. berok umngok selamanya berok
      dulu, kini dan selamanya

      PBN - Parti BABI NEGARA
      KJ : Siapa BABI NEGARA???? SIAPA BABI NEGARA???? Tarik balik BABI NEGARA????? SIAPA BABI NEGARA?????
      (macam nak menangis,,,,,kelako)

      wakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      Padam
    3. kalau nak bakar, tengok ni dulu la

      Wakakakakakakakakakaka

      UMNO akan bakal terkubur kerana video ini:

      http://youtu.be/XOGViV1Uwqk

      Padam
    4. link kau tu betul ke tak?

      nape antara tu dan be ada titik?

      Padam
    5. sebab otak ko tengah sakit... kah kah kah kah kah kah.... orang lain bukak ok je...

      kah kah kah kah kah kah... nape ade soklan BODOH macam bangkai fuckatan ni beri eh...

      Padam
    6. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Padam
    7. mende yang kantoiii tu??? youtu.be ke?????

      Kah kah kah kah kah kah......

      copy paste pun tarak reti ke??

      kah kah kah kah kah kah... BODOH ke TOLOL sampai nak kene ajar cara bukak video tu...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    8. lu tgk standert UMNGOK serupa BEROK ATAS POKOK....

      senang saja gua boleh baca

      pancing tarak jalan

      berok tunggu sorang-sorang

      3 kali tarak pandang

      wakakakakakakakakakakakakakkakkakakakakakakakakkakak

      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      wakakakkakakakakaakkaakkaakakakkaakakakakkakakakakaak

      Padam
    9. ok la, sebab bangkai-bangkai dalam fuckatan semakin hari semakin BODOH BIN BAHALOL BIN TOLOL, aku bagi la link lain ke video tu....

      http://www.youtube.com/watch?v=XOGViV1Uwqk


      kah kah kah kah kah kah.....

      Padam
    10. EPIC FAILURE dari Berok2 umngok atas pokok...

      Padam
    11. Hehehehehe... bangkai2 dan berok2 dalam fuckatan semakin panas...

      kah kah kah kah kah kah.... memang kene la sangat...

      Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      Padam
    12. wakakakakkakakakakakkakakakkakakakaakkaakkaka

      1st pancing sudah kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      2nd pancing dari berok yang sama

      lu ingat wa boloh serupa umngok?

      atas kena bawah pun kena

      apalah punyai lunyai otak lu pikir

      lu ingat wa nak tgk sampah ke?

      wa pancing dengan tu dan be ada titik

      lu sulah termakan.......kantoiiiiiiiiiiiiiiiiii


      wakakakakakakkakakakaakkaakkaakakakakkakakakaka

      standert BEROK ATAS POKOK


      akakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakaktuiiii

      Padam
    13. kah kah kah kah kah kah... makin sakit otak bangkai sekor ni... komen yang sama je...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam..

      Erk, bapa saiful suruh anwar telorless bersumpah laknat kenepa eh??? Musykil gak ni..

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    14. Asyik2 salah anwar, korang je la yang betul menyampah aku. Cuba tengok youtube ni betapa agungnya pemimpin pilihan kami

      http://www.youtube.com/watch?v=-JH2WgjCXho

      Padam
    15. wakakakakkakakakakakakakkakakakakakkakakakakak

      sorang lagi malaon mencuba nasib

      wakakakakakkakakakakakakakkakakakakakakaakakka

      hari ini, jom kita beriltizzam

      tak payah nak susah-susah paste link

      sebab, takut luka lama berdarah kembali

      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      gua memang tabik spring
      lu memang pjuang sejati
      sekali kantoi, bukan bererti
      tak akan kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lagi


      wakakakakkakakakakaakakakakakakakakakakakakkakakaka

      Padam
    16. alamak, rupenye video ketua berok sedang beraksi la....

      kah kah kah kah kah kah.. KANTOIIIII... KANTOIIIII.....

      seronok tengok bangkai fuckatan semakin marah lepas makan dengan balak dia....

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    17. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      amacam makan tadi?
      berasa tak tebal dimuka?
      boleh menyuap nasi?

      Mengikut rekod, sejarah individu yang terkantoiiiiiiiii dalam cyberspace pada masa ini adalah 2. Pertama Sofea Hana dan kedua ENGKAU.

      Masuk sejarah tu,
      hebat


      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakakakkakakakaka

      Padam
    18. sape sofea hana?? terkenal ke??? kah kah kah kah kah kah kah..... glamer lagi sofea jean, siap ade lagu untuknya lagi...best didengar... hehe.

      Tapi kalau bangkai fuckatan lebih seronok dengar nyanyian dari idola mereka ni....syahdu kata mereka...

      http://www.youtube.com/watch?v=-JH2WgjCXho

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
  8. Fullarmak.....

    Wakakakakakakakakakaka

    UMNO akan bakal terkubur kerana video ini:

    http://youtu.be/XOGViV1Uwqk

    BalasPadam
    Balasan
    1. so bro
      lu nyer pancing, ikan tarak makan
      lu bodo tunggu jer

      atas sudah kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Padam
    2. ade aku kisah... yang penting fakta. kah kah kah kah kah... malu le fuckatan oooiiii...

      Padam
    3. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      cover line

      pancing sudah tak kena...

      respond standert berok atas pokok

      umngok, umngok

      Padam
    4. kah kah kah kah kah... pancing tak mengena?? kah kah kah kah... tarak kene, tapi sudah kasi panas pun ok la....

      kah kah kah kah kah... youtu.be pun jadi kepelikan...

      kah kah kah kah kah kah...

      Padam
    5. KANTOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      KANTOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      KANTOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

      lu gi basuh muka jap
      hilang bekas merah sebab lu KANTOIIIIIIIIIIIIIIII

      jumpa aku semula jam 2
      aku dah nak mamam

      sebelum makan baca BISMILLAH
      dan jangan bersedih sewaktu makan
      walaupun kau baru saja
      KANTOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      KANTOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

      better luck next time
      wakakkakakakakakkakakakkakakakakaakakakakakakakkaka

      Padam
    6. kantoi?? lu sakit ke bangkai??

      kah kah kah kah kah kah.. ko yang tak reti sampai pertikaikan titik. antara tu dan be lagi. Kalau dah BAHALOL tu memang BAHALOL la, tak payah nak berlagak bagus sangat. Nanti nak makan tu jangan lupa kat Al-Juburi yang sayang dengan bangkai macam ko ni eh. Takde ko, Al-Juburi tak boleh nak tipu dan kencing selalu lagi...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    7. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      aku pancing jer "ada titik antara tu dan be"
      dan kau pun

      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      amacam makan tadi?
      kenyang?
      atau menyorok kat stor
      menangis malu
      tersipu-sipu malu


      wakakakakkaakkakaakakakkakakaakkakakaakkakakakakakaak

      pasal "titik" jer tu
      takkan pejuang bangsa hyper sensitif'
      merajuk panjang

      kenangilah hari ini
      12.03.2013
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      wakakakakakkakakakakakaakkakakakakakaakakkaakkakakaka

      puas ke balun dengan gua?
      tu lah, sapa suruh lu beriya-iya
      kan dah kena dusyummmmm

      wakakakakakakakkaakkakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    8. kah kah kah kah kah kah... bangkai fuckatan pandai buat lawak bangkai hari ni... kantoi?? kah kah kah kah kah

      kat mane yang kantoi tu??? kah kah kah kah.. eh, dah pukul 2 ke ni??

      kah kah kah kah kah... dusyummmm, hindustan mari, bunyik je lebih, sakit tarak pun rasa, patut la pondan al-bangkai yang pukul, aauuwwwww....

      kah kah kah kah kah... makan dengan balak ke??

      Padam
    9. Golongan Munafik Sangat Takut Bersumpah Cara Islam

      roti anwar telorless dah habis, semua kene buang sebab bau bangkai....

      kah kah kah kah kah

      Padam
    10. isu sumpah lagi?

      Makin takut berok umngok atas pokok nih pada anwar

      maracau meroyan tak sudah


      Kau sebenarnya nak Anwar bersumpah apa?

      Jangan kantoi lagi sudah

      sehari sekali jer ye

      tak elok banyak2 kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      tu.be pun terpancing?
      sikit je ayat aku
      dah kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      wakakakakkakakakakakakakakaakakakakkaakakakkaka

      Padam
    11. kah kah kah kah kah... kalau dah BODOH tu mengaku je la wahai bangkai fuckatan...

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
    12. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      pada berok umngok atas pokok

      lain kali jangan underestimate orang
      kan dah kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      lain kali jangan buat lawak seram
      kan dah kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka
      sakit hati tk habis2 lagi ke?

      wakakakakakakakakaakkakkakakaakakkaakakkaaakakakkaakak

      Padam
    13. kah kah kah kah kah... suka hati ko la mak lampir... mengilai la lagi... patut la bau bangkai menusuk sampai ke hidung...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  9. ...inilah cara yg Anuar berlajar dari sifu dia dari negara luar sana...guna duit dan beli sesiapa sahaja yg ada nama dan berpengaruh, kemudian guna mereka ini untuk rayu dan pancing undi rakyat baru rakyat akan percaya....cth: dia berjaya beli bekas pendakwaraya yg kendali kes liwat II, bapak2 jeneral ATM, bapak2 PDRM dan pegawai tinggi kerajaan yg bersara yg tidak ada peluang jadi ALP dalam GLC....

    ...dia tahu manusia ni kebanyakankannya TAMAK walau pun ganjaran dan pencen pun sudah tidak habis nak makan....

    Kerani Cabut

    BalasPadam
  10. Woii Umngook boduuh...Anuaar tak perlu bersumpah muhabalah kerana dia bukan seorang penganut Islam,, dia mengamal agama moyang dari india...dan kalu meliwat suka sama suka pun tak salah dari segi undangg2 sivil...

    Aku Sokong LGBT
    ex UMNO

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe... betoi betoi betoi..

      wakakakakakakakaka.. YA AMPOOOOOONNNNN

      Padam
    2. Ya Allah, bersaksilah bahawa penulis Tanpa Nama di 12.42 ptg telah secara jelas menyatakan bahawa Anuaar bukan lagi seorang Islam,

      dan

      kenyataan ini disokong oleh penulis Tanpa Nama di 1.12ptg.

      Sesungguhnya Engkau sahaja yang mengetahui tentang azab bagi mereka menuduh hambaMU kafir.

      Kau timpakanlah kepada kedua mereka ini, seperti mana yang didoakan oleh Abu Waqas sebagai pengjaran kepada mereka yang menuduh seorang Muslim itu kafir

      KepadaMU jua yang aku sembah dan kepadaMU juga tempat aku memohon pertolongan.

      Amin.



      -------------------------------------------------------

      bila bercakap tentang akidah, mohon pertimbangan iman dalam mengeluarkan hujah. Ditakuti , kerana kemarahan kita memesongkan iman dan membinasakan amalan kita. Muflis dunia, muflis akhirat

      Padam
    3. komen dari Aku Sokong LGBT, ex UMNO memang teruk. Tu la sokong LGBT sangat.

      Padam
    4. Anon ExUMNO memang brutal. Tabik spring aku kat dia.

      Tak pasal-pasal kena jawab depan Allah di Mahsyar sebab keluarkan kenyataan tersebut.

      Sendiri tulis, sendiri tanggung

      Serius berani.....

      Sendiri pun soalan tak tentu boleh jawab, soalan untuk statement tu terpaksa ditanggung.

      Nasib badanlah kau.

      Padam
    5. tu la, dah keluar UMNO tu mula la nak kafirkan orang je.... pe2 pun tahniah la peliwat, lepas ni lebih senang nak balun chinadoll, status Islam dah takde... bukan aku cakap.. anon exumno (penyokong LGBT) yang cakap...

      kah kah kah kah kah kah.... tapi dalam bilik tertutup je boleh buat maksiat ( yang ni ostazah nurul izzah yang kata eh, jangan fire aku pulak...)

      keh keh keh keh keh.....

      Padam
  11. kang2 geng2 pekakas pr ajak geng kang mau 1000 komen kat sini kang kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. asyik komen yang sama je bangkai fuckatan tu tau tulis pun.... nampak sangat keTOLOLan bangkai tu kat sini, tapi berlagak macam bagus je.. urps, tersedak bangkai fuckatan tu nak mamam time ni...

      Padam
    2. wakakakakakakkaakkakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      aiks, pejuang bangsa yang hyper sensitif
      marah tak habis lagi????
      sebab kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ke?

      alah, tak elok berpanjangan
      hari ini dah kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      esok mungkin kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii juga

      berhati-hatilah dan tunjuk bijak
      trick tu boleh kau gunakan
      masa tadika lah
      sekarang tak sesuai
      senang kena kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      dahlah, relaks
      buang yang keroh
      ingat terkantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      wakakakkakakakakakakakakakakakakkaakkakaakkaakkaka

      itu cuma lenyek-lenyek sayang jer....

      wakakakakaakakkakakakakakakakakakakakaakkakakakakaak

      Padam
    3. eh, dah pukul 2 ke??? Kesian bangkai fuckatan tu... tak kenyang lagi dah nak antar komen balik... makin kepanasan le tu...

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    4. oic......
      (selisih 6 minit. hari ni pun off, tak yah nak solat. ada masalah ke kalau masuk komen awal....?)

      amacam?
      dah cool?
      penangan kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dah ok?
      kalau ada baki, dan nak curahkan, silalah
      kasihan kakak tengok....
      berapa kotak tisu habis keringkan airmata?

      ni satu pesan,
      buat apa pun, jangan sampai
      kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


      wakakakkakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakaka
      sempat ngumpat aku lagi? wakakakkakakakakakaakakka
      tak habs sakit hati la tuh
      sebab kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Padam
    5. Patut la emo semacam je, rupenye bangkai fuckatan ni TENGAH BULAN MENGAMBANG....

      kah kah kah kah kah kah kah....

      Padam
  12. APsal sudah senyap BEROK UMNGOK ATAS POKOK?

    sudah mamposss ka?

    atau kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?

    pejuang bangsa taik mucing macam ni
    sikit-sikit meajuk
    kalau nak kalah, panggil mak bapak

    wakakkakkakakakakaakkakakakakakakakakakakakakakak
    sakit hati tak habis lagi ke?

    wakakakkakakakakakkakaakkakakakakakakakakakaka

    BalasPadam
  13. haha sah emo tahap gaban ni kaka.. dia buat mcm bapak dia punya blog la pekakas dap wakakaka.. pening aku.. kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau nak aku blah ke wahai headbomb?

      jawab ler

      Padam
    2. kah kah kah kah kah kah.... kesian bangkai fuckatan yang sekor ni?? Nak tunggu di halau dulu.... muka tak tau malu, sama cam perangai Bahalul Kiram III (ala, sultan palsu tu la..., saje je nak tulis, karang bangkai fuckatan tanye pulak sape bahalul kiram tu... hehe)

      Padam