Ahad, 31 Mac 2013

nasiblah ustaz-ustaz bn tak macam ni.. !! kalau tak, rosak negara!!!

ini lah dia cara ustaz pas paling osem yang mendoakan hancur sesama Islam, cukup asyik ayat-ayat dia.. amat malang, dikatakan penduduk disekitar buat satu perkara yang boleh buatkan ustaz lebai pas jadi panas berdentum.. konon dia berdoa hancurkan umno orang semua nak ikut.. hehe.. malah memalukan ustaz tu.. patutlah orang panggil dia ustaz taliban... hehe.. dia ingat penduduk semua nak ikut cara dia... poodah... hehe..

videonya disini.. gila sadis..
KLIK SINI

ps: ini lah masalah bila pas diajar supaya berdendam.. apa pun tak boleh la beb!! ceh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan