Rabu, 6 Mac 2013

ni lah dia komen-komen pekakas pr yang otak disaluti selut!! rosak minda!!

kang cakap lebih-lebih ada balaci pr yang gaji 3k terasa hati.. hehe.. kang kutuk lebih-lebih kang kata nak tau siapa empunya blog ni lah.. ek eleh.. hahaha.. kamon pekakas pr.. takkan dah panas berdentum sampai ke tahap gitu pula.. kah kah kah... apasal???? modal fitnah dah kurang ka? kah kah..  kata hak bersuara di negara demokrasi.. kenapa cepat benar panas punggung ni... ai macam ada apa-apa je ni .. keh keh keh..

otak disalut selut.. bila terampau banyak selut ini lah jadinya... rosak-rosak..


ps: u ulang i saman... ni dia ajaran yang terlampau ekstrim dari pekakas pr yang konon otak lebih hebat dari doktor.. lebih hebat dari pensyarah.. ni lah dia ajaran paling bangsat yang hanya ada kat otak pekakas pr sahaja... kau hado???? kang ada kata kalau kau berani kau tunjukkan siapa kau, kalau berani bagi taulah siapa yang empunya blog ini.. hahahahaha... mengelabah beruk ke hapa ni.. kah kah kah.... konon nak melenturkan semangat blogger pro bn ka... hehe.. jap jap nak bersin.. ass asssshhhhh shommm... alhamdulillah... kira blogger pro bn bagi sasau juga dekat pekakas pr ye... tahniah geng-geng.. hehehe.. adios..

9 ulasan:

  1. marah bebenor nampaknya bro HB kita ni....sapa yg ugut2 tu nak tau sapa blogger HB ni?.....nak kena saman dia ni....jaga2...nnt I SAMAN U, baru U tau

    kebebasan bersuara?....bersuara je bebas....main keyboard mana da bebas.....muahahahaha

    dlm bertempur jgn marah2....ikutkan emosi negatif, nnt makan diri.....relax, tenang, pandang ke epan....baru lah lancar pemikiran & serangan menjaddi lebih mantap....mana ble layan "depa" keras2.....nnt karang kena saman, sapa susah??.....hehe

    ----------------------I SAMAN U------------------------

    BalasPadam
  2. tak baik kata depa otak disalut selut....hishhh kasar bunyinya & tak sedap dimakan....hehe

    apa kata guna otak salut tepung....boleh goreng n mcm sedap je.....muahahahaha

    --------------------I SAMAN U-----------------------

    BalasPadam
  3. 3 ekor yg komen kat atas tu memang bodoh!!!

    Sorry ye..

    BalasPadam
  4. yg perempuan sundal tu pun nak bagi komen jugak!!! Bodoh pulak tu!!! eeee..geli!

    apalah nak jadi dgn perempuan sekarang ni...

    BalasPadam
  5. yg betina tu anak shah, tp mcm anak tak sah taraf je....

    BalasPadam
  6. apa kata angkut dorang semua ni bawak pegi berperang di lahat datu. tengok berani ke tak.. kalau setakat komen kt FB sambil minum milo suam.. semua orang boleh... saman2 ni buang masa & buang duit... doakan kan mereka semua ni pecah mulut pecah perut....

    BalasPadam
  7. Aper le sengal2 tu komen cam gitu. Mmg takde otak! Bodoh tian chua, citer wag d dog buat dlm studio ngok... Takde casualty... Yg pompuan tu, ni le nm mulut celupar... Tp, mmg la reality, byk aweks yg blh thn rupa, tp, mulut tak selari dgn brain.., yg mat sorang tu, ewah2, senangnya tuduh polis gitu... Mengguris hati tau... Ko berani sgt kn, pi la try msuk polis....guna nama boboy.. Nm pun cam geli geli gitu... Ceh..

    BalasPadam
  8. korang semua add dia jd kawan kemudian maki ramai2. boleh?

    BalasPadam
  9. I AKAN SAMAN UTUSAN..

    BANG...REUTERS BILA NAK SAMAN?

    APA REUTERS REUTERS? APA? U ULANG I SAMAN!!

    WAKAKAKAKAKAKAKA

    BalasPadam