Jumaat, 29 Mac 2013

NI ORANG PANGGIL TEMPELENG TANPA SEDAR!! BERDENYUT-DENYUT OTAK PENCACAI!! HAHA..

memang terbaek cara belasah kaw-kaw dari facebooker bn, raja jawa, memang pekakas pr sakit jiwa bila posting yang di buat oleh raja jawa telah membuatkan tak senang duduk bila kena taji.. tahap taji bukan tahap biasa, ni tahap tempeleng depan skrin komputer, laptop, tab dan telefon pintar secara automatik  akan rasa pedihnya sampai kehulu hati bila terbaca... terbaek raja jawa... hahaha..

isunya tol percuma yang si rafizi kata pakatan rakyat boleh bagi tol percuma, dan membandingkan negara lain mana ada buat tol.. semua jalan free..kata merekalah.. apa punya tahap iq paling badas da pekakas pr.. hahaha..











ps: nak jadi bodoh senang je.. kita ikut je apa pakatan rakyat dok janji, bila dah terkena.. kita sama-sama tempeleng muka sendiri, ada berani.. hahaha..

22 ulasan:

  1. kiook kiook pakatan bodoh melantun latun ,makan dedak ayam campur taik kambing sebab tu bengong,,amik setepek taik lembu kering kakakakak....

    BalasPadam
  2. ahhhh...photoshop je ni.....bukan tak tau cara UMNGOK buat kerja.....hahahaha

    ni kalau tak photoshop, UMNGOK bayar kat depa juta2....maklumlah kawan ISRAEL-APCO....kuang...kuang...kuang

    YA AMPOOOOOOONNNN......muahahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. agak2 r nk ckp photoshop..jgn igt gambar super impose boleh tipu pakar super impose,,try r g lua ngara..mmg ade..b4 tuduh tu,,selidik dulu..

      Padam
    2. Apa lagi yg macai ada nak menjawab? Photoshop jerlah yg tinggal. Dasar bodo piang bagilah bukti dan hujah sebanyak manapun, macai will be macaiAn. Otak sudah diliwat.

      Padam
    3. Whatever....sedangkan video seks DS Anwar Ibrahim boleh dibuat inikan pula gambar pegun?

      perut dlm video sekejap BOROI, sekejap TEGAPpun boleh diubah2....inikan pulak gambar pegun je....hahaha

      cukup..cukup...sudah....muahahahahaha

      Padam
    4. Otak Geliga x pena pg luar negara,,tu yang bengap sangat tu..

      Padam
    5. Tul tu otak geliga asyik dok bawah tempurung pasal tu asyik kena berak kat pemimpin mereka saja

      Padam
    6. OTak geliga 2 mmg dasar bodo. mak bapak dye pn jnis anak haram gak. 2 pasal dye x thu maklumat.

      Padam
    7. jawapan otak geliga nak cover malu atau memang otak kat kepala kote?..muahahahaaa

      Padam
    8. ishhhhh, ada ke kata mak pak aku anak haram?......ko berdosa ngan mak pak aku.....ni antara kita je, jgn libatkan mak pak

      anyway blog brader HB dah meriah semula....muahahahahahahaha

      YA AMPOOOOOOONNNNNNNNN...........U ULANG I PANGGIL GUARD........kahkahkah

      Padam
  3. sesungguhnya ada yg lbih tahu dari kite,n allah mengetahui sgalanya..sglanya akn kte tau,,,slpas parlimen dibubarkan atau terbubar....

    BalasPadam
  4. pas bodo mana tahu pasal tol,cuma pandai berak berketol -ketol!!

    BalasPadam
  5. wahai OTAK GELIGA janganlah duk kat Malayasia macam katak bawah tempurung. Sesekali pergilah keluar negara. Dari gambar yang ditunjukkan itu ada dua gambar yang saya dah lalu TOLnya iaitu di Thailand dan China. Janganlah susah nak faham untuk faham.

    BalasPadam
  6. orang tu mungkin menyamar jadi bro otak geliga..sebab pernah kena balun kaw kaw tempoh hari smp jadi sewel..

    atau mgkn bro otak geliga saja je perli maut kat macai2 Pengencing Rakyat yg memang bodohnya melantun-lantun..

    kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. adusssss.....ko ni cepat sgt paanggil sniper la.....huahuahua

      dah aku tgk cai2 pembangkang SONYAP ja, aku back up la diorang...aku ni berhati suci, sanggup dikeji, asal tiada pihak yg menyepi diri sbb tak ble jawab FAKTA diberi....ceeeewaahhhh...mcm puisi A. Samad Said je bunyinya....muahahahahahaha

      ---------------------U ULANG I PANGGIL GUARD------------------

      pemimipin senget, pencacai lagila, tergolek DOG.....kahkahkah

      Padam
  7. PAKATAN HARAM MEMANG SUKA MENIPU..DIORANG JUGAK SUKA PERBODOHKAN ORG2 YG BODOH..YG DLM PAKATAN SMUA NYA BODOH2..APE YG PEMIMPIN DIORANG CKP,DIORANG PERCAYA BULAT2 TANPA KAJI DULU..KALAU PEMIMPIN DIORANG CKP TAIK BOLEH MKN PUN DIORANG MKN..HAHAHA..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekarang taik bleh makan la......kat JEPANG kan dah cipta alat proses taik buat makanan....ni FAKTA bukan AUTA

      kita yg tak pernah merasa taik kebab, burger taik, spageti taik ball etc ni tak baik nak kutuk2 makanan ruji cai2 pembangkang

      ohhh ye lupa...dedak ayam & rumput utk lembu pun cai2 pembangkang NGAP jugak.....muahahahahaha

      ------------------------U ULANG I PANGGIL GUARD---------------------

      Padam
  8. kalau pakatun menang, aku nk tempah 18 bijik merz. alang2 keta dh murah, beli jer sekali 18 bijik.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko nak buat apa bli byk USIN?.....nak buat keta sewa ke?

      aku kalau pembangkang NAK menang, aku tak nak takat harga dikurangkan tapi aku nak FREEEEEEE.....kalau tak ble dapat, akunya undi aku simpan utk UMNO/BN

      nak freee....nak freeee...nak freee....kalau letak dlm manifesto je pun jadila.....lepas tu kalau nak TIPU aku ok je....aku redha, sbb ssyurga menanti aku di sana, kata TG NA

      --------------------U ULANG I PANGGIL GUARD------------------------

      Padam
    2. kalau ada 10 org keluarga, semua pakai 3 biji, 3x10 dah 30 biji kereta.. kekekeke.. yes yes..

      Padam
  9. Biasalah macai-macai pakatan ni semua kalau dikira banyak yang low level mentality. Sekolah pun agak2 nak fail kata orang tu.....tu senang kena tipu.......yang pandai pulak kejenye nak menipu je sebab kaki taruk belakang.....yang alimnya pulak aku tak tahu apa sebab tapi mungkin bergaul dikalangan orang yang begini dia orang pun jadi macam ni jugaklah........

    BalasPadam
  10. Mujur Raja Jawa tak amik gambar awek kutip tol tu, kalu tak ada yg cakap tu gambar Izzah tgh kutip tol hehehe..

    BalasPadam