Jumaat, 22 Mac 2013

demo anti dap!! uish mana boleh!! tak logik!!

erm orang melayu yang jadi pekakas dap lagi ramai.. hehe hidup dap..!!!

sekurang-kurangnya ada juga orang cina yang berani nak theww sama lim guan eng.. anggapan pekakas pr, tetap sama orang melayu, cina dan india tetap akan bersama pakatan rakyat kerana menganggap mereka telus..

TELUS?? APA BETUL KE AKU DENGAR YANG PAKATAN TELUS DAN URUS TADBIR NEGERI DENGAN BAIK??? betul ke.. haha.. 

demo dari ngo cina yang tak puas hati dengan dap.. di pulau pinang..

ps: sebenarnya silent voter yang dah menyirap dengan pakatan rakyat dah berdentum tunggu masa je masa pru ni.. sejak pakatan rakyat ni memerintah.. banyak betul skandal nya.. banyak pulak cengkadaknya.. angkuh pulak tu.. dari ke pemimpin, sampai ke penyokong semua tahap angkuh dia macam 28 juta rakyat malaysia ni kompem undi pakatan... ek ala... hehe..

1 ulasan:

  1. Motto kerajaan negeri Penang - CAT (Corky, Arrogant and Tokong)...

    BalasPadam