Jumaat, 15 Mac 2013

page fb ini buatkan penyokong pas jadi angin satu badan!!!

kenapa, apa sebab.. sebenarnya page ini adalah page yang memerangi syiah.. dan kerana pembongkaran demi pembongkaran betapa sesatnya syiah.. dan siasatan juga mengatakan ada golongan syiah yang dah kontrol dalaman pas... benar atau tidak benar.. rasanya orang pas sendiri perasan akan hal ini.. jadi nak senyap kerana putrajaya???? ades...


ps: aku perasan komen-komen pentabsub pas, tak boleh terima oo teguran pasal syiah memang ada dalam pas.. memang tak boleh tegur langsung.. ai susah tul nak sembang sebenarnya dengan golongan sah masuk syurga pas ni.. rosak tul mindanya... orang tegur pasal nakkan kebenaran dan supaya pemimpin atasan pas sedar keadaan ini.. dol.. ek eleh.. hehe..

6 ulasan:

  1. mohon dipautkan didlm blog list tuan http://paritbuntarrebels.blogspot.com/
    http://suaranibong.blogspot.com/ t.kasih

    BalasPadam
  2. syiah tu apa?

    aku tak pernah nampak pun mereka mengangungkan ALi lebih dari Raulullah.
    Aku tak pernah nampak pun ada batu kat dahi kalau mereka bersolat.
    Syiah dari segi Iktikad atau amalan seharian?

    Ini soalan syok sendiri
    jawapan dari mereka yang sealiran

    1. Ada ke fatwa dari Majlis Fatwa Kebangsaan yang mengatakan PAS ni mengamalkan syiah?

    2. MB Terengganu menganjurkan wacana : PAS - Parti Ajaran Sesat, tapi Ustaz Fathul Bari, Ahmad Maslan dan TPM minta PAS dan UMNO pula bersatu. Tak rasa kompius ke? Tak rasa gerun ke bila bersama dengan parti yang "mengamalkan ajaran sesat ni?"

    3. Pengerusi JMM perempuan yang tak pakai tudung mengatakan Nik Aziz mengamalkan ajaran seperti Ayah Pin. lagi kompius sebab mengeluarkan kenyataan yang mengelirukan.

    Ada sesiapa yang boleh bantu menjawab kecelaruan ini?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sape yang syiah ni?? Cuba habaq mai..

      http://goo.gl/K6Qev

      Padam
  3. kena ingat syiah amalan hipokrit wajib.. so faham jela.. sbb belum ramaikan jemaah dia. dah kuat.. erm sendiri mau ingat la..

    BalasPadam
  4. mohon headbomb ulas lebih lanjut. Saya masih kurang jelas

    BalasPadam
  5. tak salah kan terima syiah...??

    http://1.bp.blogspot.com/-EyZgFredquo/UOOCeeDi5jI/AAAAAAAAFRo/iWTWCRYU0V0/s1600/Hj+Hadi+Terima+Syiah.jpg

    BalasPadam