Rabu, 20 Mac 2013

paling panas!!! hampir 5,000 memenuhi setiap penjuru kerana ceramah pas di kg wangi!!! pheww!!!

ak ak ku.. dah tak tau nak cakap apa.. dah la panas pasal saman vs kebenaran si papagomo tu.. dah dah.. dapat info ceramah pas dapat pulak kumpul orang sampai 5,000 orang wei!! gila kecut perut aku tengok.. mau gelak besarlah si pekakas pas semua ni weh.. aduhai... aku hanya mampu mengucapkan takziah, eh tahniah kerana pas memang gempaks.... perghhh

tidak mampu ku berkata-kata... adeh.. tapi macam biasalah kawan-kawan ini adalah gambar hiasan.. hehe.. apa tak nampak bendera apa tu??? hehe

yang sebenarnya, kang kalau tunjuk gak gambar ni, kata pekakas ahhh semua ini fitnah umno. erm.. tapi tunjuk jelah ek.. biarlah kita nilaikan mana realiti dan mana fantasi ek.. hehe... r uuuu ready?????????
roll ke bawah ye.. sebab suspen gile beb!!!
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

ni ceramah ke sesi dialoq ek.. hehe..

lokasi : kg wangi, DUN pasir panjang
jantina : tidak diketahui
keadaan semasa : kritikal dan sadis
situasi pekakas pas : mencarut stress dan maki umno sampai esok pagi.. 
ayat-ayat spin : pekakas pas akan keluarkan nanti

ps: kalau tengok keadaan ini, amat pening lalatlah pas gamaknya ye.. kalau ds najib dikata macam-macam supaya cepatkan bubar parlimen, aku rasa baik pas kena tanya dap dan anuar ibrahim kenapa leh jadi macam ni... hehehe..

sumber klik sini

56 ulasan:

  1. Salam perjuangan..Mohon tuan pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/ Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

    BalasPadam
  2. kAU SILAP BRO!! YANG LAIN TAK NAMPAK SEBAB GOLONGAN HALIMUNAN KAH KAH KAH. TAKZIAH UNTUK PARTI AJARAN SESAT.

    BalasPadam
  3. Tipu ni.. Ni UMNO dah edit ni.. UMNO ketandusan modal..
    Kami tak percaya...!!

    Ha ha ha ha ha..

    BalasPadam
  4. Sebab tu dia nk mintak dbubarkn cepat.lgi lama tkde org dtg yg dtg hantu setan je.

    BalasPadam
  5. mak oooii yaaiii !! Banyak bendera daripada orang !!

    dah boleh ler ditalkinkan jer puak ni....

    BalasPadam
  6. KAH!KAH!KAH!......BIOR BETOI BRO! KALU BETOI AKU BAGI HANG A++++ !

    BalasPadam
  7. tak kan seramai tu ahli syurga

    BalasPadam
  8. Ini kalau menang... confirm dari pengundi hantu. Masa ceramah pun tak boleh dilihat, mesti masa mengundi pun sama. Patutlah beria-ria mengata ada pengundi hantu, rupanya pihak dia yang bela hantu. Hahahahaha :)

    BalasPadam
  9. Dah mcm ni punya nazak parti PAS pun, Najis ops Najib masih tak ada telur nak bubarkan Parlimen. Pelik sungguh strategi Najis ops Najib.

    Esok 21.03.2013 DUN Johor akan terbubar secara otomatik.

    Boleh tak sesiapa beritau aku kenapa sampai sekarang Parlimen masih tak dibubarkan?

    Biar aku cuba teka..... Formula kemenangan BN masih tak dijumpai dan Najis ops Najib masih tak yakin boleh menang..

    ........sabor jer la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang sibuk benda yg bukan dlm kawalan hang nak buat apa? Tu ada 4 negeri yg duk bwh pakatan hang. Bubaq ja la dulu. Awat lapaq ayam dlm pinggan org lain? Ayam dlm pinggan sendiri dah busuk dak boleh dimakan ka?

      Hahahaha

      Padam
    2. to hahahah

      quote: awat lapaq ayam dalm pinggan orang lain?

      Hang tak nak tanya Headbomb ka awat dia sibuk hal parti orang lain?

      kena sebijik dua-dua ekoq ni



      ........ sabo jelah

      Padam
    3. mak lampir wakakakakakaka sudah tukar tag ke?? Apsal?? Takut orang perasan yang ko kalah berdebat dengan Otak Geliga ke???

      Kah kah kah kah kah kah.... YA AMPPPOOONNN dah tak boleh cari makan eh..

      Padam
    4. aku kalah berdebat dgn Otak geliga?
      bila tu?

      cer cita
      cer cita
      cer cita

      kau rindu tag lama aku ke? Tak rasa menyesal ke?

      -------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------- wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakk pun aku juga

      aku goyang?
      NEVER

      wakakaakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakaaka

      Padam
    5. udah la mak lampir, ko nak ubah tagline camner sekali pun kami tau semua pengomen tu orang yang sama iaitu ko. Udah la C&P kenyataan Tun M separuh separuh, lepas tu buat fitnah pulak. Menang dasar bangkai la ko ni kan mak lampir...!!!!

      kah kah kah kah kah kah...

      Padam
    6. DUN Johor akan terbubar sendiri esok? Sumber mane la bangkai fuckatan ni dapat eh? Mesti dari haprakdaily tak pun dari suara keldaian kot...

      Padam
    7. lembu UMNGOK tahu ke tentang perlembangaan negari?
      Bila DUN Johor angkat sumpah?
      Berapa lama tempoh satu-satu penggal DUN?

      wakkakakkakakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakakakaka

      kalau dah spesis lembu tu, memang tak boleh berubah bentuk , bodoh sepanjang masa dan merapu


      wakakakkakakakakakakakakakakakakaakakakakakakakakakkakaka

      kau tak rasa ke yang meragut rumput tu lebih baik untuk kau dari tunjuk bodoh kat sini?


      -------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON------------- DUN adalah institusi kekal sepanjang zaman....wakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakkakakakakakakakakakakakaakakakakakakakkakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakka

      Padam
    8. Hahaha. Oit yg sibuk pasai parti org lain tu hang bukan headbomb. Sbb hang yg dok sibuk menempel kt blog dia. Hahaha. Awat, blog parti hang dak meriah mcm headbomb ka? Tp yg bestny hang kt sini buleh jd penyeri.

      Hahahaha

      Padam
    9. perangai UMNGOK bangkai lembu mana-mana pun serupa.

      Dah tak boleh nak berhujah, meracau lah jawabnya.



      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------

      Padam
    10. Hang tu yg meracau. Betui la aku kata. Yg sibuk hal parti org lain ni hang, bukan headbomb. Yg sibuk meracau kt blog ni kan hang, bukan headbomb.

      Hahahaha

      Padam
    11. hahahahahaha.... BABI SONDOL aka BANGKAI FUCKATAN memang tak paham bahasa.... muahahahahahaha

      Padam
  10. Tak sabar2 nampaknya org PAS atau penyokong PR nak masuk syurga.

    Tunggulah dikapan dan ditalkinkan pada PRU13 ni. Sempurna sikit mampusnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. waakakakakakkakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakka

      korang cakap cantik je kan....
      nak talqinkan, nak kapankan,
      benda tu semua boleh dilakukan
      BUBARKAN PARLIMEN
      masa PRU13, kau talkinkan pen tak apa

      tapi
      NAJIS ops NAjib ada telur ke nak bubar parlimen sekarang?


      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      cakap degor-degor
      telur cuma sarung

      wakakakakakakakkakakakakakakakakaakakakkakaakkakakakaka


      -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------- doa jenazah tau baca tak? jangan cuma pandai berkata-kata

      Padam
  11. Najis ops Najib tak terpancing dengan 2 penceramah dan 5 penonton.

    Esok, aku ambik gambar 3 penceramah dan 2 penontot.

    Semoga terbuka hati Najis ops Najib membubarkan parlimen.


    .......sabo jelah

    BalasPadam
  12. Najis ops Najib dah jumpa DYMMSPBYDP Agung pagi tadi.

    Insyallah, Esok parlimen dibubarkan.

    Jadi.... mana-mana yang rasa nak talkinkan PR sila baca hasil kajian ini dulu:

    Rating Najis ops Najib pada masa ini adalah 61% (FERR)
    Rating Pak Lah sewaktu PRU12 adalah 72% (FERR)

    -------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON------- tak sabar nak rasa kena talkin


    wakakakakakakakakakakakakkakakkakakakakakakakak




    BalasPadam
    Balasan
    1. Tiap2 hari rabu Najib akan berjumpa dengan Agung sebelum mesyuarat kabinet. Kah kah kah kah kah kah... lawak punye la ramalan mak lamir ni... hanya pandai buat spekulasi.

      eh, nak tanye sikit mak lampir, Khalid al-gagapi kata nak buat pengumuman pembubaran DUN Selangor lepas chap Goh Mei yang lalu. Nape sampai sekarang ni khalid al-gagapi tak bubar2 eh?? dah hilang telor ke??

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. camner nak bubar, Sultan Selangor tak kasi green light le.

      Muahahahahaha

      Padam
    3. sekali lagi, kau faham tak konsep Raja Berperlembagaan?

      Fungsi MB dan fungsi Raja dalam pentadbiran negeri?

      Pernah dengar krisis Perlembagaan sekiar tahun 1990?

      ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON-----------------

      Padam
    4. Ape tu krisis perlembagaan sekiar tahun 1990? Raja kene tutup mulut ke?

      Padam
    5. agak dah

      mesti bangang tak habis

      wakakakkakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      letih nk melayan


      Padam
    6. sekor BABI SONDOL pun mengeluarkan kata-kata...


      Tanpa Nama20 Mac 2013 6:32 PTG

      Pernah dengar krisis Perlembagaan sekiar tahun 1990?

      ----------------------------------------

      Cerita la, nak dengar versi BABI SONDOL punye camner.... kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  13. Nape bendera bulan mengambang lagi ramai dari penonton eh??? Nak kutip duit masuk tin milo pun tak lepas nak bayar kat penceramah ni...

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  14. Banyak pengulas.

    Sebenarnya (realiti) banyak ahli PAS keciwa dan kurang percaya dengan pemimpin mereka sebab PAs sering di anak tiri oleh PKR terutamanya dan DAP khususnya, dah jatuh no 3, kurang disayangi tapi dibebani oleh kerja kerja tak berfaedah, kerja "mencuci" kesilapan Anwar, seringkali diperlekehkan oleh DAP terutama isu Kalimah ALLAH, mahu sex songsang dibenarkan serta diiktiraf malah tak kurang juga pemimpin PAS sekarang dah terlalu banyak menjatuhkan maruan parti PAS ditahap paling low level sekali. Sedar atau tidak PAS diawal 70an, 80an & 90an cukup gah dan mampu bersaing hebat malah boleh dikatakan parti yang mampu mengambilalih kuasa pemerintahkan andaikata UMNO sudah tiada lagi dan menjadi 2 choice buat rakyat islam msia untuk mengundi PAS jika tiada UMNO lagi (itu dulu) tapi sekarang bagaimana? Itu cakap cakap ahli ahli PAS sekarang mengenai PAS semenjak berpakatan dengan PKR & DAP, kelebihan PAS tiada cuma menjadi pak turut serta pencuci dan pak guard semata-mata. Saya percaya mungkin sindrom ahli ahli PAS bertukar angin seperti zaman 2008 terhadap UMNO bakal berlaku pada PAS - undi protes walaupun PAS kalah kerana beri undi pada UMNO sekurang-kurangnya dapat juga hasil setiap tahun seperti BRIM, duti sekolah anak-anak dan sebagainya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak bersyarah sepanjang khutbah Jumaat, pergilah ke blog PR.

      Kau suruh bebudak bangang UMNGOK baca buat apa, memang dorang dah dgn UMNGOK, bodoh dulu kini dan selamanya.


      -----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON----------------- suruh bebudak bengong baca buat apa, bengong dulu kini dan selamanya

      wakakakkakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakak

      Padam
  15. to anon 1159

    khalid tak pernah hilang telor, bahkan sewaktu ahmad said hamdan ex mACC minta maaf, tak ada sesen pun dia tuntut.

    Kenapa khalid tak bubar DUN?

    sebab keputusan mengadakan pilihanraya masih tertakluk kepada SPR. Tak ada maknanya kalau khalid bubar awal. Natijahnya sama.

    Cuma Najis ops Najib tak bubar2 tu petanda memang tak bertelur. Setuju?

    Dengan rating semakin merudum, keberanian membubarkan Parlimen menjadikan Najis ops Najib seorang yang sangat berani.

    Dilaporkan Najis ops Najib jumpa Agung jam 7.55 yang biasanya dibuat pada jam 9.00 pagi.



    -----------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON-------------- sangat kurang membaca rupanya.
    kurang membaca aka lembu NFC

    wakakakkaakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib tak cakap macam kelam kelibut seperti khalid gagap tu sembang sebelum ni. Kata nak bubar DUN sebaik je Chap Goh Mei, ni rasanya 4 kali Chap Goh Mei pun tarak ape2 berlaku pun.... kah kah kah kah kah kah... biasa la mak lampir, beri alasan BODOH pun jadi la..

      Wakakakakakakakaka

      Padam
    2. sangat kurang membaca mak lampir ni rupanya. Main sondol je kata DUN Johor akan terbubar sendiri esok....

      Wakakakakakakakaka... sondol jangan tak sondol wahai mak lampir....

      Padam
    3. ok babi sondol

      ikut perkiraan dari tarikh angkat sumpah DUN johor, jadi tarikh 5 tahun telah berakhir. So esok 21.03.2013 adalah tarikh terbubarnya DUN Johor secara otomatik.

      DUN N9 - 26.03.2013
      Pahang - 7.4.2013

      ada sesiapa dari UMGOK nak bantu Babi Sondol ni memperbaiki tahap pengetahuan am beliau. Kesihan bila tertinggal keretapi....jadi bahan lawak sesama UMNGOK.



      wakakakkakakakakkakakakakakakakakakkakakakakakakakakakak

      cuba kau beri betulkan fakta aku


      ----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------- terbiah UMNGOK untuk pejuang bangsa

      Padam
    4. Oit. Bukan kira dr tarikh angkat sumpah la. Dia kira dr tarikh sidang dun yg pertama.

      Padam
    5. tengok.... pancingan aku mengena dan ada spesis sama macam anon 2.30 faham pasal pembubaran DUN secara otomatik..

      Masalahnya bila UMNGOK terus menjadikan diri mereka bangkai lembu UMNGOK dan tak faham lalu cuba bersuara di sini, nampak mcm bangkai lembu UMNGOK di sondol kebangangan.



      wakakkakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakkakaakkaka

      dah 5 tahun, eh...eeh....DUN boleh bubar sendiri ke? eh...eh...


      wakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      ------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON---------------- bodoh macam lembu NFC baka tempatan UMNGOK ni

      Padam
    6. Anon 20 Mac 2013 3:30 PTG memang BABI SONDOL pun. Main petik je kata esok DUN Johor akan terbubar sendiri....

      kah kah kah kah kah kah... dah la BODOH tapi tetap tak mahu mengaku... wakakakakakakaka. woi, lain kali jangan baca haprakdaily dgn suara keldai la wooii... esok pagi ko bangun, pergi cermin diri ko, tengok muka ko mesti dah berubah jadi BABI. Lepas tu pergi baca berita kat BERNAMA, tengok DUN Johor terbubar secara automatik tak esok...

      kah kah kah kah kah kah kah... dari jadi mak lampir, memang sesuai ko jadi BABI SONDOL pun... wakakakakaka

      Padam
    7. BERNAMA?

      wakakkakakakakakakakkkakakakakakakakakakaakakakakakakakaakkaka

      stahu aku babi sondol tu macam Mahfuz cakap kat Dewn Rakyat...


      PBN

      PARTI BABI NEGARA

      kj terus meroyan....siapa babi negara? siapa babi negara? tarik balik, babi negara?

      Mahfuz : PBN PARTI BABI NEGARA

      KJ: menangis meraung.......TArik babi negara



      wakakakakkakakakakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakakak kau patut tengok detik terindah di youtube

      -----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------- siapa babi negara? BN babi negara

      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakkkakakakakak tolong jangan sebut babi, nanti KJ meraung

      wakakkakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
  16. kah kah kah kah kah kah... ape punye BODOH la mak lampir ni. Nak bubarkan DUN bukan kuasa SPR la mak lampir BONGOK ooiii... itu kuasa MB dengan perkenan Sultan!!!!!!!!!

    Memang dah BODOH tapi berlagak GENIUS la konon... kah kah kah kah kah.... nampak sangat la Khalid al-gagapi takde telor. Cakap tergagap, sembang pun tercungap-cungap...

    Wakakakakakakakakakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ibarat je la cakap-cakap khalid al-gagapi yang dulu-dulu tu seperti cakap orang munafik, dulu kata nak bubar tak ikut pusat, la ni TERPAKSARELA bubar bersama pusat....!!!!! Telor sudah kene ikat sama al-juburi kan.. kan.. kan..

      Wakakakakakakakakakaka

      Padam
    2. banyakkan membaca selepas meragut lembu-lembu NFC umngok.......

      Mai aku habaq tarikh pembubaran DUN otomatically

      Johor - esok
      N9 - 26.3
      pahang - 7.4
      selangor 22.4
      perak 24.4
      melaka 26.4
      perlis 28.4
      kelantan 28.4
      sabah 29.4
      penang 2.5
      kedah 2.5
      terengganu - 5.5
      sarawak - kecuali

      Parlimen - 28.4

      Padam
    3. Hang dh terlebih baca ni. Sbb tu hang tertinggal fakta penting iaitu pilihanraya perlu dijalankan dlm masa 60 hr selepas pembubaran dewan. Jangka masa 60 hr tu sebenaqny supaya pilihanraya bulih dijalankan serentak utk semua negeri. Tp mcm aku kata awai-awai. Negeri yg pakatan hang perintah kalau nk bubaq dulu, ikut hang la. Ayam pinggan hang tu makan dulu, dak usah sibuk KFC kt pinggsn org lain.
      Hahahaha

      Padam
    4. oii lembu UMNGOK bangang....

      ada aku ckp pasal pilihanraya ke, bengong?

      aku ckp pasal pembubaran DUN


      apalah bangang sangat kau ni, serupa NFC bangkai lembu UMNGOK baka tempatan.


      wakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakaakakakkakaka

      bodo memanjang rupanya


      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON------------ susah ckp dengan dungu dan bengong ni

      Padam
    5. Woi BABI SONDOL, dah BODOH buat cara ko tu BODOH, tak payah nak berlagak lebih pulak....

      Esok DUN Johor terbubar secara automatik??? Kah kah kah kah kah kah.... jangan buat malu kat penganut Pengencing Rakyat la woiii.... wakakakakakaka....

      Padam
    6. kah kah kah kah kah.... BABI SONDOL aka MAK LAMPIR, lain kali jangan baca haprakdaily secara berlebihan tau, nanti BODOH ko akan terlebih melantun-lantun tau....

      wakakakakakakaka

      Padam
    7. Hahaha. Kalau x dak kena mengena dgn pilihanraya, maka hang dok sah kalut bila nak bubaq parlimen. Sbb mcm aku habaq, hang jgn sibuk ayam had pinggan org, had pnggan sendiri tu makan la dulu. Patut desak pemimpin hang bubaq negeri yg bwh depa dulu baru sibuk desak PM bubaq parlimen. Betui dak?

      Hahahaha

      Padam
    8. wakakakakkakakakakak

      tak habis2 dgn ayam,

      Cuba sebut lembu

      terasa hingga ke sum-sum betapa lembu2 NFC serupa berok UMNGOK tak sekolah.

      MAhfuz cakap PBN: Parti Babi Negara
      KJ: merauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung


      wakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      tunggu Najis ops najib bubar macam tunggu rosmah pakai tudung

      ----------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON------------------- wassatiyyah hangook lembu bengong serupa UMNGOK

      Padam
    9. Khalid al-gagapi hilang telur untuk buat pengumuman bubar DUN Selangor le. Kata lepas Chap Goh Mei... mungkin tunggu ilham tak muncul2 kot. Takpun kene sound dengan peliwat, terus simpan hajat. Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    10. Hahahaha, dak mau sebut kiasan ayam dak pa. Ni kiasan yg lain. Lembu NFC laki Kak Jat hang sibuk. Kambing Jamnapari Husam Musa tu hang makan la dulu.

      Hahahaha

      Padam
  17. ada sesiapa tak yang nak membantu kekronikan tahap dewa kebangangan spesis lembu NFC baka tempatan berkaitan isu yang dibangkitkan:


    Tanpa Nama20 Mac 2013 7:50 PTG
    Woi BABI SONDOL, dah BODOH buat cara ko tu BODOH, tak payah nak berlagak lebih pulak....

    Esok DUN Johor terbubar secara automatik??? Kah kah kah kah kah kah.... jangan buat malu kat penganut Pengencing Rakyat la woiii.... wakakakakakaka....


    mohon bantuan supaya dia terus diterima sebagai lembu gred kelas pertama. kalau tak haru....masuk pusat sembelih atas kebebalannya

    BalasPadam
  18. Kah kah kah kah kah BABI SONDOL mintak tolong dari penganut Pengencing Rakyat oooiii.... soklannya, bila DUN Johor terbubar secara automatik eh, BABI SONDOL aka bangkai fuckatan tu tak tahu le...

    Berapa ramai penganut Pengencing Rakyat kat sini eh??? Ape??? Ade sekor je???

    Wakakakakakakakakakaka... YA AMPPPOOOOONNNN... sabor jer la

    BalasPadam
  19. Maka berkata la BABI SONDOL yang berkeseorangan disini bersama ramalan songsangnya...


    Tanpa Nama20 Mac 2013 3:42 PTG
    banyakkan membaca selepas meragut lembu-lembu NFC umngok.......

    Mai aku habaq tarikh pembubaran DUN otomatically

    Johor - esok
    N9 - 26.3
    pahang - 7.4
    selangor 22.4
    perak 24.4
    melaka 26.4
    perlis 28.4
    kelantan 28.4
    sabah 29.4
    penang 2.5
    kedah 2.5
    terengganu - 5.5
    sarawak - kecuali

    Parlimen - 28.4

    -------------------------------------------------

    Johor-esok???? Kah kah kah kah kah kah kah
    N9- 26.3???? Kah kah kah kah kah kah kah
    Parlimen-28.4??? Wakakakakakakakaka...

    Kesian BABI SONDOL tu, banyak sangat makan makjun kuat seks dari haprakdaily, sampai buat ramalan otomatiknya secara MEMBABI BUTA...

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam