Rabu, 6 Mac 2013

panas!! gambar pengganas sulu terbunuh..





gambar-gambar penjenah yang terbunuh, dikatakan mayat mereka dah mengelembung dan membusuk, berkemungkinan ianya terbunuh pada hari jumaat atau sabtu.. dan tabik kepada pasukan keselamatan yang berjuang demi kedaulatan negara ini dari diceroboh oleh pengganas... 

ps: ada juga mulut-mulut lancang, kata ini semua konspirasi kerajaan unduk menarik undi.. kepala hotak lah.. dah 8 orang polis kita terbunuh la wei.. kematian boleh diaorang kata konspirasi... apa gila lah otak disalut selut.. huh.. ni mesti ajaran siapa lagi... korang tau kan.. 

sumber klik sini

51 ulasan:

  1. Pemimpin fuckatan langsung tak menjenguh majlis pengembumian para wira kita...kata mereka tak penting. Tapi dulu bila kemampusan si kafir harbi Teoh Beng Hock mereka boleh pulak menyembah mayat si kaki rasuah tu. Inilah ajaran Anwar!

    BalasPadam
  2. Ha ah,ye lah..kenapa takde sekor pun pemimpin2 fuckatan yang datang menjengok.Adakah bahlol2 ini menganggap polis dan tentera sayap umno?Busuk betul permainan politik pembangkang,seolah2 isu keselamatan negara tak ada kena mengena dengan mereka.

    Yang kafir harbi kita fahamlah sebab diorang komunis,jadi dendam lama terlunas sudah tapi yang mengaku Islam pun sama jadi pengkhianat dan barua.Menyedihkan betul,lemah betul mentaliti manusia2 yang pendek akal ini.

    BalasPadam
  3. Terbukti ini memang salah Anwar

    PETALING JAYA 6 MAC: Selepas empat bekas jeneral tentera menyertai Pakatan Rakyat baru-baru ini, seorang lagi bekas jeneral mengisytihar sokongan sama, hari ini.

    Perisytiharan Ketua Turus Angkatan Tentera Darat, Jeneral (B) Tan Sri Md Hashim Hussein itu dibuat di ibu pejabat KEADILAN, depan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

    Md Hashim yang bersara pada 2002 turut mengumumkan penyertaan beliau dalam KEADILAN.

    Ketua Umum KEADILAN pada ceramah 19 Februari lalu pernah memberi bayangan lebih ramai bekas pegawai tertinggi tentera akan menyertai Pakatan.

    Sebelum ini, Lt Jen (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid; Brig Jen (B) Datuk Abdul Hadi Al-Khatab; Laksamana Pertama (B) Imran Abd Hamid dan Brig Jen (B) Datuk Najmi Ahmad, mengisytihar sokongan kepada Pakatan.

    Ghafir ialah bekas Timbalan Angkatan Tentera Darat; Bekas Panglima Logistik di Markas Logistik Udara (Hadi); Bekas Ketua Staf Logistik Markas Armada TLDM (Imran) dan Bekas Pengarah Kor Agama Angkatan Tentera (Najmi).

    Menyentuh isu Lahad Datu, Md Hashim berkata, pencerobohan itu boleh ditangani dalam tempoh lebih singkat seperti peristiwa Sauk dahulu yang hanya mengambil masa empat hari.

    Katanya, operasi pihak keselamatan dalam peristiwa Sauk itu dilakukan dalam masa lebih singkat kerana terdapat rantaian perintah yang lebih jelas.

    “Sepatutnya ada rantaian arahan yang jelas tetapi buat masa ini (pencerobohan Lahad Datu) saya tak fikir ia berlaku,” kata bekas Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke Pakistan itu.

    “Jika saya boleh bandingkan dengan Sauk, kita mampu selesaikan dalam masa empat hari.

    “Kenapa? Kerana kita ada struktur arahan yang jelas dan penggemblengan (tentera dengan) segera,” katanya dipetik Malaysiakini.

    Beliau berkata demikian pada sidang media pagi tadi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. maksunya...belioau puji pemerintahan TM bagus la kan?....n secara tak langsung kerajaan pemerintah pada masa tu UMNO juga dpt nama.....ermmm panai ia berkias memuji UMNO di gelanggang pembangkang.....SYABAS UMNO!!!........muahahahaha

      sekarang ni yg Malaysia ada cuma MENTERI AMARAN...cium kerispun nak minta maaf, mana la ada kredibiliti nak tangani perkara lg besar yg mana pencerobohon ilakukan oleh PELANCONG yg BUKAN PENGGANAS.....muahahahaha

      ------------------------I SAMAN U-----------------------------

      Padam
  4. Semalam semasa sku balik dari kerja, di satu lokasi aku tengok ramai orang berkumpul dan beberapa kenderaan juga berhenti di tepi jalan.

    Di tengah-tengah jalan, terbaring seekor anak lembu yang baru saja dilanggar oleh sebuah kereta. Nampaknya, keadaan anak lembu tersebut sangat teruk, sementara kereta yang melanggarnya juga mengalami kerosakan yang teruk.

    Aku perlahan menghampiri penonton yang berada di situ lalu bertanya,

    "Salah siapa, accident ni?" tanya aku

    "Salah siapa lagi, salah Anwar laj: jawabnya dengan muka marah.

    "Habis, mak lembu cakap apa? tanyaku lagi.

    "Mak Lembu cakap pun Salah Anwar" jawabnya lagi

    "Bapak Lembu cakap salah siapa pulak?" tanya aku lagi

    "Semua bapak Lembu kata...SALAH Anwar!!!"" jawabnya sambil mengomel



    kakakakakakakakakakakakakakakkakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keh keh cayalah lembu pun tahu semua salah BEKAS UMNO ANWAR hehehe...mana mau lari ha? Lawak kena pada Anwar lak, kesian ngan B.A.B.I..nice try, it makes worst for B.A.B.I...

      Padam
    2. mamat atas merapu pun sebab.......SALAH ANWAR

      wakakakakakakakkakakakakakakkakakakakakakkakaka

      Padam
    3. sebab Bapak Lembu cakap....SALAH ANWAR

      Lawak terbaik dari Ladang NFC Gemas


      ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------------- kita tengok sedara mara lembu nak jawab apa? Terbaik bro

      Padam
    4. hahahaha.....si anon ni binatang ke apa ni??.....ke ada kelebihan ble ckp gn binatang??.....hahahaha

      adusss, kalau nak melawakpun jgn la sampai meLAWAKkan ddiri seniri anon oiii....ada ke cakap dgn lembu....ble faham pulak tu....lawak gila la lawak ko ni non.....dgn bomoh mana ko belajar ckp dgn lembu ni non....muahahahaha

      ------------------------I SAMAN U-------------------------

      Padam
  5. HOT NEWS

    Tahu pun takut... haramjadah punya Utusan Malaysia.. !!


    Dua media kawalan Umno meminta tangguhan jawapan terhadap notis tuntutan Datuk Seri Anwar Ibrahim berikutan laporan fitnah yang mengaitkannya dalam tragedi Lahad Datu.
    Peguam, N Surendran berkata TV3 Malaysia Berhad meminta tempoh dua minggu manakala Utusan Malaysia tidak menyatakan tempoh.
    “Semalam, kami terima surat dari TV3 yang minta tempoh dua minggu untuk menjawab notis. Utusan juga tapi tak nyatakan tempoh.
    “Mereka patut boleh jawab pada kadar segera,” kata Naib Presiden KEADILAN itu kepada Keadilan Daily, hari ini.

    Pada 4 Mac lalu, Anwar menghantar notis tuntutan saman dan memberi tempoh 24 jam untuk menarik balik tuduhan, membuat permohonan maaf secara terbuka dan membayar ganti rugi, masing-masing RM100 juta.
    Surendran tegas menyatakan tuntutan tetap dibuat sehingga kedua-dua media berkenaan harus menjawab semua tuntutan Ketua Umum KEADILAN itu.
    “Kita pandang serius tuduhan berkenaan dan menuntut permohonan maaf serta ganti rugi,” katanya.
    Sebelum ini, muka depan Utusan bertarikh 2 Mac memapar tajuk ‘Ketua Pembangkang dikaitkan dengan pencerobohan?’ manakala satu laporan dimuka 10 akhbar itu bertajuk ‘Tiga kumpulan jadi dalang.
    TV3 pula menggunakan istilah dalang ketika mengaitkan Anwar dalaminsiden berkenaan.
    Laporan itu bertentangan dengan kenyataan Kesultanan Sulu yang menafi dakwaan kononnya pembangkang Malaysia terlibat membantu menyemarakkrisis Sabah seperti tohmahan kerajaan Malaysia.
    “Kami tiada hubungan dengan pembangkang Malaysia. Kami tidak adakan perbincangan dengan mereka,” kata Puteri Jacel Kiram, anak kepada Sultan Jamalul Kiram III.
    Kenyataan dibuat dalam Interaksyon.com, sebuah laman berita bagi saluran TV5, rangkaian radio dan televisyen komersil utama di Filipina, bertarikh 4 Mac lalu.


    ................dh termasuk telur pengarang Utusan dan TV3.....wakakakakakakakaakakakakakkaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboi syoknye kau ni yee...tp syg..bodoooo...!!

      Padam
    2. Takde telur Anwar tu kan...Reuters n media Asing tak berani SAMAN...hmmm Brothers in Arms lah katakan kih kih.. Ada telur ke Anwar tu??? Atau memang takde telur???

      Padam
    3. u tanya i saman.. hahaha

      Padam
    4. kenapa?

      takut Utusan bungkus ke?

      Tak dapat tengok majalah MANGGA?

      wakakakakakakakakkakakakakakakakakakakkakakakakakakkakakak

      Padam
    5. baru dua minggu bukan bertahun2.....syoknya dia...wakakakakaka....wakena beb!

      UMMI dah bertahun2 tak kena saman.....sampai kahwin dah dia..x kecoh pun....muahahahahaha

      ------------------------I SAMAN U---------------------------

      Padam
    6. bilalah si takde telor tu nak saman reuters ye..

      wakakakakakakakaka

      Padam
  6. LAWAK BN DI SABAH

    Pengganas yang dipercayai terlibat serangan di Lahad Datu yang di berkas memakai baju t-shirt BN tetera gambar Dato Shaifie Afdal. .


    Menurut pihak berkuasa Pengganas ni mempunyai IC Malaysia.

    kantoi sudah..

    Pengganas ni penyokong BN rupernya..

    ha..ha..ha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. otak ltak kt lutut ker..???

      Padam
    2. Hehe Lawak BN cayalah lawak tu, lagi sekali kena pada B.A.B.I..BEKAS UMNO ANWAR BIN IBRAHIM..BEKAS AHLI MAJLIS TERTINGGI UMNO tu...fuhhhh mana mau simpan rekod tu???

      "Menurut pihak berkuasa Pengganas ni mempunyai IC Malaysia."
      Ko ada I.C tak??? Kalu ko ada IC maksudnya ko pengganas lah? Maklumat tak sahih...ehem kutip kat HARAKAH tu kih kih

      Padam
    3. apalah puny abodo teori kau ni.....
      malaon tertinggal keretapi ke?
      quote "Menurut pihak berkuasa Pengganas ni mempunyai IC Malaysia."
      Ko ada I.C tak??? Kalu ko ada IC maksudnya ko pengganas lah? Maklumat tak sahih...ehem kutip kat HARAKAH tu kih ki

      lainkali jangan bebal. nah aku kasi link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O102o1o8c4I


      hadoooi, sah sah bebal. Dahlah dulu kata demografi sabah kereta kebal tak boleh masuk ...bla..bla...bla...
      kau ni layak sembang kat karok sambil gentel GRO la


      wakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakak

      Padam
    4. Bro

      mamat atas tu nanti akan cakap macam ni....

      INI SALAH ANWAR

      sebab bapak lembu memang cakap ini maam



      --------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON----------------- jap lagi bapak lembu NFC berbyunyi, lu tunggu jer.

      Padam
    5. Gandingan Tag Team dah mari hehehe (ni sampai skang gua suspek samting mereka "berdua" ni maybe split personaliti kali) Dah pernah masuk kandang gusti ke lawan undertaker?

      Dah tgk link tu,...kesian, cuba bagitau gua part mana yg bagi tunjuk OKT Orang Kena Tahan tu ada I.C? Adakah dengan pakai T-shirt yg menunjukkan memakai baju t-shirt BN tetera gambar Dato Shaifie Afdal tu rakyat tempatan? No wonder standard cecei PR memang BIJAK N EXCELLENT in stupidity...clap! clap! clap! Kalu orang Yahudi or komunis pakai baju t-shirt PR tertera gambar B.A.B.I adakah itu menunjukkan mereka tu penyokong PR??? Patutlah Anwar tu cecei PR sokong..
      Mata dah buta agaknya..

      p/s: "kau ni layak sembang kat karok sambil gentel GRO la" Iye rakyat pun tahu Anwar pandai berkarok n berhenjut2, berjongkang-jangkit, tergedik2 n terkinja2 tu..mantaplah. Mooooo Moooo Moooo Anwar mahu susu hehehe..

      Padam
  7. keke ce ce ic hehe.. ala mcm cerita yg harakah kantoi tu la.. hehe.. lepas kantoi snyap la.. hehe.. lepas tu cari lagi cerita modal.. keke.. lagi2 info, gaji mahal2 info ic je.. kah kah kah kah..

    BalasPadam
  8. lamak Headbomb,

    lu ada telur nak disclose siapa lu sebenarnya. Kalau serupa Gomo, baik lu kemam telur lu diam-diam.

    Sembang banyak cantik, sembang macam baik.

    pthuuuiiiii......



    Bapak lembu cakap apa......... INI SEMUA SALAH ANWAR


    wakakakakakakkakakakakakakakaakakakakakkakakakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keh keh keh ada dah mengaku berak tepi jalan...Syabas Inspektor Sahab.. Bapa lembu pun tahu ini semua salah Anwar..Wow pengakuan jelas tu pada B.A.B.I tu. Cayalah..

      p/s: Lembu, kambing, ayam n babi pun tahu ini semua Salah Anwar hehehe..Aikkss skang ni cecei PR pun mengaku tu.. it makes the case worse than ever.. kesian..

      Padam
    2. Gua dah cakap bro
      suku sakat lahanat lembu mesti bersuara punya
      lu baca apa lembu atas tulis?
      educatot tu bro, cakap london

      apa mak bapak lembu cakap...INI SALAH ANWAR

      Jap lagi adalah sekor lgi nak bunyi
      lu sabar jer bor,. sabar tu searuh iman

      Bapak lembu cakap apa?,, INI EMUA SALAH ANWAR



      ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOON---------------- bodoh tak boleh diajar ni bro. apa;ah naib badan lu dapat spesis mcm ni...

      kakakakkaakkakakakakakakk

      Padam
    3. malaon ni ke yang asyik tertinggal keretapi?

      tentera dah masuk, dia kata kena tengok Geneva, ada ic ke tak?

      satu lagi lembu ni ckp ke pasai demografi sabah.... tank tak boleh masuk, mak kau, bagi contoh sampai US lawan vietnam, lu ingat calang2 ke jon?

      Mesti dulu UPSR kantoi, sebab asyik tertinggal bas sekolah....



      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    4. gua rasa....meteor yang jatuh kat Russia tu pun mesti dia kata SALAH ANWAR,,,,serupa bapak lembu punya ayat.....


      ----------------YA AMPOOOOOOOOOOON------------------------ mampos ketawa je aku malam ni

      Padam
    5. "meteor yang jatuh kat Russia tu pun mesti dia kata SALAH ANWAR" hahaha dah kena lagi satu cecei PR, signifikan tul ayat tu... Gua nak lu tambah lagi ye setiap kesalahan Anwar. Pendedahan ikhlas dari cecei PR tu.

      p/s: Makin bertambah kesalahan n kebodohan Anwar. Hakkkk puiii..Berganda2 tu..2 x2 = 4..

      Padam
    6. To" Tanpa Nama6 Mac 2013 11:44 PTG
      "lu baca apa lembu atas tulis?" walamak lagilah LEMBU rupanya hahahaha...adoiii boleh tahu tu lembu tulis apa, kih kih kih.. Cecei PR tak mahu susu Ibu mahu susu lembu khas dari kandang lembu NFC. Makin "sakit jiwa" lah bro tu. Mlm ni sila sediakan PANADOL 5 kotak ye.

      Padam
    7. gua dh ckp dah...
      mesti mamat ni percaya meteor tu jatuh kat Rusia sebab SALAH ANWAR.

      wakakakakakakakakakakakakakaaak

      gua nak tanya : Vietnam lawan dgn US sebab SALAH ANWAR kan?



      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON------------ gua serius giler ni siot.......

      waakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakaka

      Padam
    8. Jon...

      lu tanya dia.., masa kecik dia selalu kena tinggal dengan bas sekolah dia sebab SALAH ANWAR juga ke?

      Gua ikhlas tanya.

      (Gua musykil lah, ANWAR ada stesen cerap bintang ke?)



      kakakakakakakakakakakaaakakakakakakakkaakkaakkakakakaka

      Padam
    9. Bro "berdua" tu dah main tong tong ceng sama Zuraidah??? Dah dapat UP gaji RM30k dr Zuraidah? Baguslah kalu dah UP sekurang-kurangya bertambah lah juga rezeki...JAP JAP sape yg jadi lembu n ayam tu? Zuraidah or cecei PR tu??? hehehehehehe terketar jari jemari menekan keyboard cecei PR

      Padam
    10. lamak,

      gua kena makan PAnadol 5 kotak tu pun Sebab SALAH ANWAR juga ke?



      wakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakkaakakakkakaka

      Padam
    11. Jon

      ada brader sudah sound kita la Jon.... dapat 3K sebab SALAH ANWAR siut.....

      Mamat ni ke yang marah bila gua nasihat baik kat Rosmah, siap sound gua suruh Jangan Mengumpat, bisik baik-baik kat telinga Rosmah.

      Gua respek mamat ni, Alim ulama.

      Tapi gua rasa, Rosmah tak tutup aurat pun sebab SALAH ANWAR



      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakak

      Padam
    12. 1)Vietnam lawan dgn US sebab SALAH ANWAR kan?
      2)masa kecik dia selalu kena tinggal dengan bas sekolah dia sebab SALAH ANWAR juga ke?
      3)Gua musykil lah, ANWAR ada stesen cerap bintang ke?

      Ni je soalan Bro "berdua" tu, kamonlah Doraemon pun leh gelak camni, kesian ngan Nobita berdua ni, kena minta tolong sama Doraemon agaknyer...

      "meteor yang jatuh kat Russia tu pun mesti dia kata SALAH ANWAR" Gua ada kata camtu ke? keh keh keh
      Ni jawapan gua "serupa bapak lembu punya ayat" keh keh

      Padam
    13. BEst lak layan cecei "berdua" ni hehehehe..

      Gua tgh layan lagu Doraemon ni..meh lah dgr lagu Doraemon ni
      http://www.youtube.com/watch?v=_l-r7_f0CVs

      ANWAR BEKAS UMNO hehehe....heiii Anwar Kotta ni ada dalam lirik doraemon hahahaha...

      Padam
    14. Jon

      kompem, sedara mara lembu dah emo tuh. Ayat makin merapu sebab semua ni SALAH ANWAR

      wakakakakakkakakakakakkakakakakakakakakkakakak

      Dia tak jawab soalan2 gua pun sebab semua ni SALAH ANWAR

      wakakakakkakakakakakakakakakakkakakakakakakakak


      ----------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOON--------------- soalan senang tak boleh jawab sebab semua ini SALAH ANWAR

      Padam
    15. Gua pun ingat mamat ni mesti kompius sejarah BAling dengan Merdeka sebab semua ini

      SALAH ANWAR

      kakakakakakakkakakakakakakakkaakakakkakakakakakakka

      Apalah dosa ANWAR kat mamat ni sampai tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang, asyik teringat ini semua SALAH ANWAR


      kakakakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakakakakka

      Padam
    16. Gua nak jawab camner kalu lu sudah cakap
      "semua ni SALAH ANWAR" jawapan bocor tu nak cakap apa lagi keh keh keh.... Dah tahu jawapan nak ulas apa lagi? Nak MENGARUT apa lagi agaknya hahahaha..

      p/s: Dah makan Panadol??? Ini semua salah Anwar huhuhu..

      Padam
    17. Jon

      mamat ni pun kompius

      dulu tulis Bekas UMNO Anwar, gua serius tak faham

      baru ni aku faham

      rupanya

      Anwar Bekas UMNO (ABU)

      wakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakkak

      kecelaruan ini adalah kerana SALAH ANWAR




      ---------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOON----------- besok baru habis gelak aku ni

      Padam
    18. Anwar Bekas UMNO (ABU)
      SALAH ANWAR

      Gua tergelak tgk karenah bro "berdua" ni hehehe sape yg bubuh kenyataan diatas tu??? Gua ke??? Gua ingat gua dah balun Anwar secukup rasa, rupanya ada lagi nak tambah cili hehehehe... Kerjasama anda amatlah dihargai..Serius kronik ceci PR ni, seperti tikus membaiki labu..alamak jadi tikus lak cecei PR ni..cit cit cit

      Padam
    19. bro

      lu tak baik la buat cam ni

      gua macam pilu sayu, gua rasa mamat tu tgh sedey

      lu agak-agak lah bro

      3riban tu tak baloi tengok air mata dia jatuh bro

      Hoi mamat utara, lu jangan salahkan member gua ni

      lu pun tahu, ini semua SALAH ANWAR

      wakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakkakakakkakakakaka

      p/s sorilah kalau lu ingat wa ak dodoi lu, lagi gua lenyek adalah.... ala, lenyek-lenyek sayang.....

      Padam
    20. siapa yang bukan bekas UMNO ? Mahathir. ghafar Baba, Rais Yatim, Ku Li......

      kasi banyak sikit membacalah kawan. Jangan jadi serupa atak bawah tempurung ken tutup dengan saji punya tudung. Memalukan kalau buta sejarah.

      UMNO kena haram tahun 1987 pun sebab SALAH ANWAR ke?

      kakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakkkkk

      Padam
    21. Aduhaiiiii...gua tak pernah ingat pun bro dodoi gua..hmmm cisss tak malu PERASAN arr bro. Pastu nak lenyek2 sayang, ada gua kisah??? hahahaha

      p/s: Nanti gua tolong "tweet" zuraidah pakai burung murai, minta burung murai tu pesan kat Zuraidah TOLONG KASIH UP SECEPAT MUNGKIN.. Ada lak pasni jadi Firaun hehehe..

      Padam
    22. saudara, tak baik mengumpat sepertimana yang saudara kata tempohari.

      Jangan jadi munafik

      Diam-diam ye. Berdosa

      Padam
    23. Dah panas ye hihihi... gua cite pasal Anwar dia sebut nama orang lain lak, nak palit salah ke tempat orang lain ke??? hehehehe..

      UMNO kena haram tahun 1987 pun sebab SALAH ANWAR ke?
      Jawablah sendiri kan bro banyak membaca yang tersurat lagi tersirat. Cakaplah apa pun yg penting dapat BEKAS UMNO, serupa itu dapat cucian air basuhan kaki Anwar hehehe...Jadi ngakulah tu Anwar bekas UMNO..Bro tak leh pusing hal ni...

      Huhuu Lembu punya nama cecei PR nak nama LEMBU..

      Padam
    24. saudari

      jam dh pukul 12.41

      mengantuk pula rasanya mata beta

      beta nak masuk beradu dulu

      esok beta nak ke pasar membeli lembu

      saudara mara kamu tu lah

      selamat malam

      jangan nakal2... study kuat2

      kalau dah grad, masuk parti pembangkang k

      ops....... lepas 2013 ni, UMNO jadi pembangkang

      heheheheheheheheh

      Padam
    25. Bro,

      Jam dah pukul 12.46...marah- marah kat lembu, tapi makan, nak juga makan lembu.....hmmm moooo moooo dalam badan ada daging lembu...perggghhh....tgk kat muka tu kat cermin jap, ada daging lembu tak keh keh keh

      Selamat malam ahli nujum bankrap, dari nujum pak belalang hehehe lu punya negeri gua sudah amik. So boleh gua ternak lembu banyak sket...


      Padam
    26. Gua cuma nak bagi pesanan jer ni...

      "marah- marah kat lembu, tapi makan, nak juga makan lembu."
      samalah macam
      "Asal Bukan UMNO tapi nak BEKAS UMNO" hehehe..

      Selamat Tengah Malam...

      Padam
  9. keke.. jadahnya nak emo2 brader.. haha.. asal blog gaji 3k lu tak de org join komen ke.. kah kah.. asal main ugut.. apa ingat nak heran orang ugt2 ni.. kenapa.. dah panas jubo ka brader.. tggu la orang suda tau.. pekung da.. haha.. keh keh.. emo manjang pekakas dap beb.. kenapa??? biasalah.. time2 gini modal pilihanraya cukup kritikal untuk geng2 pekakas dap nak cari.. hahahahaha..

    BalasPadam