Khamis, 7 Mac 2013

pekakas-pekakas pr semakin parah!!! edisi gambar edit yang kantoi!!!!

baru-baru ini spisis pekakas pr, bukan main berlagak siul geng-geng cyber diaorang dok hebah!! kata najib janji bagi tanah.. najib bergambar dengan siapa?? dok hina kata ds najib kata sah terlibat berkenaan lahad datu dan paling bangsat kata ds najib saja membuat konspirasi terancang berkenaan isu lahad datu...kepala hotak..

dan tak sampai seminggu, pekakas pr yang suka fitnah akhirnya terkantoi juga, inilah ajaran yang biasa dijulang oleh mereka.. apalah nak jadi.. sampai ke tahap moroon mereka ek.. 


ajaran wajib bagi mereka sekarang.. fitnah, fitnah, makanan lazat hari-hari dok jamu.. almaklumlah nak cover tuan dia si bapak penipu tu tak menjadi-jadi.. asik kantoi manjang.. gaji dah la mahal rm3k sorang.. tapi kerja macam bapuk... belum apa-apa dah terbuka pekung... what a kind of stupid loser...

ps: akan terbongkar juga siapa dalang krisis di lahad datu.. tengok la.. tunggu... tak senang duduk la mangkuk seko tu... hahaha

11 ulasan:

  1. fitnah dengan pakatan rakyat bagai isi dengan kuku..

    ya ampooooooooooooon..bial nak bertaubat ni?

    BalasPadam
  2. kerja pekakas RM3k dari Yahudi yang SERBA KANTOI....

    Tapi heran, gambar Al-Juburi yang bertemu Nur Misuari takde pulak perkakas RM3k pertahankan... nampak sangat la Al-Juburi yang jadi KEPALA PENGHASUT untuk "Sultan Sulu" palsu menceroboh Sabah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. YAA AMMPOOONNN KENE PENAMPAR JEPUN...

      Padam
  3. tu la..kan n ajis dah kata sgp terima bantuan syaitan asalkan dapat tumbangkan UMNO...hah..skrg depa dah amek alih tugas syaitan..bohong , tipu dan melaga2 kan manusia....tu kan kerja syaitan...

    Elok tukaq nama pada PAKATAN SYAITAN..atau pakatan HARAM JADAH

    BalasPadam
  4. Aku malas nak ulas pasal pertemuan Najib dengan keturunan Kiram ni, tapi aku nak ulas pasal gambar yang SabahDaily keluarkan ni dengan dakwaan puak-puak UMNO/BN dengan mengatakan gambar tersebut adalah edit.

    Tetapi setelah aku teliti balik, berdasarkan kedua-dua gambar ini sebenarnya adalah gambar asal atau gambar ori. Sebab apa, pertama gambar keturunan Kiram ini memang hampir sama, tetapi struktur/pose badan dia sebenarnya berbeza dalam kedua-dua gambar. Begitu juga dengan pencahayaan pada kedua-dua gambar.


    Tetapi menyebabkan aku lebih yakin gambar kedua-dua ini tulen adalah gambar kerusi makan belakang najib tu dengan kerusi makan perempuan dalam PIC ASAL tu sama la pulak. Ya, kedua-dua gambar ini sebenarnya diambil pada majlis yang sama.

    Aisehhh...sama la kerusi tu kan..kan..kan. Opss..mungkin ada yang nak kata kerusi dalam kedua-dua gambar ini mungkin dibeli di kedai yang sama kan..



    ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOON--------------------- beli kat kedai yang sama pun SALAH ANWAR, hahahahahahahahahahah makin berdenguuuuuuuuung macai UMNGOK. Sekali UMNO Selamanya UMNGOK

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala, penganut fuckatan boleh la percaya analisa "pakar" sposen ko tu... macam "gambar" Najib makan dengan Razak Baginda dan Altantuya... agak2 golongan mana yang percaya habis pada gambar tu?? golongan pencinta kahak hijau sudah pasti percaya... sebab tiap-tiap hari kene kencing dengan Al-juburi je...

      Padam
    2. eh, eh.. nak tanya bangkai fuckatan sorang ni. Gambar Nuar dengan Nur Masuari tu agak2 gambar ori ke gambar edit ye?? Jangan kata kerusi yang Nuar duduk dengan Nur Masuari duduk tu rupe lain-lain pulak ye...

      Padam
    3. wakakakakakakakakakakakakakakakakakakak

      ini semua SALAH ANWAR

      wakakakkakaakkakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    4. kah kah kah kah kah... anwar meliwat masuari confirm la salah anwar... kah kah kah kah.. u ulang, i saman bontot u..

      Padam
    5. Cuba engko perhatikan gambar Kiram dengan Najib tu. Logik ke bila bergambar dengan ketua sebuah negara (dalam kes ini PM Malaysia) kita mendepani beliau dan PM pulak membelakangi kita. Macam takde adab atau protokol jer dalam bergambar.

      Padam
    6. penganut fuckatan mane kenal antara Esmail Kiram I dengan Jamalul D. Kiram III (sultan sulu palsu yang menyerang lahad datu). Mereka main pukul rata je, asal dapat kaitkan Najib dengan lanun. BODOH BIN BAHALOL punye pengikut fuckatan..

      Padam