Sabtu, 30 Mac 2013

AL KISAH!! realiti dan fantasi yang di sembunyikan!!!


ini masalah di malaysia ni.. pembangkang anggap mereka adalah pilihan 100% rakyat malaysia yang kononnya pembangkang malaysia ni sangat bagus.. mana-mana didunia pun negara mereka ada pembangkang, cuma pembangkang di malaysia ni lain macam sikit.. apa semua hal mereka nak bangkang.. kalau menda baik sekalipun mereka ni tetap bangkang.. tu yang keluar perkataan BANGKANG DALAM LONGKANG tu.. betul apa..

memang betul mereka kata, bila mereka buat ceramah ramai giler yang datang.. yoo lah.. kau jo boto.. haha.. ok ni aku nak cerita sikit la pasal hal pembangkang di russia, walau tak delah detail mana cuma aku nak bagi tau, kita kena faham apa itu minoriti dan majoriti.!!! lihat sikit gambar-gambar pembangkang di russia masa pilihanraya di sana tahun lepas.. korang tau.. pembangkang sana dah yakin akan menang melawan pemerintah kerana kehadiran para peserta dalam demo anjuran mereka.. mereka anti dengan Vladimir Putin, macam bentuk provokasi dibuat konon nak burukkan presiden russia tu...


 ramai, dikatakan hampir 500 ribu turun moscow membantah putin..


dan setelah keputusan pilihanraya dah dibuat, ternyata majoriti rakyat tetap bersama Vladimir Putin dan kerajaan pimpinannya... dan dikatakan setelah kemenangan ini, kerajaan russia mengetatkan hal-hal berkaitan ngo yang terima dana asing yang menghasut rakyat supaya melawan kerajaan russia.. erm rupanya memang ada dana asing juga diberi kepada pembangkang sana.. untuk apa.. untuk meruntuhkan kerajaan yang tidak mengikut agenda "NEW WORLD ORDER"

ps: kesimpulannya sama je dengan pembangkang di negara malaysia ni, agenda NEW WORLD ORDER memang dah dilakukan, masa demonstrasi BERSIH 1.0, 2.0, 3.0  dana asing memang dah diberi, so faham-faham jelah sampai kereta polis pun terbalik dikerjakan pendemo... ini semua taktik untuk menunjukkan malaysia tak berapa ok di mata dunia luar... itu memang kerja merekalah.. LU FIKIRLAH SENDIRI... APAKAH KUASA MINORITI ITU HEBAT ATAU KUASA MAJORITI ITU TERHEBAT????

3 ulasan:

  1. Hahahaha. Aku pernah komen pasai benda nih. Depa suma syok bila ramai org besaq dan selebriti join puak depa. Aku mmg x dak masalah sapa pun nak join pembangkang, pasai negara kita ni amalkan demokrasi ye dak? Yg aku kisah bila puak depa ingat, org2 besaq dan terkenai ni join depa, suma org kt Malaysia ni termasuk anak aku yg umoq 2 tahun pun ikut sokong puak depa.

    Hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu pasal bro.. depa smbang macam 28 juta rakyat malaysia kompem sokong diaorang siap kata yg undi bn org asing je kekekek..

      Padam
  2. Aku selalu jugak masuk blog pro pembangkang. Aku tak pernah takut, aku bantai je depa tu.. Depa memang 'perasan' kononnya depa tu kuat sangat..

    BalasPadam