Khamis, 21 Mac 2013

penyakit ini susah diubati kecuali dengan izin Allah!!

PENYAKIT APA BEB??

ni zomba ke zombie..

penyakit ni sedang menular dan sangat bahaya kerana bila dah berjangkit ia payah nak elok dan susah nak diubati... ada yang dah elok dan ada yang payah nak elok.. sebab penyakit ini hanya mengawal otak/minda.. bila otak dah dijangkiti.. maka ia akan berlarutan sampai ke anak cucu... phewww sangat bahaya beb....

menurut kajian yang dilakukan.. penyakit ini semakin kerap menyerang orang yang hanya suka dengar perkara negatif... erk.. ni dah kira lain macam penyakit ni.. dikatakan juga penyakit ini berjangkit-jangkit selepas pru12 yang berlaku pada tahun 2008...


APA PENYAKIT TU...? PENYAKIT TU DINAMAKAN PENYAKIT TULI.. bila ia merebak.. susah nak diubati.. sebab sintomnya.. kalau biasa dengan pesakit ini, pesakit akan kata, pegi mati umno.. najib altantuya.. rosmah rambut gerbang.. ahh umno rasuah, umno kroni.. umno pot pet pot pet.. semua yang terpacul dari mulut pesakit adalah perkataan umno, najib dan rosmah... erm.. rasanya penyakit ni ada si tukang sebarkannya...yang si pembawa penyakit ini (ketua dia) sekarang dah semakin kronik sintomnya... sebab penyebar virus pembawa penyakit yang semakin ekstreme dengan perwatakan pelik kerana amat suka kepada jantina sejenis dan tak sejenis... ades.. bila ia merebak.. maka segerombolan pesakit yang berjangkit akan mengalami keadaan yang kronik paling teratas... otak rosak!!!! low iq!!!

pesan untuk semua.. kalau sayangkan diri sendiri.. baik jauhkan diri dengan aktiviti bersama pesakit-pesakit ini.. erm kalau tidak... sintomnya macam aku cakap tadilah... sama je.. asik sebut umno, rosmah dan najib, hanya Allah sahaja yang mampu memulihkannya... katanya si penyebar virus penyakit tu nak jadi ketua negara... sebab dia yakin dah tiada vaksin yang mampu melawan penyakit yang dia bawa.... erm.. tu dia.. punya dashyat virus si penyebar penyakit ni ek!!!... ramai beb yang rosak otak dah sekarang ni... alahai apa nak jadi... pui...

ps: kesimpulannya... kebenaran tidak mampu memberi apa-apa sinar kepada mereka, jadilah mereka golongan yang buta, bisu, tuli dan pekak.. apalah nak jadi dengan malaysiaku... huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan