Isnin, 18 Mac 2013

penyokong lgbt mengamuk dengan zul nordin di pulau pinang!!! ganas, ganas!!

hehe, bila terdesak, penyokong lgbt yang sanggup lakukan apa saja, mereka tak peduli, lgbt adalah pilihan mereka dan mereka akan lakukan apa saja demi menggagalkan sesiapa yang nak mengahalang negara ini dari memiliki seorang ketua negara yang lgbt, cayalah melayu boddo.. hahaha... kerana lgbt anda sanggup rempuh majlis orang dan tunjuk samseng style lgbt yang rakus...


Polis menahan seorang lelaku kerana cuba mencetuskan provokasi bagi menganggu majlis ceramah "Di Sebalik Lahad Datu dan Kalimah Allah" yang diadakan di dewan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Guar Perahu, Penanti dekat sini malam tadi.

Lelaki terbabit yang hadir bersama sekumpulan lebih 60 lelaki dan wanita dipercayai penyokong parti pakatan pembangkang untuk mengganggu majlis itu sejak 9 malam, ditahan untuk siasatan lanjut.

Pada mulanya kumpulan tersebut berkumpul di luar pagar sekolah itu bagi menggagalkan ceramah yang dihadiri oleh Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin dan Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Muhammad Zahid Md. Arip.

Bagaimanapun kumpulan tersebut bertindak agresif dengan merempuh masuk ke kawasan sekolah dan bertindak membaling telur dan terhadap orang ramai yang menghadiri majlis itu selain melemparkan kata-kata provokasi bertujuan menghentikan ceramah tersebut.

Tindakan penyokong pembangkang itu sedikit pun tidak mematahkan semangat kedua-dua penceramah tersebut yang menjawab fitnah yang dilemparkan oleh pembangkang terhadap kerajaan berhubung insiden Lahad Datu dan isu kalimah Allah.

Zulkifli dalam ceramah itu berkata, beliau tidak gentar untuk berhadapan dengan penyokong pembangkang kerana apa yang dilakukan itu adalah untuk mempertahankan agama, bangsa dan tanah air daripada menjadi mangsa kerakusan pihak-pihak tertentu.

"Saya akan terus berceramah dan tidak gentar dengan apa saja demi agama Allah," katanya.

Beliau juga menggesa pengundi khususnya di Permatang Pauh agar menolak Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana pemimpin itu sanggup melakukan apa sahaja termasuk menyokong penggunaan kalimah Allah oleh agama lain semata-mata mahu memenuhi cita-cita politiknya. - UTUSAN

ps: nampaknya keadaan yang semakin panas dan rakus, bila sebut rakus semua tu akan ada bila anda terus menerus menjadi pekakas pkr.. ee yarkkk...

32 ulasan:

  1. Orang paling depan tu aku kenal...namanya Zul (nama timang-timangan "Adik"). Hai... dah tak dak besi buruk dah ka nak angkat?

    Aku nak nasihatkan "Adik", Zulkifli Nordin dah kenal Anwar sejak hang beringus lagi...

    Lagi satu pi cari la ilmu kemahiran hidup di Pusat Kemahiran Belia ka supaya boleh majukan diri... daripada buang masa jadi balaci Anwar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wakakakakakakaakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakak

      jom selak sejarah

      ZulNordin kenal anwar sejak berhingus, tapi masih tak menyokong anwar ...................fakta 1

      Selepas pilihanraya mahkamah bersidang dan Zulnordin gagal mengemukakan belanjawa pilihanraya, kes dibawa kemahkamah oleh UMNGOK............... fakta 2

      Lawan dalam mahkamah.................. fakta 3

      Tiba-tiba sewaktu semua bukti memihak kepada UMNGOK, mereka tarik balik dakwaan dan mengugurkan kes.....................................fakta 4

      ZulNordin keluar parti dan menjadi MP mesra BN.......................................fakta 5

      ZulNordin terus belasah Anwar mengatakan peribadi Anwar begini begitu dan berceramah atas pentas UMNGOK/Perkasa................................................................................. fakta 6

      Pilihanraya hampir tiba dan tetiba Zulnordin mohon ampun dari Dr Mahatir.................. fakta 7

      Untuk survival politik, Zulnordin terpaksa melakukan sepertimana dilakukan oleh Ibrahim Ali, MENCIUM BONTOT MAHATHIR untuk terus berada di kerusi empuk Parlimen................................. fakta 8

      FAKTA 9................UMNGOK TERUS MENJADI LEMBU


      Padam
    2. hang ni lahir tahun bila? Kalau ditakdirkan Mahathir tak pernah perintah malaysia, aku percaya hang pun tak akan pandai menaip di sini...

      Padam
    3. apa point lu?

      wa tak faham...

      cer cita

      salah satu khurafat adalah percaya bahawa kerana mahathir memerintah Malaysia, seseorang itu pandai mnaip

      Padam
    4. Dan juga satu amalan Khurafat mempercayai anwar yg takut bersumpah tu boleh mentadbir Malaysia ..... hg pi tanya dia bila nak tunjuk Jam Omeganya?

      Padam
    5. wakakakakakkaakkakakakaakakakakakakakakakakakkakakakaka

      tolonglah jangan mudah blur. Khurafat tu bila engkau percayakan sesuatu makhluk itu boleh memberi/membuat kebaikan atau kemudaratan kepada engkau.

      Kenyataan engkau bahawa Mahathirlah yang menyebabkan aku tidak boleh/boleh menaip adalah kenyataan kebergantunagn engkau kepada makhluk. Itu KHURAFAT.

      Nasihat aku: istighfar lah banyak2.


      Pelik aku tengok pemikiran UMNGOK ni........kasihan

      Padam
    6. wakakaakakkakakakakakakakakkakakakakkakakakaakakakkaka

      dah senyap dah lembu2 UMNGOK ni.....

      meragut rumput yang hijau kut

      wakakakakakakkakakakakaakkaakkakakakkakakaakkkakakakaka

      Padam
    7. Itulah pasal hg mengaji sekerat jalan sampai hal sebab musabab pun hg borong semua khurafat.

      Aku nasihatkan engkau pi lah cari ilmu yg benar bukan songsang mcm idola hg tu..

      Err...bila nak tunjuk jam OMega?

      Padam
  2. Satu penulisan yang bagitu tinggi nilainya jika dibandingkan dengan penulisan2 lain yang sama taraf dengan penulis ini. Ia penuh dengan fitnah, putar belitt fakta dan disarankan penulisan ini bersama dengan penulis blog ini disingkarkan dari komputer anda. Ko ysang menulis, tulis lah apa yang ko nak tulis, rakyat udah matang walaupun nak dipernodohkan oleh UMNuuu sekian lama.Tahniah pada ko yang sudah berjaya diperlembukan Sayang m,ereka yang ada sedikit pendidikan gtidak menggunakannya ke jalan allah sebaliknya kerana habuan yang ditabur oleh tuan mereka UMNuuu mereka sanggup makan hasil haram serta menyara keluarga mereka dengan perolehan haram.

    BalasPadam
    Balasan
    1. APA YG HARAM?KAU ADA BUKTI?FITNAH BERDOSA..KAU MATI MASUK NERAKA..KAU TU DIPERBODOHKAN OLEH ANUWAR..ANWAR KENCING 10 KALI PUN KAU TADAH JE PAKAI MULUT..BYK KALI DIA TIPU PUN KAU PERCAYA..MELAYU BODO..KAU INGAT PEMIMPIN2 KAU TU BERSIH SGT KE?POOODAH!!!

      Padam
    2. Rakyat dh matang ape,rakyat terutama melayu semakin bodoh..contohnya melayu dlm pembangkang..dulu dh kena tipu ngan DAP pun,nk percaya lg..kalau nenek moyang kau dulu tau kau nk berpakat ngan DAP..masa kecil lg dia dh bunuh kau..bodoh..rakyat yg matang adalah rakyat yg menyokong BN..rakyat yg bijak & tak mudah diprelembukan oleh pemimpin fuckatan..janji lama tak tunai,tp nk buat janji baru..mcm la kau tak dapat habuan dari pemimpin kau yg sesat & kotor tu..

      Padam
    3. UMNGOK tak tipu melayu ke?
      Menipu dalam senyuman
      terpedaya dalam kebaikan

      Padam
    4. Haram.... hujah dan alasan yang bersifat standard (tamplet) yang berjaya diukir dalam pemikiran pejuang bodoh. Maaf aku katakan bodoh sbb dulu juga aku terima hujah itu tetapi selepas penilaian semula apa yang berlaku di depan mata, maka aku keluar dari kebodohan dan taksub bodo!

      Bukan aku sahaja, ada ramai rakan seperti aku. Untuk pengesahannya, kita lihat perubahan kutipan undi diterima oleh BN dan PAS, PKR..

      Padam
  3. AKU PUN KENAL MAMAT NI..SMUA ORG TAU..SAMPAH MASYARAKAT NI..MEMANG SENANG LA KALAU NK SURUH DIA BUAT APE..ADA DUIT JALAN..KALAU ANWAR SURUH JILAT BONTOT PUN DIA JILAT..MCM ANJING..SAMSENG TAIK KUCING..PTUIH!!!

    BalasPadam
  4. Apa yang dimaksudkan dengan perolehan haram tu? Tunjukkan bukti dari segi hukum agama yang mengatakan itu hasil haram. Masalah halal dan haram itu adalah hukum Allah. Jangan permainkan, kena tahu dulu kaedah tahrim dan tahlil,
    Siapa yang diperlembukan? Apa maksud "diperlembukan" itu. Yang diperlembukan ialah orang yang sanggup mengikuti apa saja yang dicanangkan oleh pemimpinnya, walaupun pemimpin itu nyata sesat dari segi agama,

    BalasPadam
  5. eleh cecei 9:11..kalo pro BN semua fitnah..syumul sangat la pr tu..umno haram pr halal..harkkk tuihhh...

    BalasPadam
  6. apepun kita balik kepada ISLAM ..dunia hanya sementara yang kekal nanti diakhirat ..cukupke ke bekalan kita nanti bila berhadapan dgn ALLAH ..

    BalasPadam
  7. sesungguhnya TINDAKAN pejuang yg sanggup syahid walaupun dgn hanya membaling TELUR adalah dipandang mulia di sisi Islam

    balingan TELUR yg mantap sesungguhnya mampu utk memporak perandakan perhimpunan penyokong perlembagaan KAFFIR....TAKBIRRRRR!!

    pembangkang Malaysia yg ISLAMIK (DAP, PAS, PKR) sesungguhnya berjuang di jalan yg BENAR kerana TIDAK MENYOKONG PERLEMBAGAAN KAFIR....lihatlah BUKU JINGGA....ada dinyatakan penentangan terhadap perlembagaan kaffir n akan diganti mengikut acuan Islam.....& paling memBANGGAkan diterima oleh DAP....TAKBIRRRR!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. perli jgn tak perli.hahahahahha

      Padam
  8. yang buat majlis kat sekolah tu kenapa?

    nampak sangat lembu UMNGOK ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang ni pernah sekolah kat situ ka? Ataupun kutu rayau...

      Pergi la cari ilmu tingkatkan jati diri supaya tak mudah dipergunakan...

      Padam
    2. awat?

      sekolah bole jadi tempat hampa ceramah ke?

      bodoh cam lembu

      Padam
  9. ceramah nya malam, bukan siang, guna pun bukan lama 2-3 jam ja.. bukannya ada budak sekolah pun, haha.. dengki cap kepala unta sungguh macei pr ni.. pui

    BalasPadam
    Balasan
    1. soalan aku senang jer ....

      hang boleh gunakan sekolah ke untuk berpolitik?

      isunya bukan tempoh atau waktu ceramah.

      Boleh atau tidak sekolah digunakan sebagai tempat ceramah politik?

      (Tolong jawab, tapi jangan nampak macam jawaban dari seekor lembu. tq)

      Padam
    2. sekolah tak boleh guna, tapi surau dah masjid kita boleh guna untuk berpolitik, walaupun jabatan agama negeri tak kasi. Jangan kata guna waktu malam, lepas sembahyang subuh pun kita boleh mula berkuliah ala2 politik.

      Penyokong LGBT
      exUMNO

      Padam
    3. ha ha ha

      Nampaknya Tanpa Nama 11:45 yang nampak macam lembu...berak sana sini

      Padam
    4. Kalau dah tahu sekolah tak boleh guna, kenapa nak guna. serupa lembu tahap lawyer lah itu zulnordin dan zahid.

      Yang kunun-kunun backing pun sama setaraf lembu gak. mewajarkan kesalahan untuk kepentingan.

      kelakar


      Surau dan masjid tak boleh guna untuk berpolitik? aiks, mcm biasa dengar jer. Takkanlah bodoh sangat sampai tak pernah nampak puak UMNGOK gunakan masjid untuk berpolitik rasuah?

      Lembu kalau kurang membaca, jawapan memang serupa tu

      Rasulullah dulu tak gunakan masjid sebagai medan politik ke? lahaiiii, sempitnya kesyumulan Islam kalau ikut definisai lembu umngok.


      wakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakka

      Padam
    5. aiks????

      dah senyap dah lembu2 UMNGOK?

      tgh meragut rumput yang hijau ke?

      wakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakakkaka

      Padam
    6. Hati hati lah kalau nak kaitkan nama rasulullah.

      Adakah nabi pernah cakap kotor dan keji dalam masjid?

      Insaflah....

      Padam
  10. sebagai orang asal ptg pauh, memang aku kenal orang sana. sejak azali kebanyakan sokong pembangkang. tak tau apa ada dalam otak depa ni. tak pernash bersyukur, malah rasa bijak adalah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sejak azali penyokong pembangkang?
      Betui ka statement hang?

      Dulu anwar menang permatang pauh atas tiket UMNGOK pun sebagai pembangkang sejak azali ke?

      (Jangan beri jawaban seperti jawaban seekor lembu)

      Padam
  11. Hai bro saya buat urut badan dan batin TRADISIONAL ( NO SEX ) , bayaran rm 90 sahaja, 1 1/2 jam , kalau nak bagi tau lak , ni phone saya JIKALAU ADA YANG INGIN PERKHIDMATAN URUT BADAN DAN BATIN INI , SILA HUBUNGI TALIAN : 014-7197049 - shahrul ( gombak , rawang , selayang & sekitar Kuala Lumpur dan Selangor ) - perkhidmatan ini saya datang ke rumah customer lah ok /
    WWW.FACEBOOK.COM/SHAHRULZAMANI.ZAMANI

    BalasPadam