Isnin, 25 Mac 2013

projek tajaan pas yang berjuta-juta ringgit telah siap!! tahniah pas.. salute!!!

hebat siul, aku pun kagum, orang duk kata pas tak langsung jalankan pembangunan itu tidak benar.. kerana pas ketika ini cuba melakukan projek yang katanya lagi bagus dari apa umno dah buat.. perghhh... berpinau beb mata orang umno tengok projek ini beb.. pekakas pas lagilah.. siap sebarkan hal ini dengan hati yang gembira dan eksyen.. ye lah.. siap kata.. umno pun takkan mampu buat projek sehebat pas... blahlah umno.... yelah pekakas pas.. kau jelah betul!!!!

mat sabu pun kata, hebat mah.. tau tak.. 

jadi, kita nilaikan kehebatan pas membuat projek paling gempak dalam sejarah!!!.. tahniah, tahniah.. jadi tak perlulah korang nak cakap bukan-bukan ye.. wah kemain senyum sampai ke telinga beb pekakas pas, ala apa salahnya aku puji-puji sikit kan.. hehehe....

sila roll ke bawah sebab ia sangat trill beb
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

amacam semua? ok tak projek paling gempak dibina oleh pas selangor.. keh keh keh.. jamban pun jamban lah.. bagus juga senang orang nak memerut beb.. mungkin dulu kawasan sini payah nak jumpa jamban serba canggih cam ada dalam gambar.. wahh bukan main hensem dr rani ye.. hahahaha.. jangan mara aa gurau-gurau kasi panas.. hehehe

ps: projek jamban pun nak up dalam gambar tunjuk kat pekakas semua ek... ni kira perli mr mansuh ke camne..

7 ulasan:

  1. KEHKEHKEHKEH ITU JEK LER PROJEK TERAGUNG YANG PAS MAMPU BUAT BROO..LEPAS NI BIKIN PROJEK JAMBAN TERGANTUNG PLAK ATAU JAMBAN KAT DASAR LAUT >XD

    BalasPadam
  2. Standard PAS..kahkahkah.........

    BalasPadam
  3. ish..ishhh....hebat..projek untuk rakyat yg tertelan julap...memg classs....ni lah dinamakn jamban berkebajikan untuk NEGARA BERKEBAJIKAN.10 buah lg akan menyusul..Tungguuuuuuu...kah..kah..

    BalasPadam
  4. Project terbesar PAS yg sudah dapat TOP!!

    Untuk di gunakan oleh Penyokong PR aka PAKATAN RANJANG setelah di liwat oleh Pemimpin Peliwat Tegar mereka Aka Anwar Aljubs aka 100 Million Ringgit Homoseksual Man!!

    Setelah di liwat mudah nah melepas!!

    Wahkahkahkah........

    BalasPadam
  5. wah..adakah pas perli encik aiskrim jamban? hahaha

    BalasPadam
  6. Hehehe, YB Jamban II....

    BalasPadam