Rabu, 20 Mac 2013

rafizi ramli!! apa punya tur da kau!! haha..

kang kritk lebih-lebih kang kata penyokong bn tak cerdik lah, tak sekolah lah, macam dia sekolah sampai afrika pulak ye.. buat dakwaan punya gempak.. meleleh air liur pekakas pr sebab, modal nak bahankan bn dah la tak de... tunggu punya tunggu akhirnya rafizi dengan gaya seorang hero cap lipan telo membuka mulut dengan hal terbaru ini... kikikiki

ye lah rafizi kami semua baca ni.. jap ek.. ooo gitu.. ooo...


kerana rafizi berani mencari bahan untuk pilihanraya.. maka gembiralah pekakas-pekakas mereka dengan nikmat shahdu mengatakan kerajaan umno kantoi.... erk erk.. hahaha..


habis lah.. siapalah nak jawab tuduhan rafizi ni.. mau pitam bn kang.. tapi tulah dalam bn tak perlu pak menteri buat sidang media pun nak jawab apa yang rafizi katakan ni.. kacang.. hanya orang biasa yang berani menjawab ringkas dan tajam menikam.. rilek je dalam fb je pun jawapan ringkas.. 


part 11, part 1 rasanya nanti-nantilah post haha.. tapi ni pun simple yang kalau baca.. ek eleh.. apa da.. lainkali buatlah researce baik punya.. hehe.. ini alahai tak klimaks la..

ps: modal, modal pilihanraya.. tolonglah menjelma.. 

10 ulasan:

  1. Nak wat camana...dah asalnya dulu LEMBOO tapi diangkat martabat oleh PAPAHOMO mnjadi manusia..tapi keLEMBOOannya ttp ada....

    Niat hati nak mengaitkan Ayahanda Tun M pasal pemberian ic dgn pengganas Sulu tapi akhirnya terkait buah ANU yg busuk....gedebik jatoh kene muke dia dan puak dia balik....

    Tu la teruja xsempat2 nak pikiaq lagi...peluru berpandu yg di tujukan pada BN dah U TURN balik kena pada dia.....

    adessssss....yg dia bole buat skrg ialah mengeBOHHHH mcm lemBOOOOOOOOOO...

    BalasPadam
  2. Nyah terlampau20 Mac 2013 7:18 PTG

    rafizi ni cute orgnye.patutla babi suka.....

    BalasPadam
  3. RAFIZI..LU MEMANG BODO LA..KAH KAH KAH

    BalasPadam
  4. Bodoh Rafizi semakin melantun-lantun hanya kerana nak jadi MP Pandan...

    Nak tanye sikit wahai lembooo al-juburi ni. Tau tak beza nama antara Agbimudin dengan Azzimudie? Takde perbezaan ke???

    BalasPadam
  5. Pork Syeikh Al-Juburi tak jadi nak saman Papagomo??

    -----------------------------------------------------

    PETALING JAYA - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan 'cabaran' Papa Gomo yang memberi beliau tempoh 48 jam supaya menarik balik saman terhadapnya jika tidak mahu lebih banyak pendedahan dibuat.

    "Saya serahkan perkara itu kepada peguam saya untuk uruskannya," kata beliau ringkas pada sidang media di sini, hari ini.

    Papa Gomo membuat kenyataan beliau enggan menarik balik tuduhan dan membuat permohonan maaf walaupun bakal berhadapan saman berjumlah RM100 juta, sebaliknya mahu mendedahkan lebih banyak video membabitkan Anwar.

    Menerusi sebuah entri di blognya semalam, Papa Gomo berkata, beliau ingin mengikut jejak langkah idolanya, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang enggan memohon maaf apabila menggelarkan Anwar sebagai homoseksual.

    "Saya nak menyatakan bahawa saya memohon maaf kepada Datuk Seri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Datuk Seri agar rakyat mengetahui kebenarannya," tulis blogger pro-Umno berkenaan.

    Anwar memulakan proses perundangan ekoran pendedahan gambar dan video lelaki mirip pemimpin utama pembangkang itu, semalam.

    Ketua Umum PKR itu memberi masa 48 jam supaya Papa Gomo menarik balik tuduhan dan memohon maaf terhadapnya.

    Namun Papa Gomo dilihat bertegas dengan pendedahannya itu dan menegaskan apa yang dilakukannya hanyalah untuk menyedarkan masyarakat bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ade 19 jam lagi... kote pork syeikh dah mula mengecut ke?

      Padam
    2. kamon BABI..kembangkan kotemu..

      Padam
    3. Semalam beria-ria BABI ni nak saman, harini serahkan pada peguam pulak. Papagomo beri cabaran pada peguam BABI ke??? Hanya satu persoalan buat bangkai-bangkai fuckatan.....

      Padam
  6. kepada peguam DSAI teruskan saman tak perlu tarik balik,masa 48jam pun hampir tamat,ramai sangat yg dah tak sabar menunggu tempuh 48jam berakhir,

    BalasPadam
  7. Tulung la DSAI, tulung saman papagomo esok. Janji dicapati...

    BalasPadam