Sabtu, 23 Mac 2013

rafizi sila pakai topeng ye lepas ni!! nampak sangat kantoinya!! haha

ayat-ayat dari rafizi ramli yang nampak sangat kantoikan tuan mahadewa dia.. ait..

"Saya sudah melihat video itu, ianya spekulasi dan berniat jahat, dan tidak membuktikan seseorang itu bersalah. Ianya hanya satu andaian, beliau (Anwar Ibrahim) seorang yang mesra dan peramah dan semua orang boleh bercakap dengan beliau."

korang baca seterusnya kat sini ek

keh keh... pakar strategik yang selalu kantoi dalam apa hal yang dia nak up kan.. hahaha.. punyalah kelako.. apa rafizi rasa memang dalam video tu adalah anuar ibrahim.. hahaha..

WAHAI PEKAKAS PKR... ANDA CHECK MATE... hahahahahaha... lepas ni tak pasti version apa lah diaorang nak keluarkan semata-mata nak mempertahankan anuar ibrahim... memang papagomo dah bagi seluruh parti pkr goyang.. hahaha... siapa papagomo.. hanyalah blogger yang dah ketuk kepala si ketua penipu tu dengan bersahaja...

ps: sampai dah tak gentle main pukul-pukul. semalam katanya papagomo kena pukul.. ceh, yang ni lagi la nampak macam sah orang dalam video tu anuar ibrahim.. tak gitu.. hehehe..

2 ulasan:

  1. fikir dulu baru buat kenyataan..ha..ha..ha.. miagal nopo gaya dau... undion nopo BN lah...hidup KDM..PUJI TUHAN..

    BalasPadam
  2. rafizi dah akui itu memang anwar. peramah..'peramah' sampai takat mana ye? jeng..jeng..jeng..

    BalasPadam