Khamis, 28 Mac 2013

rakaman panas ini takkan sekali keluar di harakah daily!!

klik sini untuk rakaman paling panas!!!

patutlah, bukan main para pekakas yang dok cerita pasal memali ni akan jadi kantoi bila dikatakan ada unsur syiah... sebab mereka ini dah disesatkan dakyah supaya memerangi kerajaan pada masa tu.. jahat ye dok fitnah umno kata umno kejam lah, tapi bila tengok balik video tu.. mereka dah dihasut supaya menjadi ektremis... syiah memang merosakkan... itu pun pas tak sedar-sedar lagi tu.. huh..

nik aziz dan ulama syiah...

ramai dikalangan jemaah pas menafikan yang sebenarnya syiah memang dah meresapi dengan rakus didalam perti pas.. walau tak nampak dengan jelas.. tetapi kalau mengikut fahaman dan cara mereka memusuhi sesama Islam kerana berbeza pendapat.. yang ok ok la.. tapi yang ektreme ni.. sangat bahaya, harap pas kalau nak lawan umno pun lawan jelah pasal hal politik, kalau pasal ukhwah sesama Islam tak perlulah bermusuh sampai hilang perpaduan kita semua....

2 ulasan:

  1. ulamok boddo tu..

    BalasPadam
  2. suka la si khalid ismath, pak nik merestui syiah

    BalasPadam