Isnin, 11 Mac 2013

ramai dikalangan pekakas pr dah tension dengan khalid ismath!!!

hehe.. mana tak tensen pelakas pr. mana tak stress.. dah-dah si hantu ni pi keluar stament bhagal gini time-time tengah hot cerita pasal bapa saiful tu.. hehe.. maksudnya kesimpulan apa yang khalid ismath ini juangkan tak kisah lah kalau gay ke lesbian ke.. atau dia bap p  ok.. ke.. jadi menteri dalam kabinet? tu dia.. hahaha...

yes yes yes.. apa kata anda wahai pekakas pr.. ai takkan setuju kot.. pas takkan setuju kot.. huish.. simpang... haha..


kira ayat-ayat gini nak tarik perhatian mr anuar ibrahim sebenarnya, supaya dia pun boleh jadi pak menteri kalau pakatan rakyat memerintah nanti.. jadi timbalan menteri pun jadi lah.. kah kah kah..

nikmat sungguh.. huh.. sikit lagi sikit lagi... hehehe..

ps: semua kerana putrajaya.. hahaha.. ai macam-macam..

13 ulasan:

  1. BIG GULP! GULP! telan air liurlah cecei PR camni keh keh keh...
    p/s: Khalid Ismeth agen UMNO hehehehe..ayat standard tu..

    BalasPadam
  2. berapalah khalid ismath dapt ek haha..

    BalasPadam
  3. konpem la boss dia lgbt. tak ada agama pun tak kisah pasal dah pluralkan agama. smua tak kisah. yg penting buat kerja untuk rakyat. boleh ke? kalu tak ada agama, dah sah belasah apa pun tak kisah. kalu dah lgbt, memang dok buat maksiat sokmo. penyokong pas suka sangat la tu. mesti semua mereka akan sokong ismath ni.

    BalasPadam
  4. saya tak kisah pemimpin saya LGBT, takde agama atau sosial, yang penting, dia laksana amanah rakyat dan negara serta tak salah guna kuasa.... kah kah kah kah kah kah

    YAA AMPOOOONNNN... HISHAMgayRAIS menepati ciri-ciri pemimpin khalid berok ismath...

    BalasPadam
  5. "Saya rela makan BABI bersama Lim Guan Eng dari makan ayam goreng bersama Najib...."


    Satu lagi kenyataan sakit otak dari penganut syiah dalam fuckatan... sama macam maksud khalid berok ismath.... tapi yang cakap ayat kat atas tu lagi besar pangkat dia dari kalid berok ismath..... kah kah kah kah kah kah...

    BalasPadam
  6. Dia mesti dapat 2 juta.... kaya kaya kaya. Boleh ddk kat Iran.

    BalasPadam
  7. UMNO tak akan bersekongkol dengan syiah.. haram.. golongan yang sure x bau syurga.. kenyataan mamat muka buruk tu jelas menunjukkan perjuangan dia selari dengan ajaran syiah.. matlamat menghalalkan cara

    BalasPadam
  8. DULU: PAS tak perlu Syiah

    SEKARANG: Wahai ahlul Syiah, marilah berjuang bersama PAS...

    BalasPadam
  9. ya ampoooooooooooooon...camni ke mentaliti macai pr?

    macai pas nak diam je ke? diam tandanya setuju tau...

    mmmuahahahahahaha..

    BalasPadam
  10. INILAH BUKTI SAHIH BAHAWA PEMIMPIN PR YANG DIA SANJUNGI ITU LGBT ATAU TAKDE AGAMA ATAU KUAT SOSIAL ATAU KUAT GARU MACAM GAMBAR BUDAK TUUUU..

    WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

    BalasPadam
    Balasan
    1. wakakakakaaka... memang terbukti....

      Padam
  11. Weiii ismath..garu janganx garu biar sampai melecet hahahahah....

    BalasPadam
  12. statment ismath yg baru blik clubbing kat gayglub dgn kengkawan takde agama dia.......hape le ko ismath..cengini tokoh pemimpin...nauzubillah...

    gen 2 semenchu

    BalasPadam