Khamis, 14 Mac 2013

SAH PAS AKAN MENJADI DOMINAN DALAM PAKATAN MASA PRU13 NANTI!! ini buktinya..

hehe, kali ni saja nak ngusik pekakas pas saja nak bagi cover up semangat.. keh keh.. ye la pas kata la.. dia dalam parlimen pas lagi banyak dari dap.. ye la pas.. hebat hebat... power siut pas.. hehe...


tapi realiti pas sekarang di selangor tengok jelah.. kalau tak dapat tengok dengan mata, elok tengok dengan mata lutut pun boleh.. apa betul pas dominan????? kih kih kih


itu yang dikatakan oleh dalaman pas sendiri.. selagi pas mengarapkan dap dan pkr semata-mata jenama pakatan rakyat.. dan niat nak jahanamkan kuasa Islam, tak kemana lah perjuangan pas untuk Islam, sebab.. kalau tak langsung dominan.. suara pas dalam pakatan hanya ibarat orang melolong-lolong tapi abang besar buat pekak badak je.. sampai bila nak tipu kenyataan ini wahai pas.. adakah semata-mata kerusi empuk putrajaya??? ades.. memalukan.. kalau orang yang sembang gempak gila pasal tamadun Islam.. sembang pasal kehebatan Islam.. tetapi menjadi tikus mondok bila hal ehwal Islam diusik oleh tuan besar mereka... memalukan... 

aku nak je tanya dengan ustaz-ustaz yang katanya merekalah pejuang Islam tulen.. apa jadi dengan menifesto terbaru pakatan untuk pru13 ni, sampai apa yang pas perjuangkan erm.. tulisan pun tak nampak.. dan adakah si pekakas sedar.. logo dalam buku menifesto mereka pun ada logo salib.. erk.. maruah apa yang disembang ni wahai pekakas pas???


ape betul ke pas ni.. hehehe.. ni kalau umno ni.. mau sampai ke subuh pak lebai pas yang akan berdemo sampai lupa anak bini yang katanya umno memperjuangkan kristianiti.. betul tak?? hehe apakan daya.. semua ini menjadi poyo bila pas sembang berlagu pasal nak berjuang pasal negara Islam... ek eleh..

ps: bila otak jadi pekakas, maka taik pun bergelumang sampai penuh kat otak.. tu pasal jadi teruk taksubnya.. hehe.. 

14 ulasan:

  1. BTOL BROO...PAS AKAN JADI DOMINAN...DLM MIMPI JEK LERR KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. PAS = Pala Angguk Saja
    DAP = Dog And Pig
    PKR = Parti Kencing Rakyat

    BalasPadam
  3. Malu demi kemaluan.......kesian tngk PAS skrg ni. Kt ceramah ustaz2 gedegang2 ceramah....berapi2....tp realiti dlm pakatan....sbg pemberat undi PR je...x lebih dr itu. Lihat je Nik Aziz sama2 pegang buku manifesto pakatan yg ada lambang salib. Sedih....dalm buku tu...ade x agenda islam yg jelas. Xde....hanya disebut secara umum je... Aku dulu cukup sanjung PAS. Tp kni...aku malu sgt nk sanjung PAS bilamana bnyk tindak tanduk PAS x selari dgn diri PAS sbg hero diceramah2. Nk disebutkn...bnyk sgt. Sebhg dh disebut CN Afghani. Ramai org yg diatas pagar nmpk PAS bercelaru abis. Tp yg penykong tegar...xkn nmpk semua itu. Hanya kebnyakan yg atas pagar...yg mahu berfikir...nmpk kecelaruan2 PAS skrg. Utk kali ini...aku kurang yakin PAS dpt bnyk kerusi. Mungkin slps PRU13...PAS kena bnyk buat muhasabah diri.

    BalasPadam
  4. PRU 12 pun PAS bertanding 66 kerusi semua lawan UMNO. Keputusan:
    UMNO 43 : 23 PAS.
    Ni masa tsunami politik.

    PRU 13. Jangkaan :
    UMNO 53 : 13 PAS. PAS dalam bahaya di Selangor (3), Perak (2), Kedah (2), Kelantan (3).

    Apa-apa pun memang PAS menguasai PR.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS menguasai PR, tapi hudud dan negara Islam dah tak boleh sebut hatta dalam buku jingga sekalipun... hehe.. nampaknya DAP ganti je la dengan PAS tu..

      Padam
  5. CONFIRMED LAH TU.
    PAS JADI ANJING SURUHAN DAP.
    TAKPE ASAL HATI PUAS.
    YANG WAJIB, TUMBANGKAN DAN JAHANAM KAN UMNO, MELAYU, ISLAM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS adalah anjing suruhan terbaik buat DAP dan PKR... di mana ada ceramah DAP dan PKR, pasti ade anjing pakai seragam warna merah. Itulah kesetiaan anjing PR terhadap tuan-tuannya...

      Padam
  6. Tiba-tiba pula rindu ngan Uztazah Abby Abadi.... Rindu sangat-sangat... Agaknya dia ke mana ya...??? Kenapa menyepi tanpa berita... Takkan tak ada bahan kot...???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah byk buat so dah byk madok bro!!

      Sekarang tgh rileks dan berhenti daripada mencaci dan menfitnah.

      Skarang tgh dlm syurga janjian Kultus PAS.

      Padam
    2. watpe rindu kat ustazah meggi segera. Lebih baik makan je meggi, lagi sedap..

      Padam
  7. Arbaiyah sekarang bendera Jepun. Tukar kaler seminggu.!! Bentok sama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sape arbaiyah?? glamer ke dia tu?

      Padam
  8. ANYTHING GOT TO DO WITH PAS IS NOTHING SHIT!!!

    BalasPadam