Sabtu, 30 Mac 2013

sambutan paling hebat untuk bakal pm kita di pahang!! wow!!

tahniah bakal pm,

bravo bravo...penuh jalan, sampai ada berhimpit-himpit beb, semua kerana anuar ibrahim bagi ceramah pada 30/3/13 di kuantan pahang.. ramai dia perghhh.. memang berbanggalah pekakas pr beb.. anuar memang sah akan jadi pm lepas ni.. yiii haaa.. hehe

perghh ramai gilos...tapi ni gambar diluar negara da.. haha

gambar nya ni da.. keh keh

lokasi : kuantan
sex : semua taruh
jumlah ramai : 10 juta datang
kesimpulan : ramai terjerit-jerit sampai histeria kerana bakal pm habis berucap.. dikatakan ramai juga lelaki lembut lari lintang pukang... thah tak tau kenapa... 

hehe.. kalau mahasiswa dok kusyuk dengar.. mesti dalam kepala otak memikior.. samalah muka macam video tu.. suara pun sama.. ish ish.. hehe

malu malu.. ades.. 

aku punya spisis pun belum ada yang suka toit toit sama jantina da.. ish ish malu malu... 

3 ulasan:

  1. Pengaruh dan aura AlJubs dah semakin sirna dek perangai rakus dan kaki temberangnya. Nyawa politik dia hanya bergantung pada pecacai2 penjilat tegar yg semakin hilang arah dek hentaman blogger pro BN. Paling sukar bagi pecacai2 Pakatan Haram nak tepis adalah video terbaru si AlJubs ni yg ternyata amat clear & color lagi.. kekekeke!

    BalasPadam
  2. SEDAR LA WEY...TAK KAN MACAM TU PUNYA CLEAR GAMBAR DAN AUDIO TAK NAK PERCAYA LAGI...MEMANG LEMBU LA KALU TAK DAPAT NAK MENILAI...BUTA LA MATA KAMU SEMUANYA KALU MASIH TAK PERCAYA

    BalasPadam
  3. Hahahaha. Aik? Awat pakai pikup ja? Mana depa punya treller yg bulih bertukaq mcm transfomers tu?

    Hahahaha

    BalasPadam