Selasa, 12 Mac 2013

CIKGU INI MENGIDAM JADI YB KE CANE???

ni lah masalahnya diberi kemanjaan yang terlampau diberi kepada kakitangan kerajaan yang otakknya memang sah tahap pekakas pr..

SARANAN KAMI AGAR DIA DIPECAT.. TAK PUN KITA BALING TELOR KAT MUKA DIA.. STARLET DAHI DIA.. LUDAH MUKA DIA... DAN PALING EKSTREME KITA SURUH DIA LARI KELILING PADANG 100 KALI DAN MEDIA DIJEMPUT HADIR...

haramjadah punya insan yang bernama cikgu gini.. otak kat mana.. pekakas tetap pekakas pr.. pui



ps: kalau kau jadi pekakas pr pun tak perlulah kau nak hina orang yang dah meninggal.. bila otak disalut selut taik maka taik akan penuh dimindanya...

8 ulasan:

  1. ala geng-geng UMno mesti tak berani nak tunjuk videoklip ni.

    http://goo.gl/YBrFH

    BalasPadam
  2. Ada lagi sisasisa cikgu bangsat????

    BalasPadam
  3. kementerian pendidikan, sila antar jer dia pindah ke lahad datu, dekat kampung landou tu, baru dia tahu dunia sebenar camner. kata orang anjing, kalu ko sendiri tak pegang senjata, bertempur entah idup ntah mati jgn ckp gedegang sangat. harap cermin mata dan muka nerd ko tuh, lama dah bersepai kepala hotak kena tembak pengganas. bila ajal di ujung tanduk baru ko tau. ko nilah cikgu yang menjahanamkan generasi baru. tua tak dapat diikut, jadi contoh jauh sekali.

    BalasPadam
  4. Banyak sangat telan air basuh jubo Hadi Mat Lebong, camtu la jadinya. Bodoh tapi yakin diri genius.

    BalasPadam
  5. cikgu sekolah rendah.. ajar ABC je, tu sebab otak pun tak berkembang....

    Psstt... gambar bini tak pakai tudung boleh pulak si bangkai ni post dalam fesbuk ye. Isteri mithali, bukak tudung pun takpe, pork nick halalkan... janji pangkah bulan putih background hijau dulu...

    BalasPadam
  6. bloger unspinners dah dedah identiti cikgu ni dari kelantan ni le kalau mak bapak dia berjubo dulu tak baca bismillah dapat bangkai macam ni ini bukan oeristiwa memali yang buta buta mati katak ( YB Zul cakap mati sia sia) mati kena kencing dengan amanat sipenipu yang zalim adi awang...bio data cikgu di di blog unspinners )

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mamat tu rupenye cikgu ABC sakit otak ye....

      kah kah kah kah kah kah

      Padam
  7. akaun fb dah takde? takut ke?

    BalasPadam