Rabu, 27 Mac 2013

edisi wtf !! apa dah tak de kerja lain mangkok sorang ni???? shit..

edisi ayat kasar dan tak tapis.. harap faham-faham je lah situasi ini ye.. hehehe



aduhai, aku rasa, pru13 ni adalah pru yang melondehkan skandal seks pemimpin pkr.. amat memalukan la.. dah lah tuan besar dia banyak gila version videonya...dari tutoh perempuan sampai tutuh lelaki pun ada... wei apa nak jadi ni.. aku percaya hal-hal gini memang amat memalukan kem pkr... mereka dah pening tu.. dah orang cakap pkr ni parti kongkek rakyat pulak... hahaha

TERBARU PEMIMPIN PKR saharuddin hamid aka lancap depan laptop pula tersebar... ades memalukan la.. gila babi nafsu kuda.. kalau dah tak tahan kasi upahla china doll, taruk senyap-senyap sudah la... ish memalukan tul.. eee yarkkkk...

apo ko buek tu jantan.. ko tenyeh apo tu weh wakakaka...

ps: semakin hari semakin banyak pulak skandal yang dah dibongkarkan ye.. apekejadahnya perangai gini kita nak angkat jadi pemimpin... shit... eee yark... pkr is death..

sumber cili padi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan