Rabu, 6 Mac 2013

tian chua kata akan dedahkan sendiwara umno, selasa (semalam)!! tapi dia tak muncul-muncul!! kah kah kah

dia kata, bukan den yang kata.. dia akan dedahkan sendiwara umno, dan semalam tarikh akhir.. wah masa dia berlagak gila cakap akan dedahkan sendiwara tu.. bukan main seronok pekakas dap bai.. haha.. tetapi apakan daya.. jangan kata dedah, bedah pun tak muncul-muncul.. keh keh keh...

hari ni hari apa??? selasa cikgu.. hehe.. apa selasa??? tengok betul-betul.. selasa ke rabu... rabu cikgu.. hehehe...

kemanalah dia pergi ek.. mungkin dia tengah cari bahan kot.. orang tua-tua pernah berkata.. kerana mulut badan binasa... hehe...

dan kat bawah ini pun sama.. aku ambil dari fb rakan.. bila otak dah jadi selut dia tak leh dah buat apa.. sama je macam tian chua ni.. selut melekat kat urat otak.. tu yang jadi bebalisme.. tu yang dia tau

umno
umno
umno

klik untuk besarkan imej

taulah sakit hati dengan umno.. tapi kalau nak bagi persepsi pun biar yang gempak sikit.. keh keh keh.. ini standard harakah daily je.. what a selut minded...

ps: kesian ada juga manusia yang nak juga anwarisme tuhik tu jadi pm.. kekekekekeke..

5 ulasan:

  1. mana dia pegi woi...terbukti pemimpin2 pr memang takde telorrrrrrrrrrrrrrrrr...kah kah kah

    BalasPadam
  2. bos pakatan rakyat pon xde telor! sbb dh kene picit dgn singh!

    BalasPadam
  3. nyorok bawah jambatan la tu, bukti dh hilang

    BalasPadam
    Balasan
    1. nyorok bawah kote bengkok anuar laa.......

      Padam
  4. menteri keris lembik tak kan dok tggok jer

    nak jaga undi cina ke apa......

    BalasPadam