Khamis, 21 Mac 2013

ni kira kena sokong ke atau wajib tentang habis-habisan???

menjadi persoalan bukan aku, malah anda juga.. betul tak?? 


aku pun pening, atas kapasiti apa ek pas langsung tak buka mulut pasal hal mr mansuh aka bakal perdana menteri ke-7 yang nampak gayanya memang seorang pengamal laga pedang... normal+tak normal... dan aku juga menjadi tanda tanya, bila dalam ceramah pakatan rakyat sekarang ni pun, pas dah macam syok sendiri bersembang kata akan menaikkan syiar Islam katanya... atas dasar apa pas kata mereka memang memperjuangkan Islam?


kerana
1. serbannya ka
2. kopiahnya ka
3. ilmunya ka
4. poyonya ka

ramai juga dikalangan ilmuan agama dah tak gemar cara pas berpolitik sekarang ni beb.. dalam jemaah pas kalau bersembang nak tegakkan negara Islam.. mereka lah jaguh... merekalah paling teratas pot pet pot pet..

atas dasar politk semua boleh aja beb

tapi bukan sedikit Allah memberi satu persatu kebenaran, dan kebenaran itu pas kata hanyalah ciptaan umno dan bukan dari Allah... aduhai.. betullah kata zul nordin.. mereka sama je macam kita bersolat dalam surau, masjid, beribadat kepada Allah, tetapi bila diluar mereka tak peduli bila kalimah Allah di guna pakai oleh orang kristian.. atas dasar politik.. mereka melacurkan kalimah Allah kerana kuasa... dan paling pelik orang yang kata setuju tu, sampai sekarang senyap dan tutup buku, kenapa? sebab apa? kes terpencil? masa buat sidang media dengan lantang kata, orang bukan Islam memang boleh guna kalimah Allah.. Subhanallah.. rosak!! rosak!! bila mana kuasa dah menjadi idaman kalbu dari akidah!!! maka semua boleh aja.. "the idiot are taking over"


ps: senang je nak faham, apa betul pas tu dominan dalam pakatan rakyat? berapa kerusi bertanding? mana perjuangan negara Islam dalam menifesto pakatan rakyat yang terbaru?..kalau tengok buku menifesto terbaru, siap ada logo salib lagi.. apa semua pemimpin pas tak sedar permainan kafir yang nak angkat negara ini menjadi negara bebas? apa pas tak sedar yang mereka memang hanya menjadi anjing menyalak bukit bila Islam diusik... jangan tipu la kata anda memperjuangkan Islam, tetapi di selangor pusat pelacuran dan rumah urut bersepah bak cendawan... zip mulut kan... memalukan huh!!! bukan buat ceramah ajak ustaz azhar idruz, ramai orang hadir!!! tetapi realitinya hal maksiat dan keadaan Islam dan melayu tergugat.. semua mentikus...

4 ulasan:

  1. Salam tuan..
    Mohon Pautkan link blog saya di bloglist tuan...

    http://bersatuberubah.blogspot.com/

    Demi Agama Bangsa dan Tanah Air Kita Sokong Najib Razak !!

    BalasPadam
  2. Maka semalam berkata la sekor BABI SONDOL yang berkeseorangan disini bersama ramalan songsangnya...


    Tanpa Nama20 Mac 2013 3:42 PTG
    banyakkan membaca selepas meragut lembu-lembu NFC umngok.......

    Mai aku habaq tarikh pembubaran DUN otomatically

    Johor - esok
    N9 - 26.3
    pahang - 7.4
    selangor 22.4
    perak 24.4
    melaka 26.4
    perlis 28.4
    kelantan 28.4
    sabah 29.4
    penang 2.5
    kedah 2.5
    terengganu - 5.5
    sarawak - kecuali

    Parlimen - 28.4

    -------------------------------------------------

    DUN Johor dah terbubar secara automatik ke harini???? Kah kah kah kah kah kah kah

    Parlimen terbubar pada 28.4??? Wakakakakakakakaka...

    Kesian BABI SONDOL tu, banyak sangat makan makjun kuat seks dari haprakdaily, sampai buat ramalan otomatiknya secara MEMBABI BUTA...

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. BABI SONDOL aka BANGKAI aka MAK LAMPIR tak keluar beri komen ke arini??? Nape?? Dah nampak muka ko macam BABI kat cermin ke pagi tadi???

      kah kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  3. 10 minit lagi... tik... tok.. tik.. tok...

    BalasPadam