Selasa, 5 Mac 2013

u ulang soalan i saman!! i saman u ulang soalan!! muka angkuh gilos ini bakal pm.. huh

I SAMAN
U TANYA
I SAMAN

I SAMAN
U TANYA
I SAMAN

I SAMAN
U TANYA
I SAMAN

gila haram belagak gila.. tapi adakah ini ciri-ciri bakal pm ke-7.. tidak boleh mengawal emosi.. apa pun tara boleh!!!


ps: dalam hati dah membengkek tu.. bernanah, mau kalau ditanya lagi terbalik meja tu.. bila terlalu angkuh.. kita lihatkan sahaja.. sebab.. semua ada mata.. orang macam ni nak diangkat sebagai pm... kecuali pekakas dia lah yang siap tayang 24 jam di laptop video ini untuk mengembalikan moral mereka yang tengah jatuh.. hehe...

20 ulasan:

  1. kalau aku ada kat situ aku tengking sekali muka penjubo ni.... SAMANN LAAAAA...

    muka kaki liwat..... harkkhhh tuihh...

    BalasPadam
  2. lain kali kalu anwar buat press conference.... korang wartawan kena la berkerjasama.....

    anwar ni kan derama king... so korang kene gempakk dia betul2.... campakkan surat khabar manila times kat depan muka dia.... suruh dia baca ...jelas ada mention nama anwar yg berkonspirasi...

    lepas tu semua kamera hala ke wartawan yg campak dan tengking anwar tuu... baru syohhh satu malaya tgk bebbb....

    BalasPadam
  3. Jangan abang... nanti i saman you nanti... emmmm.... i like...

    BalasPadam
  4. Kekeke... So funny... I saman u nanti... Baru tauuu...

    BalasPadam
  5. dia kata mana ada nama dia.. hehe..

    BalasPadam
  6. Akhbar kat FILIPINA tu kena bubuh nama B.A.B.I baru dia tak saman keh keh keh..

    BalasPadam
  7. ni la muka makhluk bakal pm paling pongoh kt dunia. lempar je akhbar philippine enquirer dan reuters kt muka dia!!!

    BalasPadam
  8. ni sapa yg hina2 Anwar ni?...bloggerpun bengkek dgn Anwar apsal?...apa salah Anwar?...sukati dia la nak bengkek ke apa?...ni PC dia

    wartawan tu yg terGAGAP2 nak jawab soalan Anwar....ni sampai Anwar pulak nak kena translate apa yg media Filipina tulis apa kejadahnya?

    apa semua buta ke tak nampak yg LKS pun ternganga dgn soalan wartawan tu, tapi Anwar steady je....I saman U....U ulang, I saman....jgn main2 I saman nanti

    I SAMAN U....I SAMAN U....I SAMAN U..CELAKO...CELAKO....CELAKO

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kimak ko...!!! Dasar manusia angkuh.. pru13 mampus la ko..

      Padam
  9. nampaknya rakyat Malaysia kalau dpt PM mcm ni mmg tak ble buat apa dah...senyap memanjang jah

    nnt kena "I saman sama U, U punya papa, mama, abang, kakak, adik, pak cik, mak cik"

    cukup setahun, kita tak perlu kutip cukai & pembangunan negara akan bertambah pantas....pemberian wang kepada haiwan2 ternakan akan semakin bertambah dr setahun ke setahun, pendidikan U percuma, air percuma, elektrik percuma..pendek kata semua percuma

    cuma yg perlu rakyat buat adalah bertanya soalan pd PM kita n tak lama kemudian ada le surat peguam sampai rumah dgn kepala surat
    " I SAMAN U n CO"....please support us for our nation prosperity.....OR saman 4 national development....OR thanks 4 ur charity....OR ur money is mine, my money is mine...hehehe

    HABISLAH AKU KENA SAMAN KARANG NI.....takutnyaaaa...Ummi, help me please....muahahahaha

    -----------------------I SAMAN U-------------------

    BalasPadam
  10. tu yg hebat tu.. hehe kang bila tanya mana janji2 yang tak ditunaikan... aip kang i saman u alls.. tau la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan benda ni dah jadi ke?.....aritu kat Selangor pernh jd kalau tak silap.....best betul la duduk Malaysia ni

      tukar sekali nama negara ni jd negara SAMANDIA

      lagu mesti ada rentak rap...I saman U...I saman U....muahahahaha

      -----------------------------I SAMAN U----------------------------

      Padam
  11. modal pr terkena batang hidung saman...........konon tak bersalah........kalau tak saman ......salah lah tu ...pendekatan puak putar alam

    BalasPadam
  12. Kerjanya bg ceramah, buat perhimpunan, saman. Bila org tnya apa kerja yg dibuat utk penduduk dikawasan parlimen yg dia menang nanti ajak berdebat.

    BalasPadam
  13. reporter yg tanya pun orang si Al Juburi dia juga dah pakat dari awal lagi pretending jadi reporter. Si reporter tak sebut pun dia dari media mana ... jadi both of them auta dan main wayang ...

    BalasPadam
  14. Patut jemput wartawan reuters and filipina, leh kita tgk B.A.B.I berani saman tak??? keh keh keh

    BalasPadam
  15. nampak2nya ramai nnt kang kena saman sbb tak jaga keyboard masing2 atau mungkin kena hack?......kalau sorang sejuta, fuh kaya2...kahkahkah

    hati2, ada yg membaca komen anda.....kena sama tak tau....ayok!!...yeehaaaa!!!hahaha

    ----------------------------I SAMAN U-------------------------

    BalasPadam
  16. U TANYA LAGI I SAMAN BUNTUT U HAHAHAHA...

    BalasPadam
  17. Kenapa semua rakyat Malaysia dikasihi....Sesungguhnya Allah telah menunjukan kepada kita 'siapa Anwar Al-Juburi' ni. Sememangnya akal kita boleh dan dapat berfikir...kalau seseorang yang 'dah bersalah' perlakuannya, tutur kata dan bahasa badannya sendiri "akan" menngiayakan "sikap bersalahnya". Tak diragui lagi.

    BalasPadam
  18. TANPA NAMA SEKALIAN..U ULANG KOMEN U ALL..I SAMAN..

    INI KE ANUGERAH TUHAN? KAH KAH KAH

    BalasPadam