Selasa, 19 Mac 2013

UNCENSORED VIDEO YANG BUATKAN RAMAI BINGUNG!!!!

kadang-kadang ada hikmah juga bila ds najib tak bubar parlimen awal-awal.. sebab apa.. hehe.. sebab kita nak tengok kualiti dulu dari bakal pm kita beb.. kalau bakal pm kita jawab soalan pun macam cepat beno kantoinya.... alamatnya tumpo kata orang perak..


Anwar juga menyatakan ini dalam jawapannya: "Whether a person (is) a bisexual or homosexual, personally it's a..personal matter.." (Tak kira seseorang itu sama ada biseksual mahupun homoseksual, itu adalah perkara peribadi) 

untuk cerita selanjutnya klik sini klik sini

aku percaya, Allah tengah menguji kita semua, dan kita diberi otak yang waras supaya menilai apa benar pilihan kita nanti.. Allah lindungi kita semua dari perihal manusia yang tinggi cita-citanya... alangkah malangnya kita bila kita biarkan otak kita bergabung dengan lutut.. jadilah lebai malang...

nilaikan dengan mata hati..


ps: ai dunia nak terbalik... dunia yang semakin tua, macam-macam ragam manusia yang sanggup lakukan apa saja demi cita-cita songsang....

65 ulasan:

  1. hanya PENGIKUT TEGAR KAKI BONTOT aje yg x SEDAR2 lagi.

    BalasPadam
  2. bila di tanya berulang kali, sepatutnya ANUAR cakap mcm ni.." u ulang lagi, I saman you"...

    BalasPadam
  3. Agak-agaknya, lepas baca kenyataan ini, korang sokong Mahathir tak?
    Agak-agak lepas baca kenyataan ini, korang selawat lagi tak pada Nabi Muhammad?
    Agak-agak lepas baca kenyataan ini, korang rasa pendapat atau akidah lebih penting?


    “ Hanya yang diperlukan ialah bersyukur kepada Tuhan. Nikmat dan rezeki yang kita dapati bukan daripada orang yang menyampaikannya. Jika tidak orang itu, orang lain yang akan menyampaikannya. Jadi kita juga TIDAK PERLU berterima kasih kepada Nabi Muhammad s.a.w. Jika tidak Nabi Muhammad, orang lain yang akan diutuskan untuk menyampaikan agama Islam. Oleh itu TIDAK PERLULAH kita mengagung-agungkan Nabi Muhammad. Memadailah dengan bersyukur kepada Allah s.w.t sahaja.”

    - Ucapan Dasar Presiden UMNo, Dr Mahathir Mohamad. Petikan dari Berita Harian/Utusan Malaysia 11 Mei 2000


    wakakakakakakakakakkkkakakakakakkakakakakakakakkakakak

    kesian kalau selama ni menyokng membabi buta
    kesian kalau akidah juga digadai untuk bangsa

    walkakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakaakkaakak

    fikir-fikirkan dan selamat beramal

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada orang yang mengesyorkan supaya Melayu ini bersikap kurang ajar sedikit. Syor ini mendapat sambutan. Apa perlunya kurang ajar sedikit? Lebih baik kurang ajar sahajalah. Dengan itu maka berkembanglah pendapat bahawa tidak perlu ada perasaan terhutang budi sampai mati. Jangan ada langsung perasaan terhutang budi. Jangan berterima kasih kepada orang yang menolong kita. Memaki mereka dan memburuk-burukkan mereka tidak salah. Hanya yang diperlukan ialah bersyukur kepada Tuhan. Nikmat dan rezeki yang kita dapati bukan daripada orang yang menyampaikannya. Jika tidak orang itu, orang lain yang akan menyampaikannya. Jadi kita juga tidak perlu berterima kasih kepada Nabi Muhammad s.a.w. Jika tidak Nabi Muhammad, orang lain akan diutuskan untuk menyampaikan agama Islam. Oleh itu tidak perlulah kita mengagung-agungkan Nabi Muhammad. Memadailah dengan bersyukur kepada Allah Subhanahu wa Ta'ala sahaja.

      Demikianlah antara budaya sesetengah Melayu bandar sekarang. Dan budaya ini diburukkan lagi oleh orang politik yang berkepentingan. Jangan berterima kasih kata orang-orang ini. Jika kami berkuasa kami juga akan memberikan yang sama kepada kamu dan mungkin lebih daripada itu. Oleh itu tolak sahaja orang yang telah berbudi kepada kamu. Sebaliknya gigit tangan mereka.

      BACA PENUH di: http://www.utusan.com.my/utusan/specialcoverage/umno2000/index.asp?lang=&Sec=Amanat&Pg=m_PM_tekspenuh.htm

      Padam
    2. manusia kalau nak sebar FITNAH....dedah sebahagian, sorok sebahagian dah rasa MEGAH, SERONOK & siap mengingatkan org lain supaya berAMAL.....hahahaha

      Padam
    3. SEKARANG aku nak tanya KAU..kenapa kau hanya ambil part yg menunjukkan TM berperangai seperti SYAITAN?

      beri link mana yg kau ambil tu...mana tau MUNGKIN BENAR apa yg C&P di sini

      TUNJUKKAN KEBENARAN PADA PIHAK KAU SUPAYA AKU BOLEH BERAMAL

      Padam
    4. Aku sendiri dengar ucapan Mahathir ni..apa yang dikatakan Mahathir benar..tapi telah dipotong dan hanya sebahagian sahaja di ambil. Perkara sebenarnya ialah Mahathir komen berkaitan isu pembangkang dalam ceramahnya berpesan pada rakyat supaya jangan berterima kasih kepada kerajaan BN di atas sumbangan dan bantuan kerajaan tetapi hanya perlu bersyukur pada Allah sahaja sebab Allah yang memberi rezeki. Lagipun kalau kerajaan lain memerintah dan bukan BN, rezeki Allah turunkan jugak. JADI MAHATHIR JAWAB..kita sebagai rakyat kena juga berterima kasih kepada kerajaan sebagai tanda bersyukur kepada Allah. Sama juga dengan nikmat Islam yang kita dapat.Kita perlu berterima kasih dan menghargai perjuangan Nabi Muhamad sebagai tanda syukur kepada Allah.Kalau ikut konsep pembangkang, maka kita tidak perlu berterima kasih kepada Nabi Muhammad sebab kalau Nabi Muhammad tiada pun, Allah tetap berikan kita Islam. Boleh ke kita berfikiran macam ini. Sudah tentu tidak boleh. Kata Mahathir. Ini yang aku dengar secara LIVE ucapan beliau semasa perhimpunan Agung Umno. Tapi sayangnya..pihak pembangkang telah mengambil sebahagian daripada kata kata beliau untuk memfitnah.

      Padam
    5. Tolong baca sampai habis, jangan buat fitnah. Itu adalah sindiri kepada orang seperti kamu.Inilah yang sebenar.

      Yang jelas ialah kejayaan Dasar Ekonomi Baru yang membawa penduduk Melayu dari kampung ke bandar dan menjadikan mereka orang yang lebih berada, yang tidak lagi 'kais pagi makan pagi' tetapi mampu berbelanja lebih daripada keperluan hidup, sudah membentuk budaya baru bagi orang Melayu.

      Ada orang yang mengesyorkan supaya Melayu ini bersikap kurang ajar sedikit. Syor ini mendapat sambutan. Apa perlunya kurang ajar sedikit? Lebih baik kurang ajar sahajalah. Dengan itu maka berkembanglah pendapat bahawa tidak perlu ada perasaan terhutang budi sampai mati. Jangan ada langsung perasaan terhutang budi. Jangan berterima kasih kepada orang yang menolong kita. Memaki mereka dan memburuk-burukkan mereka tidak salah. Hanya yang diperlukan ialah bersyukur kepada Tuhan. Nikmat dan rezeki yang kita dapati bukan daripada orang yang menyampaikannya. Jika tidak orang itu, orang lain yang akan menyampaikannya. Jadi kita juga tidak perlu berterima kasih kepada Nabi Muhammad s.a.w. Jika tidak Nabi Muhammad, orang lain akan diutuskan untuk menyampaikan agama Islam. Oleh itu tidak perlulah kita mengagung-agungkan Nabi Muhammad. Memadailah dengan bersyukur kepada Allah Subhanahu wa Ta'ala sahaja.

      Demikianlah antara budaya sesetengah Melayu bandar sekarang. Dan budaya ini diburukkan lagi oleh orang politik yang berkepentingan. Jangan berterima kasih kata orang-orang ini. Jika kami berkuasa kami juga akan memberikan yang sama kepada kamu dan mungkin lebih daripada itu. Oleh itu tolak sahaja orang yang telah berbudi kepada kamu. Sebaliknya gigit tangan mereka.

      Gunakanlah apa sahaja untuk menimbulkan kebencian kepada orang yang berbudi kepada kita. Surat layang, akhbar, Internet, semuanya boleh digunakan. Labelkan orang yang dimusuhi dengan gelaran yang buruk kerana dengan cara ini akan meningkatkan lagi kebencian kepada orang tertentu. Mahazalim, Mahafiraun. Sukakah kita kepada orang yang zalim, firaun? Tentu tidak. Oleh itu benci sahajalah orangyang berlabel zalim dan firaun. Tidak ada perasaan yang lebih memuaskan nafsu daripada membenci. Maka politik pembangunan pun diganti dengan politik benci. Bencilah ia dan undilah aku.

      Padam
    6. manusia yang mengajar rakyat supaya bersikap kurang ajar sikit adalah Tun Musa Hitam, idola penganut PR sekrang ni... wakakakakakakaka

      Padam
  4. selalu aku tgk macei takkan nak komen punya post yg di beri.. selalu nak suruh org divert isu.. apa diaorg sggp bermenterikan pak gay, eee yarkkkk... gilos

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang letak statement PKR Bangi
      aku letak statement Mahathir di Perhimpunan Agong Umno

      fair and square

      Hangpa cuma cerita pendapat
      aku cuma cerita penghinaan Dr Mahathir kepada Nabi

      itu yang aku tanya:
      selepas hampa baca statement Dr Mahathir, korang nak berselawat tak keatas Nabi? Adakah engkau masih menyanjung Nabi Muhammad sebagai Utusan Allah? Adakah engkau masih mengharap syafaat dari Rasulullah?

      Biar aku lari tajuk supaya korang faham, jangan ingat aku sokong PR tu membabi buta.



      wakakakakakakakakakakakakakakkakaakkakakakakakakakakakakaka

      nak hina nabi pun tak apa, janji projek masyukk

      wakakkakakakakakakaakakakakakakakakakakakakakaakkakaakkaka

      Padam
    2. yang kau ni pulak baca habis....atau SENGAJA mencari ayat yg boleh dispin seperti diHASUT SYAITAN?

      Padam
    3. aku spin?

      bila aku spin?

      berterus terang sajaah yang kau pun terasa janggal dengan kenyataan Mahathir. Ayat ini tak sepatutnya keluar.

      Tapi memandangkan bangsa mengatasi akidah, terima sajalah walau pahit


      wakakkakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakka

      dihasut setan?
      jawaplah, korang berselawat tak kepada Nabi Muhammad?

      wakakkakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakakkakakakaka

      Padam
    4. Aku sendiri dengar ucapan Mahathir ni..apa yang dikatakan Mahathir benar..tapi telah dipotong dan hanya sebahagian sahaja di ambil. Perkara sebenarnya ialah Mahathir komen berkaitan isu pembangkang dalam ceramahnya berpesan pada rakyat supaya jangan berterima kasih kepada kerajaan BN di atas sumbangan dan bantuan kerajaan tetapi hanya perlu bersyukur pada Allah sahaja sebab Allah yang memberi rezeki. Lagipun kalau kerajaan lain memerintah dan bukan BN, rezeki Allah turunkan jugak. JADI MAHATHIR JAWAB..kita sebagai rakyat kena juga berterima kasih kepada kerajaan sebagai tanda bersyukur kepada Allah. Sama juga dengan nikmat Islam yang kita dapat.Kita perlu berterima kasih dan menghargai perjuangan Nabi Muhamad sebagai tanda syukur kepada Allah.Kalau ikut konsep pembangkang, maka kita tidak perlu berterima kasih kepada Nabi Muhammad sebab kalau Nabi Muhammad tiada pun, Allah tetap berikan kita Islam. Boleh ke kita berfikiran macam ini. Sudah tentu tidak boleh. Kata Mahathir. Ini yang aku dengar secara LIVE ucapan beliau semasa perhimpunan Agung Umno. Tapi sayangnya..pihak pembangkang telah mengambil sebahagian daripada kata kata beliau untuk memfitnah.

      Padam
    5. aku harap kau rasa ketenangan dgn mengeluarkan kenyataan yg kau C&P dgn wakakakakaka yg panjang......kalau kau seorang Islam yg berakal * mahu berfikir, kau pasti sedar samada KAU atau TM yg telah dispin oleh SYAITAN

      Padam
    6. Anon 19 mAc, 2.18, 243 ptg.

      Adakah anda sahabat syaitan. Membuat fitnah dan menyebarkan fitnah. Bertaubatlah. Jangan nanti kamu menjadi muflis diakhirat kelak.

      Padam
  5. Onani 2:06 PTG

    Mangkok...ayat tuh sbnrnya Ayahanda Tun perli pada puak pembangang mcm ko sbb xmau dan mnghasut rakyat spy xbrtrime kasih pada kjaan yg berusaha mengadakn pelbagai inisiatif utk kemudahan rakyat...ayat tuh panjang lagi..tapi oleh krn puak BABI mcm korg mmg suke memanupulasi sgl2nya utk mmprlihatkn yg sblknya...

    MMG BETOL KATA N AJIS..SGP TERIMA BANTUAN SYAITAN UTK JATOHKN UMNO...DAN SKRG NEH PRANGAI DAN PERLAKUAN KORG MMG MELEBIHI SYAITAN LAGI SBB SGP BERBUAT APASAJA WLPON MMFITNAH....

    KANTOI KANTOI KANTOI KANTOI

    muahahahahahahahhahahhahahahahahahahahhahahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu..pembangkang telah memfitnah

      Aku sendiri dengar ucapan Mahathir ni..apa yang dikatakan Mahathir benar..tapi telah dipotong dan hanya sebahagian sahaja di ambil. Perkara sebenarnya ialah Mahathir komen berkaitan isu pembangkang dalam ceramahnya berpesan pada rakyat supaya jangan berterima kasih kepada kerajaan BN di atas sumbangan dan bantuan kerajaan tetapi hanya perlu bersyukur pada Allah sahaja sebab Allah yang memberi rezeki. Lagipun kalau kerajaan lain memerintah dan bukan BN, rezeki Allah turunkan jugak. JADI MAHATHIR JAWAB..kita sebagai rakyat kena juga berterima kasih kepada kerajaan sebagai tanda bersyukur kepada Allah. Sama juga dengan nikmat Islam yang kita dapat.Kita perlu berterima kasih dan menghargai perjuangan Nabi Muhamad sebagai tanda syukur kepada Allah.Kalau ikut konsep pembangkang, maka kita tidak perlu berterima kasih kepada Nabi Muhammad sebab kalau Nabi Muhammad tiada pun, Allah tetap berikan kita Islam. Boleh ke kita berfikiran macam ini. Sudah tentu tidak boleh. Kata Mahathir. Ini yang aku dengar secara LIVE ucapan beliau semasa perhimpunan Agung Umno. Tapi sayangnya..pihak pembangkang telah mengambil sebahagian daripada kata kata beliau untuk memfitnah.

      Padam
    2. fitnah?

      aku copy paste dari akhbar pencacai kau tu ngok
      tak nampak ke?

      kau ni bodoh sangat ke apa?

      wakakakakakakakakaakkkkakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      dah habis point, kata aku yang fitnah
      kelakor juga lembu2 UMNGOK ni

      apsal, dah buntu?


      wakakakakakakakakkaakakkakakakaakakakakakakakakakakakakak

      Padam
    3. ambil separuh, sorok separuh......FITNAH le tu

      Padam
    4. nak aku kasi link ke?


      cer cita
      cer cita
      cer cita


      wakakkakakakaakakakakakakakakakaakakakakakakakakakakakakak

      kurang membaca rupanya
      nick Otak Geliga tu patut tukar Batu Geliga

      wakakakkakakakakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakaka

      Padam
    5. kau tak nak percaya pun tak apa
      ada aku kisah

      tapi cari dan fahami dengan kebijaksannan

      jangan
      bila engkau kembali ke alam yang kekal abadi

      engkau dianggap zalim kerana bersekongkol dengan perkataan pemimpin yang mengatakan bahawa Nabi Muhammad tu tidak perlu disanjung.


      gua serius
      jangan sampai lu rugi di akhirat
      berbanding untung sedikit di dunia


      .....................no gelak-gelak sebab gua serius

      Padam
    6. TOLONG bg link

      kalau HANYA ayat tu yg TM keluarkan tak pe.....yup dia telah melakukan kesalahan

      tapi adakah TAK ANEH jika AMANAT SEORANG PRESIDEN PARTI hanya beberapa baris?

      bercakap pasal akhirat ni biarlah Allah yg tentukan.....kau, aku, NA, Najib, AI masih lagi tak diketahui di mana tempatnya.....jgn campuri urusan Allah....kita buat je apa yg DIA suruh

      cuma thanks sbb mengingatkan

      Padam
    7. http://www.pmo.gov.my/ucapan/?m=p&p=mahathir&id=750

      item no 17

      Padam
    8. jadi KESIMPULAN yg kau dpt adalah hanya item NO.17 adalah ucapan seorang PRESIDEN.....maknanya flow SEBELUM & SESUDAH item tu bukanlah ucapan PRESIDEN?....habis tu siapa yg berucap tu?

      aku dah baca & cari sendiri kenyataan spin yg kau C&P n aku harap kau pun dah baca.....aku cuma nak tgk keJUJURan & corak pemikiran kau je

      Padam
    9. wakakakakakakakaka... takkan semudah camtu dah KANTOIIIIIIII wahai mak lampir.... tak thrill langsung la....

      Padam
  6. jadilah minda yg cerdik dari minda yg bergagung dgn lutuit.. hehe..

    BalasPadam
  7. berbalik kepada video BESI.....agak2nya adakah susah nak jawab YES or NO?

    patutlah bersumpahpun susah....jawapan YES or NO pun GAGAL.....nak berDEBAT mcm mana dgn org kaki pusing kalau YES or NO pun tak bleh jawab?

    TINDAKAN/PERBUATAN menunujukkan HASIL KERJA TERBAIK daripada DEBAT yg hasilnya apa?...KEBENARAN?....hahahaha

    pendebat yg JUJUR adalah yg terBAIK...tetapi kebanyakan penDEBAT mempunyai OTAK GELIGA utk spin & hanya satu tujuannya.....MENANG BERHUJAH......hasil kerja n kebenaran????.....itu boleh dipersoalkan kemudian

    BalasPadam
    Balasan
    1. video besi?

      apa sesiapa ke dari kalangan pemimpin UMNGOK yang nak bersumpah mubalahah lagi sambil pakai rompi kalis peluru?

      Najis ops Najib tak ulas pun......
      Ku Nan tak cakap apa pun..........
      Muyidin tak cakap apa-apa pun.....

      kot-kot mereka percaya rakyat dah mula tak jalan dengan video besi kerana 2 yang lalu tak jalan.

      wakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakak

      layan doremon lagi best
      ada nobita yang bodoh serupa lembu UMNGOK

      wakakakakkakakakkakakaakakakakakakakakakakakakaakkaakkakaka

      Padam
    2. cara menjawab kau yg lari dr persoalan meenunujukkan kau seorang penDEBAT yg BIJAK tetapi KURANG BIJAK menggunakan kemahiran yg dianugerahkan Allah

      adakah SUKAR menjawab YES or No

      & adakah HASIL KERJA boleh dinilai hanya dr berDEBAT berbanding BEKERJA?

      Padam
    3. bro

      TOLONG HORMAT NAJIS OPS NAJIB.....
      Debat bukan budaya kita
      jangan kasi malu PM kau

      Dalam berhujah, kau kasi point, ini bukan soalan objektif Yes or NO

      Kau beri hujah sampai orang faham maksud kau
      sampai orang kilas dan tepis point kau
      walaupun terpaksa mengakui bahawa Nabi Muhammad tak perlu disanjung sepertimana kata Mahatir


      wakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakkakakaka

      a is for Apple
      b is for bus
      c is for cup

      wakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    4. sebab tu aku tanya antara HUJAH/DEBAT & BEKERJA, mana yg lebih menonjolkan HASIL KERJA utk agama, bangsa & negara?

      nak beri HUJAH apanya kalau solan stret.....yg hganya memerlukan jawapan YES or NO tetapi dijawabnya dgn keluar masuk lubang?

      YES or NO?....make it simple, so everyone can understand....is it difficult or impossible for AI?

      are u homosexual?...stret question

      my answer in NO....n then if u wan to bla...bla..bla...it is up 2 u la.

      Padam
    5. Mamat yang wakakaka banyak tu macam siol je..mcm beruk dapat belacan..nik najis wali selipar bg fatwa kitaorang x gelak pun, mad sabu dgn mah cayangnye kitaorang x gelak pun, ustaz bg kaunseling ngan bini orang dlm bilik hotel jam 3 pagi kami xgelak pun..hj hadi n gang pusing u pasal kalimah allah kami xgelak pun..video nuar ngaan pelacur cina..kote bengkok lagi..dan,dan dan lg ngan jantan beromen, cium mulut lg, pastu main bontot lagi..astaghfirullahhalazim...ni manusia ke binatang..nak menjadi pemimpin..jenis manusia mana yang nak dipimpin..nak jadi pm...

      Padam
  8. wow,

    ayat sejelas tu masih dianggap perli?
    kau ni makan ubat apa tadi?

    Nik Aziz kata sanggup terima bantuan syaitan? Bila tu?
    Aku cadangkan beri Nik Aziz 1 jam siaran di TV. Tapi memandangkan memang tak ada telur, tak berani nak beri.


    wakakkakakakakakkakakakaakakakakakkakakakakakakaka

    ada pulak yang kata ayat perli....
    simpati aku kerana yang bermatian mempertahankan

    wakakakakakakkaakkakakakakakakakakakakakakakakakakak

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha....ayat perli ni mmg agak BERAT bg org spt kau ni...kami faham

      sejak bila kau tak up to date dgn VIDEO NA?....pergilah cari....ada je

      Padam
    2. bro

      najis ops najib tarak sibuk dgn video besi ni

      alaci dan macai mcm korang jer yang ras boleh menggegarkan DSAI dgn video ni

      aku tak ambik pot pun


      wakakakakkakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakak

      jap, lepas ni mesti kau nak suruh DSAI bersumpah
      aku dah agak dah

      wakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakaakkakakakakakak

      Padam
    3. ko tak amik pot...tapi kau berhujah seperti org amik pot.....kau bercakap berdasarkan apa kalau fakta takda?

      PERSEPSI?

      aku masih belum berani nak mennyatakan AI ni main JANTAN N betina.....TETAPI sbg seorang ISLAM, aku hairan apa yg susah sgt nak BERSUMPAH atas nama Allah yg kita YAKIN, PERCAYA SEMBAH?

      Padam
    4. jap

      aku nk mamam

      6 minit aku masuk k

      Padam
    5. Wahai pecacai tegar PAS terimalah ini kenytaan Nik Aziz <Author / ContributorsFounderNow Showing
      Perjanjian Syaitan

      Sheih
      Posted on April 11, 2010

      “Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahlah DAP, Syaitan pun saya boleh terima,” – YAB Tuan Guru Dato’ Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat, Mursyidul Am PAS dan Menteri Besar Kelantan, 23 Januari 1999.
      Selepas menerima persahabatan dengan DAP atas alasan keikhlasan DAP menerima perjuangan PAS, sudahkah Nik Aziz mengadakan persahabatan dengan Syaitan kerana saya yakin, orang sehebat Nik Aziz, bila-bila pun Syaitan ingin mendampingi.
      Di dalam peringatan mesyuarat ke 6 Jawatankuasa Kerja Agung PAS bertarikh 22 Januari 1986, diminitkan seperti berikut,

      Padam
    6. aku dah dgr videonya...cumanya lagi molek kalau Anon WAKAKAKAKAKAKAKAKAKA dpt bg link yg memaparkan kenyataan penuh NA

      mcm tu jugak utk kenyataan NA menghina nabi seperti mat2 kampung n hanya dipilih lepas Allah tgk2 manusia yg sesuai jd nabi

      aku yakin anon wakakakakakaka pasti ada link video PENUH sbb penghinaan terhadap nabi oleh TM amat dibenci oleh beliau

      kalau ada, sila shraekan link di sini

      Padam
  9. berbalik kepada isu sumpah....aku nak tanya ANON & tolong jawab dgn JUJUR....seumur hidup kau, kau pernah atau tak bersumpah atas nama Allah utk membersihkan nama kau atas kerja jahat/nakal yg kau tak buat tetapi dituduh pada kau?

    aku pernah beberapa kali & aku BERANI kerana aku dipihak benar....sebagai seorang Islam (kalau Islam la)....pada fikiran berlandaskan Al-Quran & Hadis, diantara seorang ISLAM yg bersumpah atas nama Allah dgn yg KAFIR bersumpah atas kitab sucinya, yg mana lebih pemberatnya dr segi KEPERCAYAAN sebagai seorang Islam?

    Kerap dikatakan org yg suka bersumpah adalah MUNAFIK.....tetapi hanya org yg beersumpah & Alla SWT shj yg tahu samada org itu MUNAFIK atau tidak.....& berapa kali si Saiful, Ummi, Eskay & Najib bersumpah yg mengikut kata pembangkang boleh jatuh sebagai MUNAFIK

    berikan angka TETAP berapa kali seseorang itu boleh jatuh MUNAFIK jika byk kali bersumpah

    BalasPadam
    Balasan
    1. mampossssssssssssssssssss

      isu sumpah lagi???????????????????????????????

      kau nak DSAI bersumpah apa?

      makin meroyan UMNGOK dgn isu sumpah-sumpah ni

      wakakkakakakakakakakakakkakakakakakkakakakakakakakakakakaka

      aku dh agak dah
      isu sumpah memang tak setel
      hadoiiiiiiiiiii, kena beli poligrafi lah nampaknya
      pastikan ada cop SIRIM

      Headbomb.........isu sumpah naik lagi!!!!!!

      wakakakkakakakakakakakakakakakkakakakakakaakakakakakkakakaka

      Padam
    2. apa yg kau takut sgt dgn bersumpah atas nama Allah ni?

      kalau dah anggap isu sumpah ni REMEH, maka bersumpahlah

      Padam
    3. aku nak tanya kau....kau percaya bersumpah atas nama ALLAH atau tidak?

      jawapan YES or NO

      Padam
    4. sumpah mubahalahah ada dalam Islam

      kenapa?

      apa point kau

      wakakkakakakakakakkakakakakakkakakakakakakakakaakkaakakkaak


      - this column is intentionally left blank


      wakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakakakkakakkakakakakaka

      Padam
    5. kau pegang kenyataan kau ni.....itu je yg aku minta

      samada AI buat atau tak kerja terkutuk tu hanya Allah yg tahu...sbb tu aku lebih berminat sentuh isu bersumpah mubaalah berbanding kes video sbb aku tak ada kat situ.

      cumanya sebg seorang Islam....satu je....selagi kita YAKIN pada Allah & yakin kita dipihak yg BENAR, kita sbg seorang Islam takkan TAKUT utk bersumpah atas nama Allah atas perbuatan terkutuk yg dilemparkan pd kita sedangkan kita tak buat benda2 tu

      cumanya, bila ada seseorang Islam takut bersumpah. maksudnya ada yg tak kena......bukan mcm tu?

      Padam
  10. toksah banyak songeh le macai pr ooooi..

    kalau fitrah sbg manusia normal pun tak mampu nak jaga,
    kalau amanah sbg manusia beradab dan berakhlak pun tak reti nak jaga,
    kalau nak jaga maruah diri sendiri pun tak larat nak pertahan,
    kalau soalan mudah wartawan pun tak reti nak jawab secara ringkas dan padat,
    kalau hal semudah mubahalah yakni sumpah kaedah Islam pun tak mampu nak buat,

    apa lagi yang perlu diharapkan? adakah layak mamat tu disokong dan dibela sedemikian rupa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. lembu UMNGOK

      kita dah sampai penggulungan ke?

      belum kan,,,,,

      berilah hujah

      isu sumpah lagi???????????

      wakakkakakakakakakkakakakakakakakkakakakakakakakakakakakaka

      DSAI, sampai matipun jangan sumpah
      biar mereka meroyan
      kat sini je ada 4 5 ekor lembu UMNGOK yang nak bersumpah sumpih

      wakakakkakakakakakaakkakakaakkakakakakakakakakakakakakakaka

      Padam
    2. tak bersumpahpun terpulang....cuma jgnlah MARAH/SEDIH kalau rakyat yg beragama Islam yg BERPEGANG pada sumpah mubahalah sebagai salah satu cara menunjukkan kebenaran memandang SERONG pd barisan kepimpinan pembangkang.

      kalau hujah "LEMBU" yg kau katakan pun tak dapata kau nak patahkan....kau nak letak taraf kau pd level apa?

      Padam
    3. of course aku berani bersumpah jika aku dituduh buat maksiat sedangkan aku memang suci dari maksiat tersebut. pertahankan harga diri dan maruah memang dituntut dlm agama aku. bermubahalah? berpoligraf? dna? soal balas? silakan..aku BENAR. jadi aku tak takut pun..
      bukan mcm puak2 korang, dahlah kantoi buat maksiat, menagku difitnah, tapi takut nak pertahan diri. manusia apakah itu?

      Padam
    4. tapi la kan... anwar peliwat bukan dari jenis camtu.

      Nak bersumpah?? Ulama mane yang suruh bersumpah??

      Nak guna poligraf??? Mesin tu saksi bisu dan tuli je...

      Nak tunjuk bukti??? ah, semua tu konspirasi je...

      Cuba teliti ape yang diceritakan oleh PEGUAM ANWAR dalam LIWAT II iaitu Yuktes Vijay. Sampai sekarang anwar peliwat tak berani nak saman peguam dia tu... berani kerana benar, TAKUT kerana SALAH....

      Muahahahahahahahaha

      Padam
  11. NAMPAK SANGAT MACAI PR LEBIH BODOH DARI LEMBU KAT ATAS TAK BERIMAN. SEBAB TU JADI CAMTU. WAKAKAKAKAKAKAKA

    KALAU LU TAK PERCAYA DENGAN SUMPAH, BAIK LU SUMPAH DENGAN KITAB LEMBU LA PULAK. HARAP2 LU MAMPUS MACAM PI DOT DOT DOT...KAH KAH KAH

    SURUH JAWAB YES OR NO...LU PEGIJAWAB LEMBU. LEMBU JE SUKA CAKAP PASAL LEMBU.. KAH KAH KAH KAH KAHAK....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ape la yang nak diharapkan dari SEEKOR BANGKAI FUCKATAN pun??? Hanya pandai divert isu je...

      Tapi yang pasti, bangkai fuckatan tu dah mengaku Anwar adalah seorang GAY....


      Muahahahahahahahaha

      Padam
  12. ni soalan terakhir aku buat Anon WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

    kenapa kau tak bagi ANWAR BERSUMPAH.....apa justifikasi ANWAR TAK DIBENARKAN BERSUMPAH UTK MEMBERSIHKAN NAMANYA?

    seriusli, aku betul2 nak tau?
    adakah setakat nak biar rakyat seperti aku ni MEROYAN?....kami tak rugi apa2 pun.....kami yg mengundi.....UNDI RAKYAT LEBIH BYK dr undi keluarga, rakan2 & AI sendiri.

    AI tak mau undi kami ke?...atau sekadar memandang kami sebagai LEMBU yg boleh dicucuk hidung sesuka hati?......kami yg masih ada AKAL & AKIDAH tetap yakin, siapa yg berada di pihak yg benar, dia akan lakukan apa saja walaupun kecil utk memBERSIHkan nama dia.

    tapi kalau dua2 pihak bersumpah?....jika buat la...JAWAPANNYA (sudut pandangan aku), AKU LIHAT DARI HASIL KERJA DI DEPAN MATA AKU......simpel n stret 4wardkan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. peliwat tak perlukan undi dari Melayu Islam, dia hanya nak undi dari bukan Islam. Undi Islam cukup la dari anjing2 DAPig aka PAS... itupun dia rasa dah cukup untuk nak jadi PM..... tapi dalam mimpi la...

      Muahahahahahahahahaha

      Padam
  13. Pak lawak betul la peliwat ni, soklan "anda seorang homoseksual atau biseksual" pun dikatakan soklan sukar (tough question)....!!!!


    Kah kah kah kah kah kah kah....

    BalasPadam
  14. Hahahaha. Tuan Otak Geliga bukan calang-calang rupanya. Byk fakta baharu n hujah yg baik. Tq tuan pasai tolong tambah maklumat baharu

    Hahahaha

    BalasPadam
  15. sebenarnya anon wakaka tu dia serius dah tahap teratas punya prob, selalu perasan, ayat2 dia terjerumus ke arah pesakit gay.. haha.. gelak manjang. apa yg dia gelak pun aku tak tau.. hehe..

    BalasPadam
  16. bangkai fuckatan tu masih datang bulan kot... tu yang senggugut semacam je.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. skala mamat wakakaka tu lupe makan ubat daaaaaaaaa
      maafkn la dier..org OKU katakan

      Padam
  17. baca dari atas kebwh...apabila statement TDM pun diputar belit? Apa lagi nak diajak berdebat? Dia dan askar kiram sama shj. Taktik gerila. Tembak dan lari bila tak dpt menahan hujah dan cuba tembak ditempat lain. Yg paling best..dia ingat dia genius?? hehehe...

    BalasPadam
  18. Macam ni la.

    kalau org tanya agama awak..awak terus bgtahu kan?
    ya saya muslim camtu. ada ke awak pusing sini spin sana kata...agama tu hak peribadi. walaupun saya solat wajib 5 kali sehari bla bla bla...boleh tayammum bla bla bla...bacaan kena betul bla bla bla...tuhan yg satu bla bla bla..
    klu org soal awak agama apa? jwb je la ringkas dan padat. muslim. kan senang..

    fikir2kan..

    BalasPadam
  19. Semua tak boh gambar rupanya tukanng komen takut no...tak bubar sbb takut kalah la tu

    BalasPadam
  20. Masa dsai kena pecat oleh tm,ambo sedih sangat2'orang harapan ambo untuk membela agama dan bangsa telah tersisih gara2 tm.ambo memang fanatik dengan orang ini.....selepas ambo tahu sebab2 dia dipecat...ambo tak caya...ambo siasat,buat kajian dan macam2 lagi.......ambo memang tak leh nak gi.........tak sangka no

    BalasPadam
  21. Anon wakakakakaka ni memang spesis terencat akal... spinnya perputar hal lembu saja.

    Tu lak kecik - kecik tak nak mampus, dah besar sokong papahomo.

    BalasPadam