Jumaat, 22 Mac 2013

walau terang-terang ditunjukkan kebenaran!!! ini tetap fitnah dari umno-kata pekakas pr!!!

walau hal ini bukan dari umno sendiri, umno tak suruh pun yang orang hebat aka anugerah Tuhan tu sesuka hati dok lawan pedang sama pedang.. umno juga tak suruh pengikut dia yang sesukahati terus setuju dia ni makhluk yang macamana...

adakah ini salah umno?



ni pun antara hint-hint yang kita ketahui sah pengikut dia sendiri pun tau dia ini spisis yang macamana.. dan pembongkaran dari papagomo berkenaan habit si ketua hebat ini membuka mata rakyat malaysia yang cerdik..itu yang cerdik, kalau yang tak berapa cerdik? erm tu yang menjadi persoalan tu beb!!

kalau pejuang parti bulan yang kata nak memperjuangkan Islam.. apakah ini tidak memberi apa-apa sinar kebenaran kepada mereka???? erk.. kebenaran yang macamana agaknya golongan parti bulan nakkan sebenarnya... tetap nekad akan mengangkat si ketua hebat ini menjadi pm??? uit.. takkanlah kerana dendam politik dengan umno dan rasa dah tak peduli apa pun.. perkara ini menjadi remeh, takkanlah kerana kerusi empuk putrajaya, masing-masing yang menjadi jaguh kampung tetap dengan pendirian... ahh ini semua mainan umno.. alangkah malangnya menjadi pak lebai yang konon ilmunya tinggi tetapi bodoh dalam menerima kebenaran... alahai dunia, dunia...

perhimpunan pas di kota bharu semalam.. penuh stadium.. baguslah.. tetapi

perhimpunan yang kumpulkan ramai penyokong cerdik pandai berkenaan Islam.. takkan lah tak sedar langsung dan anggap ahhh ini mainan umno... apa minda semua ini dah dirosakkan oleh syaitan? entahlah.. biarlah masa menentukannya.. kerana kuasa, konon nak tegakkan Islam tetapi rela bersama-sama pemimpin yang rosak akhlaknya.. apa nak jadi dengan orang Islam sekarang ek???? semua kerana umno?? uish.. sampai taik dan makanan pun dah tak boleh beza ke... alahai.. rosak!! rosak!!

ps: buat apa ramai tetapi tak cerdik, buat apa kuat ceramah tetapi boddo.. buat apa kuat mengampu tetapi bacul, buat apa kuat maki tetapi telur dah dikemam oleh dajjal... ceh.. memalukan umat!! sorry ye kalau terkasar bahasa, sebab cakap lembut-lembut payah orang nak terima.. 

12 ulasan:

  1. maaf no! nak cakap sikit...puakpuak pas yang mai ramairamai sampai penuh stadium tu pun yang sebenarnya sandiwara umno jugak

    BalasPadam
  2. PERHIMPUNAN ORG2 BUTE!!!!

    BalasPadam
  3. Betol anon 2:25 PTG

    PERHIMPUNAN MAKHLOK2 YG BUTE MATA DAN HATI...

    MAKHLOK2 YG PEKAK DAN BISU THDP KEBENARAN KRN DI HATI MRK TRSEMAT DENDAM KESUMAT THDP SAUDARA SEAGAMA DAN SEBANGSA MRK..

    BalasPadam
  4. Dorg tu dtg bkn sbb pas,tp sbb ada zahar deros la bro..fan zahar yg wt rmai tu..huhu

    BalasPadam
  5. http://www.youtube.com/watch?v=poEDsmiC4WE

    BalasPadam
  6. Orang kelantan ramai yg tidak cerdik akan tetapi mereka sangat egois. Nak tunjuk lagak. Kononnya pandai. Sebenarnya otak kosong. Jangan cuba nak menegur kesilapan mereka. Bengis muka mereka dibuatnya. Menakutkan terutama apabila ada sedikit perbezaan pendapat. Takuut.....mulut manis, tapi hati tidak berapa baik. Maaf yea orang kelantan.

    BalasPadam
  7. Aduhaiiii Khalid ramai2 manusia kat Malaysia ni, yg dipilih pemimpin LGBT, tak ada agama atau sosial, dah takde orang lain ke??? Wuiii BANKRAP orang dah ke ni hehehe???
    p/s: Ramai2 mamat2 kat Malaysia ni, orang2 PR pilih gak yg ada masalah moral aduhai pemimpin "Anugerah" ni..kalu macam nilah kejadahnya baik amik "Bapa Ayam" boleh suruh jaga "ayam ada kaki" hehehe... Kalu macam nilah standard pemilihan pemimpin negara, ada ramai lagi diluar sana yg lebih berkelayakan..
    "Bapa Ayam", "Ah Long", "Peliwat", "Pondan", "Gay", "Penjual Ass krim", "perampas bini orang", "penzina" dan macam2 lagi hehehe yg penting dia laksana amanah rakyat dan negara serta tidak salah guna kuas (oppsss agaknya siKhalid ni dah lupa brader B.A.B.I pernah disabitkan kesalahan salah guna kuasa puiii tak sedar kali dia ni)

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah nasib cacai penjilat dubur bro..tu yang gelap hati..

      Padam
  8. Aik, stadium baru yang dijanjikan oleh pork nick bile boleh gune eh??? Tunggu lagi 50 tahun ye?

    BalasPadam
  9. Saya nak tahu, tak sayang ke free-free bagi KAFIR KOMUNIS tanah-tanah kat Kelantan? Adakah KAFIR KOMUNIS tu lagi mulia dari saudara seagama sendiri? Banyak ke bakti KAFIR KOMUNIS tu di Kelantan?

    BalasPadam
  10. Dimana ada UMNO..disitu melayu.merempat...terimakasih Umno...jual tanah rizab melayu....hidup melayu...hidup melayu

    BalasPadam