Sabtu, 2 Mac 2013

when this bastard animal always talk talk talk rubbish!!!

kalau dah nama kiasu haramjadah.. haramjadahlah namanya.. apa semua mereka nak politikkan..bila binatang barua ini bersuara... aku tak taulah nak cakap apa...

aku nak tanya berapa juta umno bayar kepada orang yang terkorban tu???? bagilah bukti... talk talk talk... fucker punya kit siang, bangsat babi punya tien chua... lu yang jumpa misuari apa cerita 4 bulan lepas... u think al malaysian stupid like u???? the bastard always bastard....


tian chua, apa lu buat 4 bulan lepas jumpa misuari?????

kita lihat sendiri keluarga mereka.. apa yang kita lihat, apakah sanggap sangatkah umno nak korbankan orang yang berjuang demi negara dan biarkan keluarga mereka bersedih... aku nak tanya.. binatang apa yang ada dalam otak manusia 2 ekor ni... ???

adakah keluarga ini mereka juga dibayar????? memalukan bila ada yang percaya bulat-bulat ini adalah konspirasi kerajaan.. gila yang gila.. bila otak disalut taik tetap akan jadi semakin rosak, itulah penyokong yang taksub...

ps: Al-Fatihah buat kedua-dua pejuang negara yang terkorban siang tadi ketika bertempur dengan waris kesultanan sulu...

5 ulasan:

  1. Apabila satu-satu kumpulan memasuki negara bersenjata terutama senjata berat mereka tidak datang untuk berunding. Mereka datang untuk berperang. Dalam keadaan genting seperti ini kenapa pihak kerajaan tidak memanggil veteran-veteran perang yang ada untuk memberi nasihat? Kita masih ada Tun Hanif Omar, Tan Sri Rahim Noor dan veteran-veteran yang pernah terlibat dengan penghapusan komunis.

    Kenapa mesti menghantar pasukan baru yang tidak mempunyai pengalaman untuk menyelesaikan krisis ini?

    Hishamuddin harus bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dengan kadar segera jika sayangkan negara dan parti. Banyak kerosakan dilakukan oleh beliau sebagai Menteri Dalam Negeri sejak lima tahun yang lepas.

    Beliau cuba menjadi hero dalam krisis ini tetapi sebenarnya gagal. Jika Xenophon yang tidak bersenjata dianggap bahaya boleh dihalau keluar dari Malaysia dan kenapa harus dibezakan dengan beratus-ratus orang dengan senjata berat yang boleh dibiarkan bertapak di Lahad Datu? Kementerian Dalam Negeri cuai menangani krisis ini dan menyebabkan anggota keselamatan terkorban.

    Kenapa beratus-ratus orang bersenjata berat boleh melepasi sempadan negara? Di mana pasukan keselamatan berada ketika mereka menyusup masuk? Kenapa tidak digunakan kereta kebal atau kereta perisai untuk memasuki kawasan musuh? Kerajaan perlu mengambil tindakan bijak di dalam hal ini bukannya menyalahkan pembangkang.

    Kesilapan membuat keputusan oleh Menteri memalukan negara. Terdapat banyak lagi soalan-soalan sensitif yang boleh saya kemukakan namun ianya boleh menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional dan akan dijadikan modal oleh pembangkang.

    Jadi, kepada Hishamuddin tolonglah jadi seorang lelaki buat pertama kalinya dengan meletakkan jawatan dengan segera. Anda adalah liabiliti kepada Barisan Nasional. Inilah masanya jika anda ingin menjadi hero.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko nie semua benda nk dipolitikkan. Ko faham tak penceroboh tue beragama islam. Klu bukan islam lama dah kita halau @ serang mereka. Lg satu puak nie penentang perjanjian damai bangsa moro dan kerajaan Filipina. Dia org nie x kan berani ttg Malaysia klu x der penghasut. Ko nie nk salahkan org jer. Cuba ko jd Menteri KDN. Walaupun Menteri KDN tue byk bertelorensi mcm Allahyarham bapa dia. Aku rasa patut juga bg mengelakkan ketegangan. Adakah kekerasan menjamin kemenangan. Byk2 kita istiqamah

      Padam
    2. Semua hal nak di politikan.Pemikiran dungu pembangkang Malaysia. Kenapa kau tak suruh Tentera bom sahaja kawasan tu biar lapang macam tentera Amerika, tak payah pening kepala..

      Padam
    3. Pembangkang suka main tekan "PANIC BUTTON", tgklah hasilnya dipersada maya internet.
      Cubalah tgk camner kerajaan memerangi pengaruh komunis. Kalu amik pendekatan kekerasan dan penghapusan "maksimum" ke atas komunis, rasanya takkan wujud parti DAP or PAP dalam Malaysia. Tian Chua barangkali takkan ada masa nak "tweet" soal wayang. Bodoh...

      Padam
  2. Kebanyakan rakyat Malaysia dah kena divert issue ler....
    Tak tgk ke kejadian tembak dalam berita, oleh pembunuh upahan atau rivalry geng yang menembak musuh atau sesiapa sahaja yang tidak bersefahaman dengan mereka. Belek-beleklah sket newspapaer tu, dah berapa kali dah kejadian tembak orang awam mahupun gengster. Yg bestnya, bawa motor jer tu, then 2 orang sahaja untuk melakukan "tembak".
    So camner pistol tu leh masuk kedalam Malaysia. Kejadian rompak lak, camner??? Kat Pulau Pinang berlambak gangster or kongsi gelap yg memiliki senjata haram dari selatan Thailand.

    BalasPadam