Selasa, 19 Mac 2013

WTF, KORANG NAK KATA APA BEB??? GILA!!!

APALAH NAK JADI NI?? UISH, BETULLAH KATA USTAZ, bila manusia menjadi buta, maka apa saja yang mengenyangkan mereka, mereka akan ambil... dan apa yang merugikan mereka mereka akan tolak.. adus.. aku risau kalau kita semua tak sedar dan tak hairan dengan azab Allah, maka kita semua nanti terimalah keadaan dimana bala datang untuk kita semua rasai... kalau golongan dia saja kena tak pe.. ni masalahnya dengan kita-kita beb!!!

sumber gambar: fb anti pakatan rakyat

ps: adakah anda rela beb?? uish simpang....

7 ulasan:

  1. nanti ade la bangkai fuckatan kata yang tu twitter dari penyamar la.....

    kah kah kah kah kah


    Takpe.. takpe.. bangkai fuckatan sekor tu boleh copy paste isu lain dari haprakdaily dan suara keldaian ke ruang komen nanti. Boleh divert isu ni pun, bukan susah sangat...

    kah kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. Sekor lagi malaon aka berok pandai menaip menulis....

    “Saya tak kisah pemimpin saya LGBT, tak ada agama atau sosial, yang penting dia laksana amanah rakyat dan negara serta tidak salahguna kuasa,” - Khalid al-berok syiah a/l Ismath.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khalid Ismath19 Mac 2013 9:46 PG

      uik.. uik... twitter saya kene hack la tu.

      Padam
    2. amanah dgn Allah pon dia boleh liwat inikan plak amanah rakyat...hakkktuihhh

      Padam
  3. Tanye sama anwar
    ape sebab goyang
    nanti jawab nuar
    bangkai suka pecah lobang....

    kah kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  4. Hahahaha. Ni semua UMNO yg salah. Pemimpin depa kata org melayu patutnya bebas pilih agama, UMNO yg salah. Isu kalimah Allah, UMNO yg salah. Pengganas Sulu mai masuk Sabah, UMNO yg salah. Beruding dgn pengganas, UMNO yg salah. Pemimpin depa kata ini sandiwara, UMNO yg salah. Hantaq askar kita guna Air Asia, UMNO yg salah. Dak hantaq keta kebal awai-awai, UMNO yg salah. Media luaq punya laporan pasai pihak ketiga dlm pencerobohan tu, UMNO yg salah.

    Pendek kata depa ja yg betui, UMNO suma salah.

    Hahahaha

    BalasPadam
  5. Yang ni UMNO jugak salah kerana beri suapan sebanyak RM 2 juta supaya budak mentah berikut keluarkan kenyataan sebegini....

    “Dalam Islam terdapat sekatan berhubung isu LGBT ini. Tapi apa yang penting ialah kita tidak menjadikan golongan ini sebagai mangsa. Kita harus terima mereka ini.

    “Sebagai seorang Muslim, saya boleh terima (LGBT). Pada saya, sesiapa yang melakukan orientasi seks mereka di tempat peribadi, kita tidak boleh mengambil tindakan (terhadapnya). Sebagai seorang muslim, saya tidak boleh menerima ini.

    “Pelaksanaan (undang-undang ketika ini) tidak menghormati (pelaku) dan tidak membawa sebarang makna dari segi Islam dan juga mana-mana agama.Kita (Muslim) ada sekatan-sekatan tertentu, tetapi ia tidak seharusnya menceroboh ruang privasi,”

    -Yurul yezah a/p anwar kutty

    BalasPadam