Rabu, 20 Mac 2013

yup memang parlimen bubar!!! tak caya tengoklah sendiri..

TU DIA.. bukan main suka mecei bila dengar parlimen bubar hari ini.. siap menjerit sampai dah tak kisah orang sekeliling.. sampai ada yang whillie motor depan orang ramai beb, ye lah nak menunjukkan kegembiraan yang parlimen dah dibubar... wahh.. kemain eksyen siut ada pekakas tu.. siap ketab gigi dan kata habislah najib.. jadi pembangkang la lepas pru ni... hehe huii.. gile berlagak siut hahaha... kita tengok je lah siapa lah sok yang jadi pembangkang... kikiki..


yelah yelah pengumuman dah dibuat la.. ni ha.. tengok la sendiri.. pembubaran parlimen..


tapi pengumuman parlimen bubar pada bulan febuari 2008 la ye.. masa tu pak lah yang jadi pm... hehehe.. hah apa lagi percayalah sekarang... hahaha... kemain, pekakas.. nak cepat, nak cepat.. sabarlah.. dalam terdekat ini la.. mesti bubar punya...

ps: kredit rakan fb yang sharekan gambar ini.. hahaha... jangan lupa pesan dekat keluarga, rakan-rakan dan semua sekali KITA UNDI BN, undi pakatan pembangkang maka kita mengangkat lgbt bermaharajalela... anda suka??? tepuk dada tanyalah iman... hehe..

18 ulasan:

  1. undi pakatan pembangkang maka kita mengangkat lgbt bermaharajalela??

    mohon pencerahan berdasarkan fakta..SEKIAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. LGBT semakin berani dan aktiviti LGBT bertambah sebab didokong oleh pemimpin2 dan individu yang pro-PR..betul?

      Padam
    2. Semestinya peliwat...

      "Kita tetap akan terima DS ANWAR IBRAHIM sbgi PM walaupun dia seorang GAY, krn itu hak peribadi beliau!"
      _PKR Bangi_

      Padam
  2. phew!!!!!

    Najis ops Najib memegang sarung telurnya dan mendapati telurnya masih dipegang oleh Rosmah.

    Rosmah sedang sibuk melancarkan biografi dirinya dan kemewahan sebagai First Lady of Malaysia aka Flop

    Biografi beliau disaran oleh Dr M untuk dijadikan sebagai bahan bacaan sekolah menegah di atas kejayaan beliau mengumpul semenjak kecil wang sehingga berjaya membeli cincin berharga USD24Juta.

    Lembu-lembu NFC-----hangguk,,,hanggukk....hanggukk


    wkkakakakakakakkakakkakkakakakakaakkakakkakakakakkakakakakakaka

    sampai hati headbomb post tajuk ni, terasa pilu Najis ops Najib. Tak kesihan ke

    wakakakakakakakakakakkakakaakakakakakakakakakakakkakakakaakakakakak

    ------------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOON---------------- beli jangan tak beli

    BalasPadam
    Balasan
    1. huu... bestnya menambah dosa memfitnah ye bangkai fuckatan....

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
    2. nape lembu NFC?

      kau dah rasa ke telur Najis ops Najib ada dalam sarung dia?

      Musykil aku, kalau ada, bila nak bubar Parlimen.

      Lagi satu, sekadar nak kepastian,bila tarikh pembubaran DUN Johor? Tunggu Sultan ber pekenan ke?


      wakakkakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakaak

      kronik lembu NFC baka tempatan ni

      wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

      ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOON----------------- aku dah tak sabar nak tgk PR lunyai......

      wakakakakakakakakakakakkaakkakakaakakkaakkakakakakakaakak

      Padam
    3. Aku tak tahulah yang mana satu statement aku yang buat lembu NFC baka tempatan ni meroyan: pasal Najis ops najib ke, atau Rosmah atau Mahathir

      Saya mampu beli cincin ni kerana saya menabung semenjak kecil -------------Lembu-lembu hangguuuuuuuuuuuuuukk

      Memoir Rosmah sesuai untuk rujukan------Lembu-lembu hangguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

      Najis ops Najib tak ada telur walau ada sarung kerandut-----------------lembu-lembu hanguuuuuuuuuuuk


      wakakakakakakaakakakkakakakakakakakakakakakakakakaakakakak

      ---------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOn------------ sayang yang tak bertepi pada pemimpin wasatiyyah

      wakakakakakakakakkakakakakakakakakakakakakakakakakaakakak

      Padam
    4. kah kah kah kah kah kah.... mak lampir boleh tanye aku bila DUN Johor dibubarkan. Kah kah kah kah kah kah... bukan ko kata esok ke??? wakakakakakakaka....

      Yang aku tau, esok berlaku pelarian al-juburi ke kedutaan turki lagi. Dia kata ade orang nak bunuh dia, pasang bodyguard berbelas2 ekor, tapi tetap rasa tak selamat eh...

      wakakakakakakakaka..... pasal DUN Johor terbubar tu, cuba la cari2 kat haprakdaily lagi eh, mane la tau... haprakdaily hari ni baru nak umumkan tarikh sebenar pembubaran secara automatik DUN Johor tu bile. Kalau tetap tak jumpe, ko hentak je kepala ko kat dinding seribu kali, lepas tu aku akan bagitau...

      kah kah kah kah kah kah...

      Padam
    5. Saya mampu beli cincin ni kerana saya menabung semenjak kecil

      -------------------------------

      kah kah kah kah kah kah kah... ade link boleh tunjuk sape la yang cakap camtu eh?

      kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  3. Nak ucapkan jutaan terima kasih di atas kemurahan BN memberikan perkhidmatan wifi selama setengah jam.

    1/2 jam pun dah memadai, dapat juga tengok gamabr cincin berharga 24juta tu

    terima kasih BN

    BalasPadam
    Balasan
    1. wifi free???? Kah kah kah kah kah kah... wifi free kat Penang ade la... itupun macam siput babi tengah berlari... wakakakakakakakaka

      Padam
  4. hehe lg 19 jam pembongkaran ehem2 pedang lawan pedang, tu pasallah dah macam haram jadah dah seko2 pekakas aku tegk hari ni haha..pelawok2.. tak keruan kerana ades.. ai mcm2 keno.. modal pilihanraya pun dah kongsoi, yg ada pun rosmah je lah aku mmpu nak belasah pun... keh keh.. setakat gaji 3k, modal best pun tak leh nak buat, makan gaji buta da.. hahaha.. pui!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gaji RM3k mane cukup, tu sebab kene kerja lebih kuat mengencing orang lain. DUN Johor terbubar sendiri esok???? mak lampir.. mak lampir... Kah kah kah kah kah kah kah....

      Padam
    2. lahai

      aku ingatkan lembu ni dah masuk kandang, masih berkeliaran lagi rupanya...


      kau rasa DUN negeri ni auto renewal ke?
      kau fikir parlimen terbubar hanya dengan pengumuman Najis ops Najib jer ke?


      wakakkakakakakakakakakakakakakakkakakaakkakakakakakakakak


      tulungggggg...kronik kebebalan lembu UMNGOK sekor ni
      ada sesiapa boleh bantu?


      wakakakkaakkaakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakka

      -------------------YA AMPOOOOOOOOOOOOOOOOOON--------------- bodoh perlembaggan rupanya lembu NFC ni...hanggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk aje

      Padam
    3. eh, marah pulak sekor bangkai fuckatan kat sini. Admin tak bising, dia pulak yang terlebih... kecih pulak tu...

      kah kah kah kah kah kah kah kah...

      xpe, xpe... aku paham, ko marah kerana ni kan?


      "Kita tetap akan terima DS ANWAR IBRAHIM sbgi PM walaupun dia seorang GAY, krn itu hak peribadi beliau!"
      _PKR Bangi_


      Kah kah kah kah kah kah kah

      Padam
  5. Maka berkata la sekor BABI SONDOL yang berkeseorangan disini bersama ramalan songsangnya...


    Tanpa Nama20 Mac 2013 3:42 PTG
    banyakkan membaca selepas meragut lembu-lembu NFC umngok.......

    Mai aku habaq tarikh pembubaran DUN otomatically

    Johor - esok
    N9 - 26.3
    pahang - 7.4
    selangor 22.4
    perak 24.4
    melaka 26.4
    perlis 28.4
    kelantan 28.4
    sabah 29.4
    penang 2.5
    kedah 2.5
    terengganu - 5.5
    sarawak - kecuali

    Parlimen - 28.4

    -------------------------------------------------

    Johor-esok???? Kah kah kah kah kah kah kah
    N9- 26.3???? Kah kah kah kah kah kah kah
    Parlimen-28.4??? Wakakakakakakakaka...

    Kesian BABI SONDOL tu, banyak sangat makan makjun kuat seks dari haprakdaily, sampai buat ramalan otomatiknya secara MEMBABI BUTA...

    kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jadi ke DUN Johor terbubar secara otomatic arini?? Tak dengar ape2 brite pon. Wakakakakakakaka

      Padam