Isnin, 1 April 2013

apa salah saya!! saya melancap je bukan berzina!! keh keh keh.. kesihan!!

dah jadi gila badas sial parti keadilan rakyat ni.. dah macam parti kongkek rakyat dah ha.. keh keh.. ai macam-macam.. akhirnya si jebon yang menlanc... depan laptop tu dah dipecat serta merta oleh pkr... alahai banyak kasihan... kekeke...ai gilo gilo.. banyak skandal betul pkr ni.. naik muntah aku weh!!! pui...

jom kita baca luahan ketua penerangan pkr merbok tu... KETUA PENERANGAN TU WEH.. BUKAN MACAI.. KETUA... alahai.. rosak-rosak... apa mau lawan mentara guru dia ker.. si mr mansuh tu ek... kih kih kih..


sungguh kemaluan oooooiii.... manalah nak letak muka... ades.. 

ps: adakah parti rakus ini pilihan rakyat malaysia.. hehe.. ades.. rosak lah akhlak rakyat, dah dah muda-muda.. punah ranah akhlak weh.. dengar kata orang pas pun dah naik angin dah dengan pkr ni.. banyak pulak masalahnya... hehehe..

9 ulasan:

  1. http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEHKEH PKR LER PARTI PALING LAWAK DLM SEJARAH POLITIK MALAYSIA BROO ADOIYAIII

    BalasPadam
  3. kah kah kah si pelancap di kena kan tindakkan dah si penjibo relek jerr toron bini orang,rembat chinadoll la ni menutuh jubo mahasiswe mat bohjan ni masih steady lagi tu kah kah melancap salah berjubo meliwat tak salah kah kah bahana nepotisme dan kroni kah kah yang susah nnti tok nik gak yang kena cuci dosa dan lap kote skg ni tok guru ade keje tambahan lap laptop pasal sperm berserabai di laptop ( KES MELANCAP ) kah kah kah tok guru lap lap top la pulak kah kah dulu lap kote bang non kah kah kejap lap lap top kah kah kejap lagi kena lap kote bengkok dan jubo mahasiswa kah kah lawok kah kah kah....bahana doa pecah perut dan ko! ko! makan tuan kahkah lap kote lap laptop plak tok guru kah kah kah

    BalasPadam
  4. maknanya dalam PKR mereka tahu dan memang dalam pengetahuan mereka bahawa pemimpin yang mereka agungkan melakukan hal yang disebut...terang2 dia akui...so nak bazirkan undi anda untuk manusia laknat ini kah? ayuh undi BN...

    BalasPadam
  5. ape nak heran parti haram jadah tu... dulu ade sorang balaci dia kata rasuah seks tu adalah sedekah... memang haram jadah dari pencacai dia sampai la ke pemimpin mereka...

    BalasPadam
  6. mungkin dalam parti p Gay R meliwat,melanggan cina doll,main bini kawan adalah kesalah kecil dan tidak perlu tindakan disiplin.

    tetapi bila anda didapati melakukan kesalahan melancap..Itu adalah kesalahan disiplin paling BESAR dan hukuman serta merta hendaklah dijatuhkan ...

    UNDI PAS HARAM kerana mereka bersekongkol dengan parti yg.ber ideologi seksualiti merdeka ini...

    gen2felda

    BalasPadam
  7. KESALAHAN KAMU EN SAHARUDIN KERANA MEMBUANG SPERMA MERATA RATA, IBARAT MEMBUANG SAMPAH MERATA RATA AKAN DI KOMPAUN...TETAPI JIKA MEMASUKKAN SPERMA KE TEMPATNYA SPT DI DALAM KARUNG KUNYIT ATAU VAGINA MAKA KAMU TIDAK AKAN DI AMBIL TINDAKAN SEPERTI YG DILAKUKAN OLEH MR MANSUH DAN OTAD 3 PAGI.(AKTA BERJUBOR 007/01/2020/TERKAM/KONSELING jilat skli.PKR 2013).

    BalasPadam
  8. nasib ko la labu.....ko nye bideo je BUKAN BESI....kahkahkah

    jgn risau le, tiket ke Syurga dahpun PAS sediakan......yg penting UNDI tetap pd pembangkang.....muaaahahahahahahahaha

    BalasPadam
  9. Doaku semasa haji yg lalu didepan kaabah

    Ya Allah, kau hancurkan DAP dan PKR...
    Satukan org melayu dan islam di Mlaysia...kau satukan UMNO dan PAS..

    Aku harap dan yakin, Allah akan perkenankan doa ku..

    Kita tunggu dna lihat!!!!

    BalasPadam