Jumaat, 12 April 2013

baru aku faham!!! derma jihad pas wajib kerana apa!!! $$$$$$$$$$$$

BILA TIME CERAMAH PAS, PEMIMPIN MEREKA KATA

DERMA KITA ADALAH JIHAD, SUMBANGAN KITA ADALAH JIHAD... INGAT TUAN-TUAN... SETIAP DERMA ANDA UNTUK JEMAAH KITA ADALAH UNTUK MENJATUHKAN UMNO...

UNTUK APA TUAN-TUAN, UNTUK MENJATUHKAN UMNO..... TAKBIR... TAKBIR...

erm baru aku faham beriya-iya benar nak orang suruh derma... oooo baru aku faham da...


ps: yahoooooooooooooooooooooooooooooooo......... bravo, bravo...

4 ulasan:

  1. KEHKEHKEH JIHAD ATAS KATIL DGN INDODOLL BROO...YG SEDAP PAS YG KNE TUDUH UMNO ADOIYAIII

    BalasPadam
  2. Kalau BN bukan main bising parti sundal bolong ni..jika kena pemimpin meka meka kata fitnah. itnah maksud nya cakap tanpa bukti..mcm pak juburi do kelentong..

    BalasPadam
  3. kesian rakyat, dok kena tipu mcm tu la, rakyat dengar ceramah dok atas rumput siap bg duit lg, pemimpin diorg sedap2 balun betina pakai duit rakyat http://bit.ly/10tRRDQ

    BalasPadam
  4. ... nwar berahi adun perupok ... adun selising ... ustaz kaunseling jam 3 pagi ... mat sabu ... antara penerima derma yang mendapat manfaat dari kebaikan ahli pas ... er mereka dah awal-awal masuk surga ... kepada penganut agama pas ... kena tunggu hari hisab dulu baru buleh masuk surga ... itupun kalau Allah dapat menerima fatwa nabi mereka bahawa undi pas masuk surga ... kalau tak hem ... ikut imam-imam mereka kat atas la gamaknya ...

    BalasPadam