Selasa, 2 April 2013

BETUL APA CAKAP SI RAFIZI RAMLI!!! kenapa pulak semua membantah??? hehe

BANYAK MODAL SI RAFIZI NAK BELASAH BN DAH KANTOI OI.. manalah hai nak letak muka si jambu ni.. hehe.. rafizi dengan bangga cap jebon kata, projek MRT yang telah dijalankan tu bernilai rm80 billion... wow!!! punya gempak tuduhan tu.. ramai pekakas pr melopong sambil garu telo beb dok dengar, puas mereka jaja.. ek eleh... apa betul ke rm80 billion ni rafizi???  mana dapat angka tu?? kira angka tu dapat dari kiraan sendiri ke cane?? haha... fail lagi... shit

tu yang i nak jumpa u rafizi, i admire u lama tau...hehehe... 

tuduhan persepsi dari pakatan rakyat, standard la.. main sebat tuduh tanpa fakta.. jadi kita malukan je lah dia dengan fakta.. sebab fakta bagi puak-puak meroyan putrajaya ni adalah bukti taik... kalau bukti persepsi walau tipu puak pekakas kata yup memang betul... sahih.. sahih abah lu.. hahaha


macam ni standard ketua strategi ka.. main sedap angka je dia sebut.. haha apasal tak sebut terus rm200 billion je.. baru trill... gerenti pekakas cap unta percaya punya... keh keh


ps: ketua kencing berlari, anak buah kencing berganti-ganti.. yiiiha... keh keh keh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan