Isnin, 8 April 2013

bila dia carutkan ulama pondok.. ini lah dia perangai puak-puak haramjadah...

aku sebenarnya banyak kali memerhatikan ramai gila keparat mahkluk pentabsub pakatan ni.. mereka kalau kena krtitik.. kau tengok cara meraban tahap teratas beb.. pentabsub mendewataranyakan parti pas.. ni lah dia...

biar semua melihat.. biar semua memerhati.. mereka ini adalah makhluk paling bangsat pernah dicipta..


ps: taik bergelumang penuh dekat otak mahkluk gini weh... apa dia ingat 28 juta rakyat malaysia ni kompem sokong diaorang ker.. hahaha

13 ulasan:

  1. mereka dah meroyan sebab nampaknya ARTIS je yg seronok dgn mrk skrg....ustaz2, alim ulama', ustaz2, cendekiawan2, profesional2, ahli2 pondok MAJORITI dah beralih menyokong UMNO/BN.....dia meroyan, kita layan je la.....muaaahahahahahaha

    BalasPadam
  2. Apa yg dia carutkan pasal menyundal. pasal yahudi semua itu yg puak mrk amalkn...kalo x, camana bole ANUwar menyundal pon mrk diam, Mat Sabu menutuh bini org pon bole jadi pemimpin PAS, ..Dana Yahudi yg mrk trime tu sbb la N Ajis dan Hadi bole jadi lemboo cucuk idong sgl tindak tanduk mungkar ANUwar dan DAP...;

    PAS mmg cakap xserupa bikin....

    BalasPadam
  3. Malangnya puak bangang ni. Sesama Melayu maki hamun, cina dapig dipeluk, dijawab takbir, dah terbalik hati n niat mereka, dulu respect juga ingat perangai baik tp sekarang sunnguh menakutkn. Sanggup jadi barua pengkhianat

    BalasPadam
  4. Ini lah maksud sebenaq assobiyah. Had yg dak sokong depa, depa maki. Had yg sokong depa, depa puji. Aku bulih agak, andai ulama pondok tu buat u turn sokong depa balik, jgn kata ludah, kahak hijau pun depa jilat semula.

    BalasPadam
  5. Ada cacai ajak masuk PAS..apa yg menjadi asas pelawaan?



    BalasPadam
  6. Bukan setakat ulamak pondok aje jadi mangsa makian diaorang. Majlis fatwa, mufti, kumpulan tabligh pun kena. Dah teruk sangat la Pas nie...Parti ajaran Setan.

    BalasPadam
  7. inilah dunia akhir zaman.ulama,guru agama dan mufti tidak dipercayai bila kebenaran ditunjukkan kepada mereka

    BalasPadam
  8. Cubalah lihat.. akhirnya mereka sndir yg mengaku sbg parti Islam menghina ilmuan pondok dan menghina sesama Islam dgn cara yg amat dahsyat.. tapi merek langsung tidak berani buka mulut atau hina DAP dan PKR apa bila mempermainkan Islam dan Kalimah Allah, Tunjang TAUHID kita pada Allah..

    Sedihnya dan ditakuti bala Allah jika ramai manusia2 ternakan PAS Laknatullah ini menghuni bumi Malaysia.

    Berilah mereka hidayah atau azablah mereka ya Allah!

    BalasPadam
  9. agenda mengkristiankan negara ini dengan agama rasmi ditukar kepada kristian dan PM dari kalangan kristian telah diketahui umum didalangi Dog And Pork parti . Baca cerita mengejutkan ini:

    http://www.anwaraidc.com/?p=33710

    yg.pelik,,pas terus menjilat Dap dan membenarkan setiap tingkah laku dap terhadap islam dan umat melayu..

    gen2felda

    BalasPadam
  10. Macai pakatan haram jadah.. percayalah diorang ni bkn pengamal islam sbenarnya. Entah solat 5 waktu cukup ke x. Tp x pe. Diorang ni wt dosa, nik ajis boleh doa keampunan. Nama parti pas leh tukar ke parti PAKS. Parti Ajaran Kufur n Sesat se malaysia. Taubat la 'raja berdaulat'. KERAJAAN PAS AKAN BERKUBUR DI BUMI KELANTAN..... tak lama dah lg..

    BalasPadam
  11. memang puak puak taksub ni hati dah ditutup, cuba muhasabah. cer tengok dengar ceramah bekas setiausaha organisasi DAP, mohd razali abd rahim yg dah bertaubat dari sekongkol dgn DAP.. nak jaga islam ke politik sampah.



    BalasPadam
  12. alaaa PAS mcm tu laa.. apa la sgt !!! mulut je bising tapi HATI mcm gampang !!!!! hahaha.... selamat berkubur PAS seronok jadi KULI BATAK DAP dan kena liwat sampai berbuih dek raja main lubang jamban tu ??? hahahaha

    BalasPadam
  13. abaikan je lahhhh..mamat tuuu....nak buat camna.."IDOLA"
    nya kini...makin jelas dan nyata..kaki songlap.dari duit tabong jihad,tabong masjid,tabong mamali....dan macam2 tabong lagi....terkini tabong perwira lahad datu pun depa nak songlap....tgk bendera PAS...ingat...tabong songlap.....makin hamPAS kini.....!

    BalasPadam