Rabu, 3 April 2013

bila macai bersuara.. maka adakah semua boleh percaya? kikikiki

bila ds najib bubar je parlimen.. dengan menjadi sawan cipannnya maca-macai terus eksyen kata.. yes.. kita bakal memenangi pru13 dengan bergaya... habislah umno.. jadi pembangkang la lepas ni.. hehe.. tak pe. sebab golongan macai ni.. dia jenis.. syok sendiri da... dia ibarat...

aku pernah terbaca dari komen sebuat blog.. ayat dia memang terbaeik, sinis.. hehe

"bila bertanya hamba Allah ini, dia terjatuh motor dengan motor yang dia tunggang... macamana awak boleh terjatuh sungai ni??? jawapan hamba Allah tadi... oii.. apa kau tak nampak aku basuh motor ni.. apa buta ker..??

hehe.. kesimpulannya golongan ini, virus otak senget tetap akan mengawal apa yang mereka fikir.. hehehe.. apa pun tak boleh.. keh keh keh..

ni dia menifesto yang di puja para pekakas macai.. haha..

dah kena tipu rela kena tipu lagi ye macai.. wakaka..

sebab mereka-mereka ini adalah golongan


ps: orang pas (golongan parasit) ramai berjangkit penyakit ini.. hehe.. rosak otak.. pui

3 ulasan:

  1. Bab menghapuskan kroni tu yg x bole blah... Parti Keadilan anak beranak tu tak reti2 nak hapuskan ke? haha.. macai sembang je lebih..

    BalasPadam
  2. Dlm PR..bukan sj KRONISME..tapi NEPOTISME..JAMBANISME..JUBORISME..KAUNSELINGISME..CHINADOLLISME..HUTAN SIMPANISME..ANJINGISME..BABISME..BODOHISME..bla bla bla..semua ada

    BalasPadam
    Balasan
    1. lawak la bro......btul apa kau ckp kahkahkahkah kasi hancur sama pr

      Padam