Rabu, 3 April 2013

bila parti mereka di gelar parti kongk** rakyat!! semua tak percaya.. hehe..

lepas video berwarna tuan besar mahadewataraya dia meliwati mahasiswa baru 3 episod di paparkan oleh papagomo, ingat kan habis kat situ je.. selang je lepas tu.. keluar pulak video depan laptop yang melakukan kerja toit-toit secara sendiri atau bahasa kesatnya onani.. haha.... dah dah.. keluar pulak skandal terbaru..ek eleh.. apa parti pkr ni jenis banyak skandal seks je ke.. haha..

PATUTLAH ORANG DAH KENAL PKR NI PARTI KONGK** RAKYAT..

terjun bangunan lagi bagus haha.. memalukan..

dikatakan skandal terbaru ini disebarkan oleh musuh dalam parti dia sendiri.. sebab nak jatuhkan mamat dalam gambar ni supaya tidak menjadi calon pru nanti.. wah dalaman mereka pun gaduh besar dah ni.. harap punah ranahlah kau wahai pkr... cilakahanat...



ps: amat kemaluan bila kita ada otak memilih parti ini menjadi barisan yang akan memerintah malaysia.. simpang la hea.. rosak anak cucu... adeh..

9 ulasan:

  1. WA CAYE BRO..WA CAYE!...WA CAYE! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. nak cakap ape lagi, ADUN kangkang dengan hutan lebatnya yang suka berzina dengan Melayu PGayR pun tetap akan dicalonkan dalam PRU ni nanti... itu pun pencacai mereka kata itu urusan peribadi ADUN berkenaan, janji pemimpin mereka boleh bersemayam di Putrajaya.... MP/ADUN kaki seks, kaki liwat, kaki lancap depan laptop, kaki gigit semua boleh jadi wakil rakyat mereka. Penganut fuckatan tak pernah kisah pun...

    BalasPadam
  3. putrajaya kemudian jadi pusat maksiat....haru dibuatnyer....

    BalasPadam
    Balasan
    1. siap ada disco.. memang trill haha

      Padam
  4. wooo selupa chua soi lek maa
    sudah kasi kongkek sama amoi lagi angkat jadi plesident MCA

    manyak cilaka


    BalasPadam
    Balasan
    1. lim kit sial boleh mamposs4 April 2013 7:33 PG

      tapi dia mngaku dan letak jawatan.bukan mcm nuat agn assmin alley

      Padam
    2. tambah solang lagi... eli bogel... boleh diangkat jadi ostazah ooo, pakai tudung jumpa pork nick, terus ilang semua losa...

      Padam
  5. wooo selupa al-juburi maa
    sudah kasi kongkek sama amoidoll, jambudoll, siswadoll lagi angkat jadi PM Malaysia

    manyak cilaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, chua soi lek tak ade le berangan nak jadi PM macam sesumpah jubur tu.

      Padam