Rabu, 24 April 2013

[bom] radikal politik dah bermula!!! berjaga-jagalah rakyat malaysia!!

ini lah terjadi bilamana keadaan radikal dah bermula dan keadaan begini tak pernah pagi berlaku sebelum ini terjadi juga akhirnya.. apakah perkara ini akan lagi teruk bila masa rakyat membuang undi?? adus ni yang tak gemar ni.. kalau tak puas hati pun tak perlu buat macam negara luar la woi.. sial lah..

bilik gerakan utama bn di nibong tebal di bom pihak tak bertanggungjawab, seorang dikatakan cedera teruk.. kepada pihak berkuasa siasatlah siapa yang buat kerja sialan gini.. apa dia ingat ni selatan thailand, ingat ni iraq, syria?

war is begin my friend!!!



ps: sememangnya rakyat harus buka mata politik gini tak perlu di malaysia la..

11 ulasan:

  1. dah mula dah skrip bang nuar

    BalasPadam
  2. Taktik UMNgok nak memburuk2kan PR!

    taktik basi & mudah dibaca.....rakyat takkan tertipu lagi, & lagi & lagi
    ABU!!!.....asal bukan UMNO!...ini kalilah

    dr Pak Cik Nibong Tebal yg tak kisah nista UMNgok

    BalasPadam
  3. modus operandi UMNgok telah ditelanjangkan oleh HARAKAH.....lihat sini

    http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/18618-pas-kecam-letupan-di-ceramah-bn-

    jelas UMNgok menggunakan polis utk kepentingan diri!...ini kalilah JOM UBAH!!!!


    dr Mak Cik Nibong Tebal yg tak kisah nista UMNgok

    BalasPadam
  4. Satu lagi propaganda UMNgok nak memburukkan PR........insaflah wahai cai2 UMNgok!......rakyat tak mudah ditipu lagi & lagi & lagi....ini kalilah.ABU!!!!
    http://bumiyang.blogspot.com/2013/04/lagi-perbuatan-khianat-menjelang-pru-13.html

    dr Cik adik comei lote Nibong Tebal yg tak kisah nista UMNgok

    BalasPadam
  5. satu lg propaganda UMNgok nak menjatuhkan imej PR....kali ni DAP....mana ada Karpal jatuh dr wheelchair mcm sampah dibuang dlm longkang?........kalau nak buat videopun edit la betul2....cait! menipu & UMNgok bagai isi dgn kuku.....lihat bukti di sini:

    http://novandri.blogspot.com/2013/04/kejam-aksi-karpal-singh-jatuh-tergolek.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+novandri+%28MINDA+INTELEK+MELAYU%29

    dr Mr Singh hensem Nibong Tebal yg tak kisah nista UMNgok

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha..

      baru je takbur nak saman Tun M..

      tup tup tersembam mencium bumi..

      amekaw!!!

      Padam
  6. NAMPAKNYA KATA2 ZUL NORDIN SEMAKIN MENUNJUKKAN KEBENARAN..

    BalasPadam
  7. Tak ada berita bergambar ke tentang ceramah PR yang tak mendapat sambutan?

    Tadi, ceramah Anwar di Segamat hanya mampu menarik 200 orang sahaja. Harap admin akan keluarkan beritanya. Pasti seronok.

    Musim-musim PRU ni tak ada berita ahli Pakatan tinggalkan parti ke? Pasti seronok kalau admin dapat keluarkan beritanya.

    BalasPadam
  8. jgn over confiden,smalam kat pandan perdana ceramah pr/dap dihadiri lebih 3000 orang rasa. penuh padang.......majority kaum cina.....

    so kepada orang umno kena giatkan lg usaha.....jgn sambil lewa.....

    puak pr tg taksub mmg takleh nak tolong kedangkalan nya.....cuma kita pstikan puak atas pagar tidak memilih parti pengganas sperti pr.....

    BalasPadam
  9. antara tipikal puak pr,sgala kerosakan/keganasan adalah konspirasi kerajaan. video pemimpin/ahli mereka membuat seks adalah editing pro dr umno, keluarnya ahli/pmimpin pr utk ke bn adalah kerana dibayar bn.......

    ehmmm segala2nya salah umno/bn.....

    takkan segala2 dirancang tanpa kgagaln.....umno/bn bukan ada superpower......yg MAHA BESAR hanya ALLAH....

    BalasPadam
  10. Biasalah...puak Kaldai Aljubs...otak Dahl serabut...kesian kena tipu Anwar...

    BalasPadam