Selasa, 23 April 2013

[cara kotor] dah tentu ini adalah 'underground ops' dari pakatan rakyat yang buat!!! orang cerdik saja boleh fikir!!! perang saraf yang fail!!!

kepada sesiapa sedar.. taktik ini memang digunakan secara meluas oleh pr dalam mencari impak emosi kepada sesiapa yang dapat risalah ini... beb kena faham.. mereka dah tak de modal besar nak belasah bn.. jadi taktik underground diaorang ni kadang-kadang macam badas pun ada.. kelakar pun ada... konon nak memberi persepsi buruk kepada bn.. kerana main kotor... jadi.. orang yang pandai berfikir akan faham... untuk apa bn nak buat risalah gini sedangkan risalah-risalah dari bn semuanya bercetak yang berwarna...

balck ops yang tak berapa cerdik!!! kikiki bhagal punya pr, apa kelas main photostat lepas tu bagi kat orang... hehehe... belajar nak main kotor tetapi belum apa-apa dah terpijak taik.. apa punya tur da gerak saraf pr.. haha..


gerak kerja bn, semua risalah yang diedarkan semuanya berwarna la beb.. setakat gini tak real la buat.. kah kah kah kah..

cuba tengok contoh risalah bn untuk belasah pr..


ps: nak memalit kebencian.. yang tak berapa pro la pr.. kikikiki...

4 ulasan:

  1. Yang buat kerja potostat ni selalunya puak hamPAS. risalah fuckatan yang diposkan ke rumah aku pun semuanya ada kaler cuma ade satu surat dari tok guru pork nick je yang versi hitam putih (potostat la). Nampak sangat la puak hamPAS ni semuanya kelabu asap je. Dapat duit derma dari ceramah, sebahagian guna untuk perang psywar, sebahagian lagi guna untuk bayar duit hotel bersama pelacur. Isle la sangat camtu....

    BalasPadam
  2. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  3. PR kedekut, mn boleh cetak kaler utk rakyat, mahal, tp naik jet mewah, melancong ke eropah, naik keta mewah itu kmestian lah bg pemimpin PAS dn PKR DAP

    BalasPadam
  4. masalahnya isu rsalah ni dh jd hot kat tempat aku... yg heran puak2 pr je yg jumpa. org lain x dpt lak

    BalasPadam