Isnin, 8 April 2013

ceramah din pudu dan lim kit siang, hampir 5,000 hadir di pekajang, gelang patah!!!!... demn!!!

aa... aaaa.. aaa.. aku.. nak cakap pun dah rasa gementar ni.. nak tunjukkan gambar ceramah pr di gelang patah ni pun aku cukup gusar... nampak gayanya lim kit siang begitu yakin 100% gelang patah dia akan menang besar... alahai.. camne ni.. erk erk..

perghhh ramai gile bro.. tapi ni ceramah TUKAR di kelantan.. hanya sebagai gambar hiasan.. hehe

sebenarnya gambar sebenar di bawah ini, goyang aku melihatnya hehehe

amacam ramai tak.. gile ber asak-asak orang la wei.. apa ko tak nampak... hebat siut lim kit siang... hehe..

Pekajang, Gelang Patah, Johor 6 April 2013 - Suasana ceramah pakatan pembangkang yang disampaikan oleh Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang, tidak mendapat sambutan dari penduduk setempat apabila kira-kira tidak sampai 100 orang yang hadir bertempat di Pekajang, Gelang Patah, Johor, di sini malam ini.

sumber anti pakatan rakyat

4 ulasan:

  1. kitty siang dah dapat bayangkan kubur besar dia di gelang patah...

    jangan heran masa penamaan calon nanti, nama dia ada kat ipoh timur balik...

    gen2felda

    BalasPadam
  2. takkan la seramai tu jeeee??.....Gelang Patah ni MAJORITInya Cina lebih 50%.....org2 Cina ni bg dia lebih baik buka kedai dr buka telinga utk politik......di mana ada Cina waima di Johor sekalipun, jgn pro BN/UMNO terlalu berharap utk undi mereka.....org2 Cina ni dah berTEKAD utk hancurkan UMNO di tempat majoriti mereka ada....apa yg kita boleh buat skrg ni cuma berharap & berusaha MAJORITI TERTINGGI undi drpd ORG MELAYU utk tunjukkan kpd org2 Cina utk mengingatkan mereka, pilihan salah mereka pasti akan memakan diri mereka sendiri

    bg aku, PRU-13 ni adalah PERANG KAUM melalui undi & PRU-13 nilah akan menunjukkan wajah sebenar kaum CINA & INDIA Malaysia adaka mereka boleh dipercayai lagi atau tidak......bg aku, kepercayaan aku terhadap mereka sudah TERHAKIS semenjak 2008 & memuncak dlm isu nama Allah selain pengalaman peribadi....NOKTAH bg aku utk mempercayai kiasu2 ni waima dr Cina MCApun....mereka meminta & mereka sudah terima dr aku & mungkin ramai lg org Melayu & bumiputera di luar sana berfikiran spt aku......NEGATIVE?....ya....aku hanya beri apa yg mereka inginkan sgt....kpd yg tersa aku nak kata....ADA AKU KISAH?

    BalasPadam
  3. Aku dak paham, mcm mana org bukan kawasan situ bulih dipilih utk wakili penduduk kawasan tersebut? Kalau aku mmg dak pilih la.

    BalasPadam
  4. sememangnya kaum cina sudah lama berhasrat untuk kuasai politik kat malaysia ni..Bn perlu berkerja lebih kuat untuk dapatkan undi org melayu dan kaum india di gelang patah...peratusan org melayu sekitar 35 % dan india dalam 15% disana..jika adalah segelintir kaum cina yang undi Bn peluang untuk menang tetap ada...calon mestilah dari kaum cina untuk membuatkan mereka ada pilihan..kalau letak org umno atau mic jadi calon pasti kan kalah.

    BalasPadam