Sabtu, 6 April 2013

dah bocor satu perkara!!! rosak program aku!!!!

eeeeeee... takutnya... sebenarnya.. taktik pas nak pedajal umno kalau peluru dah ada, sebelum bubar parlimen dah disebarkan dah, malah peluru tersebut boleh bagi goyang kat umno ooo, tetapi apakan daya.. puas mencari, sampai pasang spy, supaya spy tu masuk dalam rakan-rakan umno.. terutama dalam war room cyber.. mereka nak satu modal dari spy-spy ni supaya dapat mengembalikan maruah pas yang teruk tercalar sekarang ni...

tertanya.. adakah spy-spy ini memang ada dalam kalangan tentera maya umno??? tertanya juga, katanya spy-spy ni dah lama ada, cuma mereka sangat berhati-hati... cis.. cis.. dapat tangkap.. ajar pengkhianat merosakkan bn ni.. huh..

ops harimau belang.. kasi terkam..


ps: sebab taktikal ini memang ada dalam perang, pertualang memang ada disetiap organisasi.. jangan pas terkejut pulak dalam pas pun ada spy dari umno... hehehe.. kalau tak macamana kertas memo diatas boleh ada ditangan media-media cyber umno???? hehehe...

7 ulasan:

  1. dia pikir dia pandai
    rupanya ada lagi yg lebih pandai

    PAS MEMANG OTAK LEMBU....

    BalasPadam
  2. rupanya spy UMNO dah lama ada dlm jabatan taktikal & perisikan angkatan tentera PAS.....
    satu jabatan PAS yg tak der spy UMNO......Jabatan Anal @ Jamban...

    BalasPadam
  3. Berkawan dengan orang jahat, kita akan jadi jahat. Apa dah jadi kepada PAS sekarang? Gadai Kalimah Allah, bersekongkol dengan kumpulan yang cenderung kpd fahaman komunis, LGBT, Kebebasan agama, demonstrasi jalanan, mengganggu keamanan rakyat. Maaf lah PAS, satu undi saya dah bukan untuk anda lagi.

    BalasPadam
  4. umat isiam keturunan pas semua sudah rosak akidah lepas tu jahat konon islam

    BalasPadam
  5. PAS BANGSAT...................

    BalasPadam
  6. PAS buat kerja kerja ISRAEL LAKNATULLAH....

    BalasPadam
  7. Ininlah parti ajaran sesat. Otak berlumut hijau dah tau x pandai nk memerintah, nk merosakkan orang lain. Gantung bendera d tempat krjaan barisan sediakan memang jenis bangang x tau malu. Kalau passhit perintah, bangsa Melayu ditindas krn puak ni bukan pandai jaga negara

    BalasPadam