Jumaat, 12 April 2013

edisi klon!! dengar kata klon video seiras musatapa ali akan buat sidang media????

macam biasa ayat biasa dari pekakas tegar pas yang tak leh terima kenyataan

"UMNO MEMANG OTAK PORNO, INI ADALAH FITNAH"... dah tentu yang edarkan cd tu orang pkr.. apasal pulak umno yang kena...

ada juga pekakas pkr mencelah..
"WAH DAH ADA NAK CELEN BANG NON LA..." yahooo.. 

dap punya pekakas pun ada komen
"HAIYA MANYAK CHIRAKAK, APA INI HAJI TADA MALU KA" dalam hati kemain suka tu... 


meh tengok lagi gambar gila sadis.. KLIK SINI

ps: aku tak tau nak cakap apa lagi... kali ini bom memang dah meletup kaw-kaw dalam parti pas... runtuh semangat para pemimpin serta pekakas mereka.... ayat nak tuduh umno pun dah tak releven sebab yang sebarkan cd tu adalah amk, siap dah kena tangkap dah... so kita nak cakap apa... dalam harakah daily pun tak keluar satu pun artikel nak menafikan hal ini... 

1 ulasan:

  1. Tu BUKAN dia la...mana ada AMK kena tangkap sbb sebar video tu...cuma diorang SIMPAN bideo klon tu je, bukannya pelakon yg ori.

    lagipun main sakat2 je antara kawan...x kan salah kot?.......AMENO saja nak mengeruhkan hubungan persaudaraan PAS-PKR.....lagipun benda2 gini tak salahpun bg DAP.....diorang dah biasa dgn nenen, kecik2 lg dah main ramas2...opsss....sorry.....jgn sama saya, saya x da duit.......:)

    BalasPadam