Khamis, 18 April 2013

[edisi pitam] dataran shah alam dipenuhi 10,000 orang kerana mendengar menifesto pakatan rakyat!!!

aku dah rasa pening lalat, dah rasa macam nak pitam pun ada.. ye lah aje gile beb.. bukan sedikit yang hadir.. itu anggaran je, katanya hampir 30,000... perghhh.. gile gempak... maknanya pakatan rakyat berhak angkuh.. sebab mereka lagi power dalam menarik orang ramai ke majlis mereka... phewww..

hehe macam biasala.. ni gambar hiasan da... hehe

sebenarnya gambarnya di bawah ni.. amacam, agak-agak koranglah, siapa yang goyang???? hehe..





Anda boleh menipu orang sekali, tetapi anda tidak boleh menipu orang berkali-kali. Itulah falsafah atau kata-kata hikmah yang selalu kita dengar. Jam menunjukkan pukul 9.00 malam. Majlis bermula sejak Maghrib lagi. Pelbagai acara terhidang namun majlis tetap suram.

Tidak seperti pembentangan Akujanji Janji Ditepati Barisan Nasional semalm yang dihadiri ribuan orang semalam, majlis pembentangan "Manifesto Bukan Janji" Pakatan Haram gagal mengamit kehadiran Rakyat Selangor. Rakyat Selangor sudah muak? Rakyat Selangor tidak sanggup ditipu lagi?

baca seterusnya cucu tok selampit

ps: ada mata lihat, ada telinga dengar, ada mulut diam, bila undi jangan lupa undi bn.. itu yang penting...

23 ulasan:

  1. BN- Babi Nasional

    BalasPadam
    Balasan
    1. menahan marah ke keh keh

      Padam
    2. tangkap boringlah bila tak menjadi

      Padam
  2. jangan bagi satu undi pun kepada umgok perompak wang rakyat, pengkhianat, penipu orang melaya, pemfitnah dan setan yang dikenali...bangang

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. pr dah pitam ye.. so jadi tak betul malam ni pekakas wakkaa

      Padam
    2. Marah nampak.....anwar + azmin = penipu

      Padam
    3. tak abis dengan ayat2 bangang perompak wang rakyat, pengkhianat, penipu orang melaya, pemfitnah..itu je lah ayat yg korang tahu..heheh..tak sabar nak tengok pr kena humban ke lubang jamban..huhu

      Padam
    4. Nak buat macamana... iq orang PR takat tu saja.. yang pandai sikit ...Mahfuz... pergi launch... jangan mare...

      Padam
    5. jangan marah2 sangat nanti sakit jantung susahkan

      Padam
    6. hARAM Hukumnya Mengundi PAS dalam PRU 13....kata Ulamak...KITA ajar pas kali ini...PRU14 kita bagi can semula...

      Padam
    7. Berapa sen duit engkau yang BN dah rompak - bodoh tahap gaban

      Padam
    8. Ini bukan ayat dia, tapi diulang balik apa yang Anwar Liwat tu cakap. BN rompak duit rakyat, tapi yang rompak itu adalah Anwar Ibrahim pada tahun 1990 - 1998. Bodoh macam burung kakak tua, apa yang dikencing Anwar diulang-ulang kepada orang lain. BODOH, KALAU TAK HIDUP LAGI ZAMAN TU, PI BUAT KAJIAN SIKIT SEBELUM NAK SANJUNG MANUSIA LAHANAT MACAM ANWAR IBRAHIM TU.

      Padam
  3. BN=Better Nation

    BalasPadam
  4. BN=B-never end..
    Parti pas lah sebenarnya penipu besar, munafik, pencuri terhormat duit rakyat (ada ceramah adalah tin milo).mengamalkan kroni dan nepotisme dan menjahanamkan orang2 melayu dengan mengadai hak dan agama ..sedor sikit anon 11:32..ketua kamu tu yg suka kat babi ..siap peluk lagi...

    BalasPadam
  5. Aku ada kat majlis tadi ko mesti dok sembunyi dalam gelap kt taman tu kan?lebih kurang 30k ada td.tunjuk la gambar kt padang

    BalasPadam
  6. Aku sebagai penyokong tegar PR buat2 tak nampak artikel ni sbb aku dah toya takde modal nak balas...

    Aku sangkakan aku seorg yg unik bila join PR ni, dgn harapan boleh buktikan yg aku ni somebody...

    Tapi rupanya kena abiskan masa jadi balaci utk tolong settlekan masalah ketua2 PR ni je...

    BalasPadam
  7. hahaha 30k,aku rasa 30k tu semua jin dan syaitan je yang datang sebab majlis banyak maki hamun dan byk penipu.

    follow me!

    BalasPadam
  8. kne trima hakikat la ..... say no to PR ...

    BalasPadam
  9. .
    ..
    ...
    Ali berjalan disebuah taman. Tiba2 muncul seekor ular dari lubang Dan terus mematuknya, Ali kesakitan. Menyesal kerana melalui tempat itu.

    Setelah sebum, Ali sekali lagi melalui jalan disebuah taman yang sama. Tiba2 muncul seekor ular yang sama Dari lubang yang sama lalu mematuk nya sekali lagI.

    Ali bodoh, sengal dan samdol. Memperbodohkan diri kerana terpedaya Dengan Pakatan Haram untuk mengambil jalan yang sama.

    Mengundi Pakatan Hukumnya Haram - masuk Neraka Jahanam.

    .

    ..

    ...

    BalasPadam
  10. SAy NO TO PAS PKR

    BalasPadam
  11. Pakatan rakyat HARAM sebab tak pernah berdaftar !
    ahli-ahlinya pulak HARAMJADAH !!

    iskh, bencinya akuuuuu......

    BalasPadam
  12. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  13. mana noh omar..dah jadi penyanyi hujan ke??

    BalasPadam