Isnin, 15 April 2013

[edisi sedih] siapa yang baca mesti sedih tak terkata!!!

sedihnya.. hehe apa nak buat orang dah tak suka.. maka berambuslah jawabnya.. kerana apa? kerana buat kerja macam hampeh.. nama saja mb, tapi masalah rakyat engkau buat boddo saja.. hah, sekarang main tukar pulak.. erm...


ps: eksyen kata ada simpanan rm2 billion, tetapi apa yang dia buat dengan 2 billion tu?? totok pas cukup melompat riang ooo bila bercerita tentang simpanan kerajaan selangor yang lagi banyak dari negeri lain, yahoooo.... tapi poyo buat apa... hehe...

4 ulasan:

  1. Ramai juga pengundi Parlimen Bandar Tun Razak yang tak suka si gagap ni, tapi takde pulak dia pindah ke kawasan Parlimen lain. Alasan tak munasabah kerana didapati gagap.... kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. pengundi tidak suka sbb tak boleh menjaga kawasan hang tu lbh berpolitik dari membuat kerja..hope dun pelabuhan kelang tolak org mcm nie

    BalasPadam
  3. berkobar2 nampak.....jgn cakap jerr.....let practice it....jgn kasi undi ke pr...kasi hantam ni pr....kasi ancuss ni pr......sebarkan matlumat yg factual ke seluruh negara psl kehancuran yg depa bwk.....pls be reminded N9 nmpk cam dema ada potensi beso.....so, let gayang this kind of information ke org N9

    BalasPadam
  4. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam