Selasa, 9 April 2013

fitnah tu kan makanan ruji pas.. nama je muslimah.. tapi alahai..

didikan pas.. hina kan saja orang umno, nescaya anda akan dapat pahala.. nampak macam syle syiah je aku tengok samdol-sambol pas sekarang beb.. sebijik...

apa dah tak de ahli sunnah di dalam pas yang nampak apa jadi dekat parti mereka ni.. semakin radikal minded yang sangat kronik... semua kerana kuasa...


ps: kalau puak-puak ini dapat kuasa sepenuhnya, aku pecaya dendam kesumat akan dilakukan untuk melakukan apa saja kepada orang-orang umno.. tengok terengganu masa pas ambil alih kuasa pada 1999, apa jadi.. berbekas beb rakyat sana... 

sumber RMK

4 ulasan:

  1. Harap tudung labuh jaaa.....tapi hati penuh dgn hasad dengki...buruk sangka akibat terlalu taksub pada parti konon nya Pas Islamic bebeno ! Hipokrit !

    BalasPadam
  2. dik...bontot nmpak...klau anuwar nmpak abis jobor...

    BalasPadam
  3. Pengundi Johor9 April 2013 6:17 PTG

    Biasa makan buah kuini ? Jika buruk di luar biasanya buruk juga di dalam. Tp yg nampak elok di luar tidak semestinya elok di dalam.

    BalasPadam
  4. Tgk bendera PAS sudah cukup. Luaran je nampak Islamik (hijau) tapi tengah2 kosong (putih)

    BalasPadam