Jumaat, 5 April 2013

GAMBAR TULEN DS NAJIB DAN ALTANTUYA DI SEBARKAN!!! adus!!!

masa 2008 dulu, hanya bermodalkan gambar ini, bukan sedikit orang percaya.. malah ramainya tak terkira, dari muda, tua, kakak, abang dan kakak semua percaya... lepas tengok siap sebarkan bagi tau rakan-rakan, adik beradik yang gambar ini sangat real dan betul sebetulnya, tak kisah la yang terpelajar, ada phd, ada ijazah, ada sijil diploma.. ustaz-ustaz dan malah ulama pun terus percaya bulat-bulat... alahai..

gambar apa... alah gambar-gambar kat bawah ni.. mereka tuduh ds najib adalah orang yang bertanggungjawab membunuh altantuya.. kata mereka gambar ini adalah sah menunjukkan ds najib kenal altantuya.. dan razak baginda.. tu dia, hehehe




budak tadika pun tau da gambar ni adalah edit.. tetapi puak-puak lutut kat otak.. hehe.. terus menerus kata, yup sah memang sah.. siap sebarkan tanpa segan silu gambar ini.. sembang di kedai kopi, sembang di tempat kerja, kat masjid, surau dan kenduri kawen sekalipun cakap-cakap ds najib ada kaitan dengan altantuya.. 
ALAHAI MUDAHNYA KENA TIPU.. keh keh keh..

tetapi.. kalau kita tunjukkan gambar dibawah ini..mereka-mereka ini akan terus jatuh hukum, ini hanyalah fitnah semata-mata.. mana mungkin bukti besi boleh dijadikan bukti.. tu dia.. kita tengok golongan otak kat lutut berbicara beb.. mereka selagi boleh nak nafikan.. inilah dia minda ciptaaan pembangkang yang sangat badas... 

isu video china doll, aiskrim dalam jamban, gay cium ketiak dan lancap depan laptop serta video berwarna balun mahasiswa... 

 edit edit.. hehe bukti besi tak boleh pakai, kata hadi awang.. haha

 kemain terkujat si mr johari melihat video tersebut.. 

 dalam jamban pun jadi.. ait..

 tu yang best jadi pembangkang beb, terus close kes.. terbaek.. hehe

 mana sama.. hehe.. 

malangnya jadi orang bawahan kerana isu video lanciapnya terus dia kena pecat.. padahal.. hehe..

 macam kenal.. tak sama.. mana sama.. hehe

analisis dari pekakas pr kata bayang-bayang dia tak sama.. keh keh keh keh..

INILAH TERJADI DI MALAYSIA.. KALAULAH GAMBAR KANTOI DIATAS NI ADALAH PEMIMPIN BN, MAU MALAM NI JUGA ADA DEMO BESAR-BESARAN DAN TUNTUT ORANG YANG DALAM VIDEO TU LETAK JAWATAN... TAPI APAKAN DAYA... MEREKA SANGAT HEBAT SAMPAI PENGIKUT CIPAN MEREKA KATA... AHHHHH NI FITNAH.. FITNAH.. hehehe.. dasat... hanya di malaysia... ceh..

ps: bila otak di lutut maka tak boleh dah nak buat apa-apa, kita berdoa je supaya kebenaran akan terungkai juga.. IN SHAA ALLAH.. 

18 ulasan:

  1. Salam, aku tktau lah bala apa akn turun kalau puak2 setan a.k.a Pakatan Haram ni perintah.. aku takut sgt dgn bala dari Allah.. aku takut dgn anak cucu aku yg akan kena akibatnya.. nauzubillah..

    Undi aku untuk BN, dgn niat utk tolak mudharat besar ini..Insya Allah moga berkat lah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. NAK BUAT CM NER DH DPA X GNAKAN AKAL YG DI BERI....

      Padam
  2. Aq kalo DAP dgn PKR mmg dari dulu aq xpercaya n suke n sokong tapi PAS neh mmg mengecewakan aq dan klrga....dulu kami sklrga mmg 'berat' pada PAS...tapi stlh PAS bersekutu dgn 2 lgi parti sosialis n liberal PAS mnjadi trlebih soSIAL dan liBARAL...

    PAS sgp jadi anjeng dan kaldai pada 2 parti len padahal PAS plg ramai ahli...yg paling mnyakitkn ati bila PAS sgp mngorbankn prjuangan ngr Islam, hudud dan PRINSIP demi memuaskan hati 2 parti itu...huh....PAS langsong dah xbernilai .......

    Semakin jelas prjuangan PAS kini yg sbnr berlandaskan dendam kesumat thdp org yg sebangsa dan seagama dgn mrk....huh...inikah yg di katakan kepimpinan ulamak...ULARMAK ADALAH...

    Konfirm ..kali ini undi aq dan keluarga yg layak mengundi seramai 6 org adalah utk BN/UMNO....wlpon xsempurna tapi Islam di Malaysia ttp gemilang..

    Biru mata hitam ku
    Pengundi muda

    BalasPadam
    Balasan
    1. HIDUP....BN.

      Padam
    2. Alhamdulillah..PAS sebenarnya blh saja nk membentuk kerajaan kalau perjuangan mereka benar2 di atas landasan yg betul. Tp yg ada skrg cuma fitnah, fitnah dan fitnah. Menyedihkan sungguh level pembangkang kita ni. X membantu langsung dari segi check and balance terhadap kerajaan BN sekarang.

      Padam
  3. Sedihlah tenguk bangsa aku begitu bodoh mempercayai even doctored pics.Tak guna kita sumpah serakah sesama ugama. Dekat dekat PRU ni,cara yang baik sekali ialah kita sebagai umat Islam, kalau kita benar benar sayangkan Malaysia dan Islam, ramai-ramailah sembahyang hajat dan minta kehadrat Illahi agar diberikan pemerintah Islam yang sebaik-baiknya untuk Malaysia.Allah akan tunjukkan kebenaran jika kita benar-benar ikhlas.

    BalasPadam
  4. .

    .

    .

    Apabila perkattan ISLAM pada Parti PAS di gunakan sebagai marketing tools...bahan yang amat baik untuk mengkaburkan rakyat...inilah akan terjadi.

    Bebal. Lembam. Hina. Jijik.
    Pakatan Haram.

    .

    ..

    ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. otak rosak kedahak.. puih

      Padam
    2. Inilah dunia politik. Fitnah memfitnah adalah perkara biasa. So, klau korang tak nak bnyak dosa jngn libatkan diri. Duduk diam2. Dngr boleh. Percaya jgn. Aku tak nak sokong mana2. Dahlah pahala seberapa, dosa dtg bertimbun. Sudah2 lah.Tak de faedah smua tu.

      Padam
  5. UNTUNGNYA MANUSIA BERNAMA ANUWAR NI.. KALAU DIA MEROGOL, MELIWAT DAN MEROMEN ANAK2, ISTERI2 ATAU SUAMI2 ORANG PUN AKAN TERLEPAS DARI TUDUHAN SEBAB ITU SEMUA ADALAH FITNAH DRP UMNO/BN! MAKA AKAN MAKIN BERMAHARAJALELA LE DIA.. SENANG NAK BUAT MAKSIAT WALAU DI MANA SAJA!!
    HANYA ALLAH SAJA YG AKAN DAPAT MEMBALAS PERBUATAN SI BAPAK PEROSAK NEGARA NI!!
    SEMAKIN RAMAI RAKYAT MALAYSIA YG SEDAR DAN BERDOA MAKA AKAN LEBIH CEPAT LE DIA MENDAPAT PEMBALASANNYA.. TUNGGU SAJA!!

    BalasPadam
  6. Salam,aku dah jumpa dan tanya dgn sirul di mahkahmah Shah Alam dan dia maklum najib tak terlibat event razak pun tak suruh bunuh..yg pandai2 buat ialah azilah..Demi Allah ini yg sirul bagi tau aku..aku adalah saudara dan rakan sekolah dan sekampung dgn sirul..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku doakan moga 2 org tu sedar, dapat bertaubat dan kembali ke jalan yg benar sebelum mereka mejalani hukuman.

      Padam
    2. nak berbohong pun agak2 la...........

      Padam
  7. Aku nak merayau sangat pada bangsaku...bangsa Melayu supaya cepatlah sedar dari krjahilan jauhi mata dan hati dari bangsat2 perosak bangsa dan negara,tolak dan tibailah setan2 bernama anwar jubok berahim nik aziz dadjal guan eng chow chi...

    BalasPadam
  8. Dua pru yg lalu aku & keluarga undi pr... tapi kali ini undi aku & keluarga adalah milik bn. Pengamatan dan penelitian dapati pr tidak layak terajui msia. Jahanam agama, bangsa & negara.

    BalasPadam
  9. UNDI PAS = UNDI DAP

    BalasPadam
  10. bila lah anvar abraham dan assmin tu nak bertaubat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita yg harus bertaubat. Tak payah sibuk2 hal politik. Mana2 parti pun sama aje. Nak selamat, tak yah berparti. Biarlah diorang nak buat apa pun. Dis org sda kuasa, ada agenda. Korang dpt apa?

      Padam