Rabu, 17 April 2013

gila haram punya bongkak khalid ibrahim!!

cakap sudah merapu, cakap pun dah ikut main sedap mulut sebab kepala dah pening...ada sebab bila dia keluarkan ayat-ayat semangat, kerana keadaan sebenar dia dan parti dia tak ok.. kita biarkan, kita lihat, sebab realiti dia saja tahu.. goyang tak goyang kita biarkan... nak tanya juga kalau dia rasa dia tak tergugat apa hal tak tanding di ijok???


Setelah gagal menjalankan tanggungjawab sebagai Menteri Besar sepanjang penggal pemerintahan pakatan haram di Selangor, Khalid Ibrahim sebaliknya dengan bongkak dan takbur memperlekehkan bakal calon Barisan Nasional (BN) di DUN Pelabuhan Klang yang akan menjadi lawannya di sana. 

Laporan akhbar Sinar Harian pada semalam dengan tajuk - "MB Mahu Lawan Calon Setaraf" menggambarkan seolah-olah BN tiada calon yang layak untuk mencabarnya di Pelabuhan Klang.

Kenapakah begitu sekali sikap Khalid Ibrahim yang terlalu takbur dan terlalu yakin akan menang di Pelabuhan Klang sedangkan gagal sebagai wakil rakyat di Ijok?

Untuk pengetahuan, tindakan Khalid Ibrahim bertanding di Pelabuhan Klang adalah kerana gelombang penolakan oleh rakyat dan ahli PKR terhadap beliau di Ijok, bekas kawasan yang ditandinginya.

baca seterusnya team media selangor

4 ulasan:

  1. Bodoh punya khalid gagap. Penakut lari ke Klang. Klu nak tau setaraf ke tak, bertanding la kat ijok

    BalasPadam
  2. Suruh mamat kusut masai ni senaraikan sape yang hanya 'SETARAF' macam dia tu...

    BalasPadam
  3. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  4. Kalau nak banding kan dengan Najib dan Mahyudin mereka akan kembali ke kepompong masing masing kerana mereka tak berani nak bertanding di luar kepompong mereka...takut kalah..!!

    BalasPadam