Sabtu, 6 April 2013

hati sakit!! hati sakit!! kalau korang nak tau hati siapa sakit??? jom lihat....

DAH SEMAKIN PENING KEPALA OTAK PARA PEKAKAS, MAKIN DIFIKIR MAKIN STRESS OTAK MEREKA.. NAMPAK GAYANYA KEADAAN PRU13 MENUNJUKKAN BETAPA SAKIT HATI NYA PARA PEKAKAS PR, nak tau apa sebabnya... jom layan

aku stress aku stress...huh

bukan setakat stress malah mereka dikatakan cepat emo, hati-hati bila berbicara dengan pekakas tegar pr tau.. silap haribulan mau kena silambam kang... hehehehe

aku panas aku panas... warkhhhhhhhhhhhhhkhkkkk

sebab apa jadi gini wei.. pasal hal ni lah.. hehe

program perhimpunan selamatkan selangor di sec 2, shah alam.. hari ini..

 berpusu-pusu orang, tahniah


sampai sanggup buat fitnah mengatakan perhimpunan itu gagal, orang tak datang, erm sekali kena sailang sedas tang dahi, maka jadi sawan cipan bukit pekakas semua bai.. wakakaka.. ambil obat... asyik nak fitnah je kejanya... apasal sudah goyang ka????


ps: kepada unit tempur bn, kita belasah cukup-cukup weh pekakas ni dengan fakta..baru mereka tau apa itu penyesalan.. hehehe... semangat...

5 ulasan:

  1. Sakitnya hati....pasai apa ramai sangat!

    BalasPadam
  2. Pemfitnah Rakus (PR) kena terima hakikat..undi protes terhadap BN telah berlalu..skrg terimalah hakikat undi protes terhadap pr pula..

    BalasPadam
  3. Benda mcm nie pun puak pecacai pakatan haram jadah nak bohong.. kekekeke!
    Sekarang baru tau siapa yg auta!!
    Ramai yg hadir menambahkan sakit hati puak2 penyokong peliwat tua tu..kekekekeke

    BalasPadam
  4. liwat macai cukup2 hentak ngan lutut sampai nazak khaaaaakkkktuihhh...!

    BalasPadam
  5. kalau nak fitnah pun, agak2lah puak pr ni. depa agak rakyat bodoh macam depa ka?

    BalasPadam