Ahad, 14 April 2013

HIMPUNAN ANAK MUDA ANJURAN PAKATAN RAKYAT DI SHAH ALAM!!! FULL PACK!!!

nampak gayanya.. boleh pening kepala ds najib macam ni.. info yang aku terima, berpusu-pusu anak muda berkumpul di dataran shah alam, siap menjerit-jerit, HANCUR, HANCUR, HANCUR UMNO.. bergema satu shah alam... boleh senyumlah pas, sebab anak muda memang semuanya sah menyokong penuh pakatan rakyat.... BRAVO, BRAVO...

harap siapa yang baca blog ini, sila bangun dan tepuk tangan dengan gaya seorang yang angkuh... mulakan sekarang... hehe

gambar ini sekadar hiasan...

sebenarnya, agak susah nak bicarakan hal sebenar terjadi di dataran shah alam.. kalau diikutkan dengan kedatangan macam ni yang pakatan rakyat kata, sah anak muda 100% di selangor ini memang nyata menyokong mereka... tak logik, uish tak logik... 


lokasi : dataran shah alam
jantina : semua boleh
siapa datang : pekakas dan pentotok serta pencacai
jumlah kehadiran : ??????????
komen : ramai marah kerana umno sabotaj himpunan ini... hehe umno lagi.. ek eleh!!!

ps: dalam harakah artikel muka depan, siap kata bn bakal kalah besar... hehe.. 

6 ulasan:

  1. kalahpun kalahlah...yg penting pakatan tak menang..hehehehehe

    BalasPadam
  2. UMNO = itu Pati untuk penyatuan orang2 MELAYU yang beragama Islam.
    MCA = itu wakil untuk orang cina
    MIC = itu pati untuk orang India.

    UMNO ITU bukan pati Najib atau Muhidin saja ia untuk masyarakat Melayu keseluruhnya.Aku tak pahamlah orang melayu banyak yang menentangnya dari dulu.Aku percaya banyak orang Melayu sekarang keliru dengan perkataan UMNO itu. Mereka pikir pati itu untuk Najib dan ahlinya sahaja. Buka Mata kamu orang Melayu seluruhnya BESAR-BESAR. UMNO pati mewakili untung nasib masyarakat orang Melayu . SEKARANG KEMBALILAH KITA KEPADA UMNO semoga bangsa kita menjadi semakin kuat,maju dan dihormati .Hentikan membenci pati memperjuangkan hak dan kelangsungan anak cucu kita. Ayuh semua bangsa ku kembali semula kepangkuan UMNO. Sokong dan menangkanlahnya bersama-sama………..Takbir. Amin

    BalasPadam
  3. Ceramah memperkenal calon DUN Bayan Lepas dan parlimen Balik Pulau oleh PR di Teluk Kumbar juga hadapi masalah yang sama. Siap dengan skrin besar. Yang hadir cuma tak sampai 100 org termasuk orang UMNO yg berada di tepi2 jalan. Hidup BN!

    BalasPadam
  4. Allah maha kaya. Kalau kita bersatu dan ikhlas membantu rakyat, mereka akan menilai dan inilah hasilnya.. Begitulah sebaliknya..

    BalasPadam
  5. bukan tak tau pun yang UMNO tu persatuan orang melayu, tapi dek kerana ada tok guru yang rasa pandai dan bijak, tapi gila harta dunia,kemudian memanipulasi keadaan konon UMNO tak pejuang Islam, sedangkan ramai pulak melayu rasa dia perlu kukuhkan keimanan, maka jadilah macam sekarang ni.
    tok guru dan alim ulamak ni pulak bukan belajar pun fasal sejarah malaysia, tak tau pun fasal komunis, tak faham pun kenapa melayu harus kuat, melainkan cuba melemahkan penyatuan melayu dengan menidakkan bangsa melayu dan tanahair orang melayu. ada melayu yang tak mau ngaku melayu, konon malu jadi melayu, pada hal manusia seluruh dunia tak kira agama apa sangat bangga jadi bangsanya sendiri. dengan itu juga mereka bersatu mempertahan hak mereka tak kira apa saja hak, termasuk agama mereka. Islam dan melayu tak boleh berpisah kerana sudah diakui dunia orang melayu adalah pengikut Islam yang taat.

    BalasPadam
  6. Itu gambar orang sedang bersantai di padang waktu maghrib...orang-orang tengah solat maghrib , memang lah tak ramai orang....yang ada di padang tu orang orang UMNO yang tak solat maghrib..!!

    BalasPadam